Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Małe zwarcie-duzy kłopot
Autor Wiadomość
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2008, 19:19   [CA1A 1.3] Małe zwarcie-duzy kłopot

Juz pisalem o tym na forum,ale teraz wiecej konkretow.
Zrobilem zwarcie z białym przewodem znajdującym sie w jednej z wtyczek,ktore z kolei znajduja sie na module bezpiecznikow i przekaznikow(a nie na bialej podstawce jak wczesniej pisalem).

Po tym samochod zaczal swirowac.Wolne obroty utrzymywaly sie na poziomie 1500,pozniej przygasal itp.Krzyzak powiedzial ze moze ECU sie zresetowal.Ale juz kiedys odłaczalem akumulator zeby wyczyscic klemy i wtedy napewno sie zresetowal a nie bylo zadnych perypetii.Bezpieczniki sprawdzone.Z tego co sam zdołałem wymacac i wypatrzec to to ze ten przewod wchodzi do wiazki kabli.Wiazka ta idzie pod blotnikiem do przednich swiatel i po drodze zostawia kabelki do alternatora,pompy wspomagania,pod kolektorem wydechowym chyba do jakiegos czujnika,do wentylatora,czujnika w chlodnicy i dalej do prawej lampy i do bezpiecznikow pod maską.Silnik sie nie przegrzewa,wentylator sie wlacza.Jedyna rzecz to ten czujnik pod kolektorem wydechowym.Nie wiem moze wy cos wiecie.A moze rzeczywiscie to byl tylko reset kompa,ale ja juz obrotow nie wyreguluje wedlug sposobu Krzyzaka bo nie mam mierników i mnie to przerasta.
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-07-2008, 03:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-07-2008, 20:24   

Nie reguluj obrotów tylko odłącz aku na minutę i potem naucz go z powrotem wolnych. Zapal auto bez włączonych odbiorników prądu i poczekaj do włączenie wentylatora lub z 15min. Potem będziemy myśleć.
BTW ten biały kabel kończy się na bezpieczniku pod maską 80A, jest przykręcony do podstawki.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2008, 20:31   

Juz odłączalem i "uczylem" go,ale musialem podniesc lekko obroty.Ogolnie jest juz dobrze.Mialem tez taki problem ze po wrzuceniu na luz nie spadaly od razu obroty tylko byly troche za wysokie przez kilka sekund,ale to juz tez poprawilem przez regulacje srubkami,ale wiem ze srubki to za malo.Musze jeszcze sprawdzic jak na zimnym sie zachowuje.
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 02-07-2008, 22:16   

adamovicius Za dużo nie kręc tylko zresetuj komputer .PO kilku dziesięciu kilometrach wruci wszystko do normy,jeśli wcześniej było dobrze .

[ Dodano: 02-07-2008, 22:17 ]
wróci przez (ó) sory
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.