Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Porady dla kupującego CJ0
Autor Wiadomość
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
  Wysłany: 16-07-2008, 22:03   Porady dla kupującego CJ0

No to jedziemy z koksem: Proszę tylko o merytoryczne uwagi :P
1. Spasowanie zderzaka przód - czy szczeliny między reflektorami, a zderzakiem z prawej i lewej strony są takie same - i nie są zbyt duże.
2. Spasowanie zderzaka tył - jak wygląda sprawa ze szczelinami.
2. Jeśli jest to CJ0 przed liftingiem - czy lampa i kierunkowskaz w miarę do siebie przystają ;)
3. Jak jest mokro to tylne zawieszenie skrzypi, trzeszczy - można się do tego przyzwyczaić.
4. Gnijące tylne podłużnice.
5. Problemy z rdzą na masce przedniej, przy znaczku - modele z początku produkcji. Więcej oznak rdzy nie powinno być.
6. W zawieszeniu, z przodu lubią stukać łączniki stabilizatora.
7. Problem z cewką i aparatem zapłonowym (no ale to raczej przy zakupie nas mniej interesuje)
8. Stan wizualny silnika - czy nie ma żadnych wycieków. Jeśli jest przesadnie czysto -też powinno to dać do myślenia.
9. Po odpaleniu obroty będą wyższe, potem powinny spaść - ale nie powinny "falować"
10. Kierownica, przełączniki przy niej i pedały nie są wyznacznikiem obiektywnym przebiegu - dość szybko schodzi z nich lakier.
11. Tapicerka nie powinna być wytarta - ona jest akurat wytrzymała.
12. Problem ze zwijaniem pasów.
13. Brak zaślepek na listwach - tych od bagażnika :P

To tak na początek - zachęcam do dopisywania swoich uwag - stwórzmy takie kompendium wiedzy :P
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 16-07-2008, 22:59   

14.zgadzajace sie czesci przed liftem i po lifcie.
przed liftem : "szare" tylnie lampy, oraz przedni zderzak z trojkatnymi halogenami lub tez takie zaslepki, przednie swiatla oddzielnie z migaczami .
po lifcie : "czyste" prawie biale tylnie lampy, oraz przedni zderzak z okraglymi halogenami , przednie swiatla "calosciowe" tzn polaczone z kierunkowskazami .
15. ruda na tylnich rantach nadkoli
16.pekniety kolektor wydechowy
17.sprawdzenie szyb, czy wszystkie sa oryginalne.
18.w CJO po lifcie zdecydowana poprawa sciagania sie pasow . jezeli pas naprawde ciezko sie chowa ,to przebieg musi byc dosyc spory (przy ok 250 tkm pasy zwijaja sie naprawde dobrze )

co do problemow z cewka i aparatem zaplonowym dodalbym, ze wlasnie cewka znajduje sie w aparcie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.