Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki akumulator - pojemność?
Autor Wiadomość
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 19-03-2009, 13:16   

Ja mam oryginalny akumulator Mitsubishi 72 Ah. Wygląda jakby w aucie był od nowości (13 lat ?)..i nie ma najmniejszych problemów.
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 19-03-2009, 15:12   

Mało prawdopodobne aczkolwiek możliwe. Wszystko zależy od użytkowania auta.
_________________

 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 19-03-2009, 16:16   

Ja też miałem oryginalny w Lancerze ~60 Ah, i chyba 500A.
Oddałem go właśnie niedawno jak brałem nowy go Gala.
W Lancerze wytrzymał chyba właśnie 9 albo 11 lat. Musialbym zerknąć.
Zimą już ciężko palił a padł na wiosnę. Jeszcze zajechałem do sklepu i facet po pomiarach zapytał czy po przyjechaniu zamieniłem aku w aucie bo on "nie żyje" :)
Później kupiłem 62 Ah ~520 A. Dotykałem kluczyk i od razu puszczałem-zaskakiwał od kopa.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 22-03-2009, 18:17   

A więc u mnie jest napisane 260A (DIN) i tylko tyle:) Druga sprawa, to czy w wypadku zużycia szczotek alternator może dawać za niskie napięcie? U mnie podnosi o niecałe 2 V (na 13,9V) w stosunku do akumulatorowych 12, więc chyba trochę za mało:/
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 517 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21900
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-03-2009, 21:30   

idas za mało. Niech elektromechanik Ci to sprawdzi.
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 22-03-2009, 22:24   

Ale to może być od "kończących się" szczotek? Bo jeśli tak to sam sobie wymienię-wg. strony krzyżaka nie jest to takie trudne:)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 517 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21900
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-03-2009, 17:43   

idas napisał/a:
Ale to może być od "kończących się" szczotek?
Szczerze, nie wiem.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 23-03-2009, 21:53   

idas napisał/a:
U mnie podnosi o niecałe 2 V (na 13,9V) w stosunku do akumulatorowych 12, więc chyba trochę za mało:/


Może być. Nie szukaj dziury w całym.

14.4V to chyba ideał.
_________________

 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 27-03-2009, 23:12   

Okazuje się iż baterie miałem słabą w mierniku i mi przekłamywał:/ Po wymianie jest wręcz katalogowo. Na odpalonym trzyma 14,3V a sam akumulator daje 12,5V. Przepraszam za zamieszanie:)
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 27-03-2009, 23:20   

Mój Bosch Silver (bezobsługowy) bije już 10 rok i ma się całkiem dobrze :mrgreen:
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 28-03-2009, 07:43   

Sprawdziłem z ciekawości mój i jest jak mówiłem - akumulator od nowości , 14 lat stuknęło w grudniu. Więc okazuje się, że montowali fabrycznie 70 Ah ( nie 72Ah jak wcześniej pisałem). Chyba że ktoś wymienił od razu po zakupie :)
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-03-2009, 14:43   

witam, w moim siedzi 60Ah zap, ale u dziewczyny 70Ah boscha i bylem zdziwiony ze taki duży i w tym roku padł, możne to jeszcze fabryczny był jak tak? ale to chyba nie możliwe - nie cale 15lat :P na jego miejsce centra 55Ah
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 28-03-2009, 23:19   

tomekk, ani jeden ani drugi nie byl ori mitsu.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 22-06-2010, 19:21   

Mam u siebie niejaki AKbat 540Ah, cały dzień potrafię włączyć prawie na max radio z podłączonym subwooferem i odpala na dotyk. W zimę też nie mam żadnego problemu przy naprawdę dużych mrozach. Dziwne, u ojca w Volvo 440 radio pogra z 15 minut przy wyłączonym silniku, a u teściowej :P w lanosie w sumie to samo i akumulator pada jak zabity. te miśki to dobre są, dobre chłopaki je robili :D :D
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 23-06-2010, 15:49   

A ile lat ma Twoje aku? Pewnie tu jest odpowiedź
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.