Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Falujace oborty i duuuze spalanie
Autor Wiadomość
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 16-07-2008, 01:32   [Cari 1.8 GDI] Falujace oborty i duuuze spalanie

Witam!
Od 2 tygodni jestem posiadaczem Carismy 2000r 1,8GDI 122km i mam taki problem. Na postoju na zagrzanym silniku faluja mi strasznie obroty od 200 do 1000... Zaraz po sprowadzeniu wymienilem wszystkie filty, plyny rozrzad i kazalem przczyscic silnik krokowy i teraz nie wiem to co moze byc. Do tego widzae na komputerze na postoju ze strasznie mi spalanie wzarsta jak mi oborty faluja i nie wiem co to jest. Staram sie jezdzic naprawde spokojnie przyspieszac tak by ekonomizer mi na zielono sie palil i auto nie schodzi ponizej 9 litrow. a jak zatankuje rowno 10litrow to na miescie stracza mi to nieraz na 30-40km jak mocneij pojezdze i nie wiem. Czy kots moze mi powiedziec co to moze byc i czy takie spalanie jest normalne? z gory dzieki za pomoc
 
 
MoLi_TRN
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 02:26   

ja osobiscie mam 1,6 ale kumpel posiada GDI i twoje spalanie wydaje sie byc wysokie... sprawdz sonde lambde moze ona szwankuje i przez co komp tak reaguje i faluja obroty, a albo zrob reset kompa
 
 
TESTER 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 224
Skąd: Dęblin
Wysłany: 16-07-2008, 07:17   

Na temat falujących obrotów jest multum postów na tym forum. Są w nich dokładne opisy jak sprawdzić silnik krokowy, jak wyczyścić przepustnicę itp. Rozejrzyj się jedynie i poszukaj a lektury starczy Ci na długo. Pozdrawiam..!
_________________

 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-07-2008, 07:45   

Jeśli przepustnicę wyczyściłeś i krokowiec jest sprawny to możesz się zainteresowac jeszcze czujnikiem temperatury silnika i ewentualnie sondą lambda tyle że po co robić to w ciemno? Nie lepiej podpiąć się pod MUT'a w ASO i posprawdzają dane z lambdy i z czujników?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 16-07-2008, 08:29   

A reset kompa to odlaczenia akumulatora na chwile podlaczenie, odpalenie auta i poczekac az sie wlaczy wiatrak od chlodnicy tak?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-07-2008, 09:19   

Pisałeś że czyściłeś przepustnicę czyli zakładam że kompa resetowałeś po tej operacji aczkolwiek to wcale nie potrzebne bo ja tego raz nie robiłem a i tak się nauczył szybko utrzymania odpowiednich obrotów podczas normalnej jazdy.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
TESTER 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 224
Skąd: Dęblin
Wysłany: 16-07-2008, 11:33   

Przepustnicy nie czyści9ł jedynie kazał wyczyścić krokowca. \jeśli wszystko jest sprawdzone to może być przepustnica źle ustawiona. 1,1/4 obrotu od podstawy wyjścia. Jeśli jest dalej śrubka wkręcona takie wariactwom silnik będzie uskuteczniał.
_________________

 
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 16-07-2008, 16:10   

Problem jest taki ze moje piekne miasto to tylko auta z grupy VAG(4 juz takie mialem) i teraz bardzo chcialem japonczyka a ze ten samochod ma moj kuzyn i mi sie bardzo spodobal to go kupilem. Problemem z kompem w moim przypadku jest brak w okolicy specjalisty ktoremu moglbym jakos zaufac. Do najblizeszgo ASO mam 130km Wroclaw/Poznan/Gorzow czy nawet Frankfurt nad Odra i do tego brak czasu bym mogl sie wybrac. Dopiero prace zaczalem i jeszcze urlop za bardzo mi nie przysluguje...
Wiec jezeli ktos zna dobrego fachowca ktoremu moglbym poweirzyc autko w Zielonej Górze albo okolicy to bardzo bym prosil.
 
 
Torax
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2008, 08:43   

owszem dziwna sprawa ale te obroty to raczej od 500 do 1000 bo w GDi niema wskazania na 200 obrotów przy takiej ilości obrotów silnik poprostu gaśnie - druga sprawa to klima która co jakiś czas podbija obroty. a co do dużych ubytków paliwa to trzeba się zastanowić na pewną sprawą na 10 litrów przejeżdząsz jakieś 40 km to oznacza że na 100 masz spalanie jakies 20 litrów to albo jeździsz z gigantycznie ciężką noga (drift i starty na światlach aż obrotomierz sięgnie czerwonego pola) albo może masz dziure w baku ?? a dopiero po wyeliminowaniu tych rzeczy udaj się do mechanika i podepnij do MUT`a
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.