 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] Jak się dostać po górną część deski ? |
Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 07-07-2008, 19:11 [C62A 1.5] Jak się dostać po górną część deski ?
|
|
|
Przy wolnych obrotach mam wewnątrz auta dzwięk drgania plastiku z pod górnej częsci deski rozdzielczej po stronie kierowcy. Wyciągałem już sam zegary... jakie kroki trzeba podjąc zeby dostać się w okolice górnego nadmuchu na szybe od strony kierowcy? Jest możliwość bez rozkręcania całego pulpitu?? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-07-2008, 21:29
|
|
|
mouseman napisał/a: | Jest możliwość bez rozkręcania całego pulpitu?? | Tak. Wystarczy pociąć deskę rozdzielczą. Drgania masz zapewne z nadmuchu (poluzowany) albo z niedokładnie dokręconych zegarów? Sprawdż też nadmuch na boczną szybę. mouseman napisał/a: | jakie kroki trzeba podjąc zeby dostać się w okolice górnego nadmuchu na szybe od strony kierowcy? |
Należy sciągnąć z działu Downloads service manual do COLT/LANCER 88-92 i czytać. Masz wszystko dokładnie pokazane. Ale obawiam się, że część śrub będzie ciężko wykręcić. Sam jak kiedyś musiałem dostać się pod deskę zdejmowałem jej dolną część. (od strony pasażera).
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 10-07-2008, 11:36
|
|
|
Heh, sam miałem pisać taki temat. U mnie wszystko się trzęsie, na zbyt wolnych obrotach jeszcze nie tak strasznie, ale kiedy cofam powoli ( u mnie na podwórku muszę pod górkę tyłem wyjeżdżać) to jest tragedia, wali ak47 :/
Temat rozkręcania chyba jest jasny...ale co zrobić aby to zniwelować? Podokręcać porządnie, czy może jakieś gąbki nawkładać? Ktoś już robił takie zabiegi? |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2008, 12:03
|
|
|
Havoc napisał/a: |
Temat rozkręcania chyba jest jasny...ale co zrobić aby to zniwelować? Podokręcać porządnie, czy może jakieś gąbki nawkładać? Ktoś już robił takie zabiegi? |
Gąbka za jakiś czas się przetrze, gumki też sparcieją albo zaczną piszczeć.
Na pewno podokręcać sumiennie całość. Ja skłonny byłbym również pomyśleć nad jakimś podkładkami z elastycznego przemysłowego silikonu - można zrobić odpowiednią formę ze styropianu i robić co się chce. Całość wytrzymała by do końca życia samochodu |
|
|
|
 |
|
|