NIE Odpala!!!!!!!!! |
Autor |
Wiadomość |
ypsi538 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2008, 23:07 NIE Odpala!!!!!!!!!
|
|
|
Witam
Czy jest to mozliwe ze na malym prawie zerowym poziomie oleju silnik nie odpala w Galu EA2A??? np. ma jakis czujnik ktory nie doprowadza paliwa i zapobiega zatarciu silnika.
Mialem taka sytuacje ze rozwalilem miche i przejechalem potem ze 2 - 3km i zgasl mi po tym silnik. Teraz autko stoi i nie pali ale rozrusznik kreci normalnie. Zatarlem go czy nie???
Przed zgasnieciem nie sluszalem zadnych stukow ani nic takiego i jechalem dosyc wolno 40km/h. Poradzcie cos |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-08-2008, 15:59
|
|
|
Mogłeś zatrzeć zawory. Wtedy też zgaśnie, a rozrusznik będzie kręcił.
Najlepiej sprawdzić kompresję i będzie wszystko jasne. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
ypsi538 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2008, 17:33
|
|
|
A jaki jest koszt czegos takiego???? Pewnie cala glowice trzeba robic??? Dzisiaj szukalem tez miski olejowej i tez jest problem Ze spawanien tez kapa bo nie wiem czy to aluminium czy metal |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 04-08-2008, 21:14
|
|
|
Jak ci olej poszedł to pół silnika może być zatarte np. wał, wałki, panewki, szklanki, tłoki... masakra. Czemuś od razu nie zgasił silnika |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Maryjon
Forumowicz
Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 201 Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
|
Wysłany: 05-08-2008, 11:41
|
|
|
ypsi538 napisał/a: | A jaki jest koszt czegos takiego???? Pewnie cala glowice trzeba robic??? Dzisiaj szukalem tez miski olejowej i tez jest problem Ze spawanien tez kapa bo nie wiem czy to aluminium czy metal |
Aluminium tez metal
Dla dobrego spawacza pryszcz. |
_________________ Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 05-08-2008, 12:56
|
|
|
za przedmowcami jesli przjechales 2km bez smarowania moze byc bardzo zle.....
chodz mam na koncie jazde bez smarowania okolo 10km (w punto uszkodzilem miske i jak pozniej sie okazalo z miska smok pompy oleju) jedyne koszta jakie mialem to wymiana pompy oleju reszta silnika przezyla bez szwanku chodz 1 panewka byla juz podszlifowana (ale moj silnik brzmial jakby metal darl o metal dlatego go zgasilem (dlaczego jechalem? bo kontrolka oleju raz sie swiecila raz nie i myslalem ze kabelek sie urwal )
Wracajac do tematu miska w misku jest ze stalowej blachy ze spawaniem nie ma najmniejszego problemu(aluminium bylo by zbyt delikatne wkoncu micha dostaje nie raz kamieniem)
Co do uszkodzen moze sie okazac ze zatarles caly silnik (panewki w 1 kolejnosci dostaly straszne baty zaraz za nimi pierscienie na tlokach a dalej prowadnice zaworowe.....) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
ypsi538 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2008, 17:21
|
|
|
No nic sie okaze jutro co sie tam stalo jak przyjedzie facet z warsztatu. Na razie zaspawac musze miske pozniej wleje oleju i sie zobaczy A jak nie to wpisze sie w rubryke Kupie Silnik do Gala 2.0 EA2A Wiem ze jak mi uszczelka pod filtrem oleju poszla w Colcie C10 i zgasl to pozniej jak dolalem oleju i poprawilem uszczelke, wszystko bylo git |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 05-08-2008, 22:07
|
|
|
zapewne jak mechanik przyjedzie i sciagniecie miche sam bedzie chcial obejrzec panewki... ale jesli nie bedzie zrob to.. zobacz czy nie sa przeszlifowane bo jesli silnik odpali a ma uszkodzone panewki za jakis czas bedzie czekal cie remont calego dolu po obrocie panewki.... nie zazdroszcze sam wiem jak siedzialemna szpilkach i czekalemna werdykt.. juz mialem nagrany nowy silnik do punto... ale dzieki bogu wszyko ok jezdzi dalej dobrze (jak na fiata) a juz 50k km zrobione od feralnego dnia..
powodzenia i oby ne bylo za wiele do roboty:) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
ypsi538 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2008, 22:17
|
|
|
Wielkie dzieki Czarnuch za rady Ja znowu nie bede spal dzisiaj |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
|
|
|
 |
ypsi538 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2008, 12:53
|
|
|
Pozostaje tylko czekac. Miska olejowa u spawacza olej i filtr czeka Panewki sprawdzone Jutro jak bedzie czas to mi zaloza miske i sprobuja odpalic Mam nadzieje ze sie uda A ja czekam i czekam
[ Dodano: 13-08-2008, 18:13 ]
hejka wszystkim
Samochod sprawdzony. Panewki sa cale. Miska zalatana. A Silnik nie odpala i nie podaje paliwa. Jak mozna zrobic reset kompa albo czegos co to steruje.
[ Dodano: 14-08-2008, 00:36 ]
Ok poczytalem troche na forum o ECU Ale gdzie ono jest w EA2A??? I ktory jest ten pin 1? |
|
|
|
 |
|