Woda w baku? |
Autor |
Wiadomość |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 20-05-2008, 11:44 Woda w baku?
|
|
|
Witam.
Remont mojego miśka zbliża się ku końcowi, ale zostały 2 (chyba) najważniejsze usterki.
Z wydechu wydobywa mi się niebieskawy-siwy dym (szczególnie duża porcja podczas podjazdu na wstecznym pod górkę, takie mam genialne miejsce do parkowania ).
Oczywiście z wydechu kapie płyn (mam nadzieję, że to własnie woda tylko)
Do tego cieknie mi olej spod....no właśnie. Uszczelka pod głowicą albo coś innego. Lepiej mi idzie diagnozowanie błędu karty graficznej niż silnika w samochodzie Tak więc wrzucam fotki.
Powiedzcie mi proszę co z tym zrobić. Mam zamiar splanować głowicę i zmienić uszczelkę. Czy to pomoże?
P.S. Zmieniałem rozrząd, pasek był suchy.
Jeszcze mnie interesuje do czego jest to coś Przepływomierz to jest czy co takiego? Jaką to rolę spełnia? W końcu bardzo zawęża (tak mi się wydaje) ilość dostarczanego powietrza. Ogromny filtr, wielka skrzynka a w środku takie coś. Do czego służy?
Co zrobić jeżeli mam tą wodę w baku? STP lać? Ile płynu na ile litrów benzyny? |
|
|
|
 |
u157
Mitsumaniak

Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 20-05-2008, 23:35
|
|
|
To coś w filtrze powietrza - to przepływomierz, czujnik temperatury powierza, czujnik ciśnienia powietrza, delikatne ustrojstwo! |
|
|
|
 |
dudus-25 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2008, 01:53
|
|
|
Z tego co oisujesz i widac na załaczonych zdjeciach to masz walnieta uszczelke pod głowica stad te plamy oleju na bloku silnika o ile faktycznie nie cieknie tez z pod uszczelniaczy rozrzadu oczywiscie dodatkowo.Wymien uszczelke pod głowica splanuj głowice sprawdz na szczelnosc i przeswietl czy nie jest peknieta.Musze Cie zmartic rozrzad trzeba jeszcze raz wymienic bo zasada jest taka ze pasek napina sie raz jak rozpinasz za jakis czas to nie stety musisz zmienic wszystko na nowe oczywiscie to teoria ale ja trzymam sie tej zasady.Ten dym i plyn z tłumnika moze byc jeszcze przez pekniety blok silnika a wiec gdy zdejmiesz głowice to radze sie przyjzec bloowi szcegulnie miedzy cylindrami a płaszczem wodnym.Ale ja stawiał bym na głowice o ile nie przegrzałes silnika.
Co do wody w baku to wychwytuje ja filtr paliwa mozesz go zmieni albo wlac denaturat do baku zmiesza sie z woda i wypali. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-06-2008, 13:03
|
|
|
Moim zdaniem nie leci spod głowicy tylko z uszczelniacza wałka rozrządu lub z uszczelniacza wału. |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-06-2008, 14:33
|
|
|
Niebieskawo siwy dym wskazyje albo na gumki na zaworach albo kończące się pierścienie. Jeśli dymi ci zaraz po odpaleniu silnika to uszczelniacze, jeśli po rozgrzaniu stawiam na pierścienie
[ Dodano: 19-06-2008, 14:35 ]
A od przepływki to wara bo jeśli to wywalisz to mozesz mieć spalanie wielkości 30l na 100 km . |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2008, 23:42
|
|
|
sciagnij glowiece planuj sprawdzaj przeswietlaj wymien uszczelniacze zaworów, sprawdż bodz wymien uszczelniacze rozrzadu najpiej wszystkie bo po kilku latach robia sie plastykowe i sztywne. Z woda w zbiorniku daj sobie spokoj bo jej tam nie ma, a z przeplywką mimo ze ją masz to tez daj sobie spokój:) |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 08-07-2008, 17:39
|
|
|
No temat ruszył a ja nawet nie zauważyłem. Dzięki za opinie. Czyli tak zwany...remont silnika? Uszczelniacze, planowanie głowicy...fiuu postoji samochodzik na kanale cały weekend widzę ;] |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-07-2008, 13:09
|
|
|
U mnie wymiana uszczelniaczy zaworowych spowodowała ustanie dymienia przy ruszaniu i zaprzestanie ubytków oleju pomiędzy wymianami. (aktualny przebieg około 280.000km). |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
|