Lancer 92 kilka problemów |
Autor |
Wiadomość |
Milosz-rr [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2007, 13:04 Lancer 92 kilka problemów
|
|
|
Witam.
Mam problem z moim miśkiem, mianowicie na wolnych obrotach ma 600-800 obr/min, dodatkowo świeci mi się kontrolka check engine praktycznie cały czas
(koleś który mi go sprzedał powiedział że to coś od dmuchawy jest - mechanik) Zastanawiam się czy nie powinienem już wymienić paska rozrządu (189 tys km) i jaki byłby tego koszt?? I chyba najbardziej uciążliwe są światła, świecą strasznie słabo, a w dodatku lewe wali mi w niebo zamiast prosto. Z góry dzięki za odp. Pozdr |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2007, 16:22
|
|
|
Milosz-rr napisał/a: | mianowicie na wolnych obrotach ma 600-800 obr/min |
no to tak powinien mięć
Milosz-rr napisał/a: | dodatkowo świeci mi się kontrolka check engine praktycznie cały czas |
na stronie Krzyzaka znajdziesz procedurę sprawdzania błędów wraz z ich opisem
http://mitsubishifan.webpark.pl/
Milosz-rr napisał/a: | Zastanawiam się czy nie powinienem już wymienić paska rozrządu (189 tys km) i jaki byłby tego koszt?? |
po takim przebiegu na 100% powinieneś go wymienić ...kosztów niestety nie znam do tego modelu
Milosz-rr napisał/a: | I chyba najbardziej uciążliwe są światła, świecą strasznie słabo, a w dodatku lewe wali mi w niebo zamiast prosto. |
Każdą lampę możesz ręcznie wyregulować śrubokrętem ... tak aby świeciła na odpowiednią wysokość ... niemniej jednak z tym to polecałbym podjechać do jakieś stacji diagnostycznej ... oni Ci ustawią tak, abyś Ty dobrze widział, a innych nie oślepiał ... to jest nie wielki koszt ... rzędu 15 zł |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-11-2007, 16:27
|
|
|
Milosz-rr napisał/a: | jaki byłby tego koszt?? | Nie jest drogo. Dobrej jakości pasek i rolka to koszt nieco ponad 100 zł. |
|
|
|
 |
Milosz-rr [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2007, 23:51
|
|
|
No tylko jak ma ok 900 obrotów to spoko, jak poniżej ok 600 to wpada w drgania.
Co do paska to wiem że nei jest drogi, ale słyszałem że wymiana jest dość droga.
A co do świateł to jechać do noralnej stacji kontroli pojazdów co przeglądy robi?? Pozdr |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-11-2007, 11:08
|
|
|
Milosz-rr napisał/a: | A co do świateł to jechać do noralnej stacji kontroli pojazdów co przeglądy robi?? | Tak. Milosz-rr napisał/a: | słyszałem że wymiana jest dość droga. | Pewnie zależy gdzie. |
|
|
|
 |
romek555
Mitsumaniak 00292/KMM

Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 145 Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
|
Wysłany: 03-11-2007, 23:44
|
|
|
ze światłami też mam problem, w zasadzie to gorsze niż w maluchu , ale po wymianie żarówek na "lepsze" tzw. do starych reflektorów idzie wytrzymać
co do paska rozrządu to wymiana co 90kkm, koszt paska to jakieś 50-80PLN, rolka napinająca jakieś 70-90PLN koszt wymiany ok. 100PLN
jeśli chodzi o lampy to robiłem rozeznanie cenowe i nowe bez atestu to 160 za szt., a atestowane 200 za szt. |
_________________ Pozdrawiam
Romek
był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-11-2007, 18:39
|
|
|
pasek SUN - 33 zl, rolka GMB - 35 zl (ceny u Japaneze)
wymiana - jakas godzinka-dwie, 150 zl to max za wymiane, ile mozna zaplacic
sprawdz ladowanie, bo moze jezdzisz na 12v zamiast 14v i stad slabe swiatla
obroty wyreguluj wg opisu, ktory podal Akbi |
|
|
|
 |
romek555
Mitsumaniak 00292/KMM

Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 145 Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
|
Wysłany: 04-11-2007, 19:27
|
|
|
no toś mnie Panie Krzyżak zabił tymi cenami, nie wiedziałem, że tak dużo przepłacam, następny zakup będę konsultował z Japaneze
a co do świateł polecam żarówki Osram BiLux - jeśli dobrze pamiętam nazwę - zdecydowana poprawa, światło białe zamiast żółtego |
_________________ Pozdrawiam
Romek
był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM |
|
|
|
 |
Wichu
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer C62A 1.5 12v +LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 3 Skąd: Nakło nad Notecią
|
Wysłany: 16-12-2008, 20:52
|
|
|
Witam. U mnie na tą samą przypadłość mycie kloszów i polerowanie "odblasków" + żarówki Power2Night Philipsa rozwiązały problem. Mój wydatek (72zł żarówki + 7zł pasta do polerowania "chromu").
Pozdro |
|
|
|
 |
|