Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jakie napiecie ładowania w cari 1,8 gdi
Autor Wiadomość
mark.speed65
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2008, 18:07   jakie napiecie ładowania w cari 1,8 gdi

witam, nie wiem co sie dzieje, wymieniłem drugi alternator, przy rozruchu zimnego silnika ładuje cacy 14,5 v, po nagrzaniu spada do 12,77 v. aku 74ah,ktos wie o co tu chodzi? :x
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 08-07-2008, 07:13   

Jak na mój gust za duża pojemność akumulatora, na ten alternator. Akumulator w tej chwili jest nie doładowany do pełnej pojemności, dlatego duże obciążenie alternatora, który jest przeciążony. Wymiana alternatora nic nie da, wymień raczej akumulator na nowy. Moim zdaniem 65 AH to jest max pojemność dla GDI.
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 08-07-2008, 08:53   

A ja twierdzę zupełnie coś innego.
Pojemność akumulatora nie ma nic wspólnego z niskim napięciem ładowania, ale dalej zgadzam się z przedmówcą: jak jest za duży aku. to obciąża alternator ale w tedy ładowanie było by cały czas powyżej 14,4V.

Mocno nieprecyzyjne jest stwierdzenie co to znaczy po nagrzaniu,

Na wartość napięcia ładowania ma wpływ prędkość obrotowa silnika i w skrajnych wysokich obrotach napięcie może sięgnąć nawet do 18V. choć w takich wartościach zaraz jest obcinane i na aku. trafi 14.4V.
Po nagrzaniu obroty silnika spadają do wartości 750obr/min i wtedy masz 12.7V zgodnie z normą.

Jak wrócę do domu to sprawdzę ile jest u mnie ale na moje oko "mark.speed65" masz wszystko ok.

A co do samego akumulatora to faktycznie trochę za duży.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.