Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 92 kilka problemów
Autor Wiadomość
Milosz-rr
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2007, 13:04   Lancer 92 kilka problemów

Witam.
Mam problem z moim miśkiem, mianowicie na wolnych obrotach ma 600-800 obr/min, dodatkowo świeci mi się kontrolka check engine praktycznie cały czas
(koleś który mi go sprzedał powiedział że to coś od dmuchawy jest - mechanik) Zastanawiam się czy nie powinienem już wymienić paska rozrządu (189 tys km) i jaki byłby tego koszt?? I chyba najbardziej uciążliwe są światła, świecą strasznie słabo, a w dodatku lewe wali mi w niebo zamiast prosto. Z góry dzięki za odp. Pozdr
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-11-2007, 16:22   

Milosz-rr napisał/a:
mianowicie na wolnych obrotach ma 600-800 obr/min

no to tak powinien mięć

Milosz-rr napisał/a:
dodatkowo świeci mi się kontrolka check engine praktycznie cały czas

na stronie Krzyzaka znajdziesz procedurę sprawdzania błędów wraz z ich opisem
http://mitsubishifan.webpark.pl/

Milosz-rr napisał/a:
Zastanawiam się czy nie powinienem już wymienić paska rozrządu (189 tys km) i jaki byłby tego koszt??

po takim przebiegu na 100% powinieneś go wymienić ...kosztów niestety nie znam do tego modelu

Milosz-rr napisał/a:
I chyba najbardziej uciążliwe są światła, świecą strasznie słabo, a w dodatku lewe wali mi w niebo zamiast prosto.

Każdą lampę możesz ręcznie wyregulować śrubokrętem ... tak aby świeciła na odpowiednią wysokość ... niemniej jednak z tym to polecałbym podjechać do jakieś stacji diagnostycznej ... oni Ci ustawią tak, abyś Ty dobrze widział, a innych nie oślepiał ... to jest nie wielki koszt ... rzędu 15 zł
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-11-2007, 16:27   

Milosz-rr napisał/a:
jaki byłby tego koszt??
Nie jest drogo. Dobrej jakości pasek i rolka to koszt nieco ponad 100 zł.
 
 
Milosz-rr
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2007, 23:51   

No tylko jak ma ok 900 obrotów to spoko, jak poniżej ok 600 to wpada w drgania.

Co do paska to wiem że nei jest drogi, ale słyszałem że wymiana jest dość droga.

A co do świateł to jechać do noralnej stacji kontroli pojazdów co przeglądy robi?? Pozdr
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-11-2007, 11:08   

Milosz-rr napisał/a:
A co do świateł to jechać do noralnej stacji kontroli pojazdów co przeglądy robi??
Tak.
Milosz-rr napisał/a:
słyszałem że wymiana jest dość droga.
Pewnie zależy gdzie.
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 03-11-2007, 23:44   

ze światłami też mam problem, w zasadzie to gorsze niż w maluchu :wink: , ale po wymianie żarówek na "lepsze" tzw. do starych reflektorów idzie wytrzymać
co do paska rozrządu to wymiana co 90kkm, koszt paska to jakieś 50-80PLN, rolka napinająca jakieś 70-90PLN koszt wymiany ok. 100PLN
jeśli chodzi o lampy to robiłem rozeznanie cenowe i nowe bez atestu to 160 za szt., a atestowane 200 za szt.
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-11-2007, 18:39   

pasek SUN - 33 zl, rolka GMB - 35 zl (ceny u Japaneze)
wymiana - jakas godzinka-dwie, 150 zl to max za wymiane, ile mozna zaplacic
sprawdz ladowanie, bo moze jezdzisz na 12v zamiast 14v i stad slabe swiatla
obroty wyreguluj wg opisu, ktory podal Akbi
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 04-11-2007, 19:27   

no toś mnie Panie Krzyżak zabił tymi cenami, nie wiedziałem, że tak dużo przepłacam, następny zakup będę konsultował z Japaneze
a co do świateł polecam żarówki Osram BiLux - jeśli dobrze pamiętam nazwę - zdecydowana poprawa, światło białe zamiast żółtego
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
Wichu 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer C62A 1.5 12v +LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 16-12-2008, 20:52   

Witam. U mnie na tą samą przypadłość mycie kloszów i polerowanie "odblasków" + żarówki Power2Night Philipsa rozwiązały problem. Mój wydatek (72zł żarówki + 7zł pasta do polerowania "chromu"). :twisted:
Pozdro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.