Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Problemy z mocą, szarpaniem, dławieniem, wyso
Autor Wiadomość
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2008, 18:44   

calkiem mozliwe, rownie dobrze moze to byc problem wtryskiwaczy----wyglada to ewidentnie na problem z ukladem paliwowym.
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2008, 03:47   

Fular masz dokladnie takie same objawy jak ja mialem. mi pomogla wymiana pompy paliwa wysokiego cisnienia. tez wymienialem wszystko siwece nowe, nowy filtr paliwa, czyszczenie przepustnicy i kolektora, nowa pompka paliwa niskiego cisnienia, i po kilku dniach problem powracal. nie bylo juz wyjscia i wymienilem te pompe mowie ci jak reka odja po problemie.spalanie na poziomie 7l. i moc jest to co potrzeba w tym aucie.pozdro
 
 
willson1981
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2008, 18:49   

czyli to pompa wysokiego ciśnienia?!. Czyli będzie wydatek bo mam identyczne objawy. :o
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2008, 00:30   

ja kupilem uzywke z cari sprowadzonej z anglii, z rocznika 2001(pewin mechannik ktory zajmuje sie tylko pompami paliwa powiedzial mi ze carismy wyprodukowane w roku 99 i 2000 maja jakas wade konstrukcujna lub technologiczna w pompie i dlatego one siadaj) ja zaplacilem 500zetai okolo godziny roboty wlasnej.
 
 
Bonfire
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2008, 13:03   

Fular zanim wywalisz kasę to może skocz do ASO. Podobno można zmierzyć ciśnienie tej pompy i wtedy będziesz wiedział czy faktycznie jest padnięta. W którymś z wątków znalazłem nawet jakie ciśnienie powinna mieć ta pompa ale bij zabij nie pamiętam.
Jak uda Ci się usunąć usterkę szybko pisz na forum :D
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2008, 20:09   

ja bylem w aso tylko ze w anglii i po pierwszej wizycie stracilem 300 pandow, wymienili mi czujnik cisnienia paliwa jak sie okazalo nie potrzebnie , poniewaz po wymianie objawy nie ustapily wiec zareklamowalem i po wielu godzinach poszukiwan okazalo sie ze jest padnieta wlasnie ta pompa, niestety i za te kolejne badanie auta musialem zaplacis 150 pandow. gosc z aso powiedzial mi ze cisnienie powinno byc w granicach 5-7 chyba nie bardzo pamietam ale w manualu jest napewno podane moja miala czasem ponizej 1 i juz.ale ja nie wierzylem ze mi ta pompa siadla i dalej kombinowale powymienialem ci sie dal a i tak musialem wymienic pompe. wizyta w aso napewno nie zaszkodzi poid warunkiem ze jest kumaty mechanik.
 
 
strazak
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2008, 20:24   

byłem nareszcie w serwisie mitsu. ....i okazało się że 56 . Tak na marginesie to niemożliwe jest zapowietrzenie układu paliwowego w GDI . Nie słuchaj bzdur :) Mi powiedziano że mogą to być sitka (takie filterki) w sensie że zapchane i że mogą je wymienić wyczyścić pompę i podkręcic ciś. Teraz górne ma ok ok. 3,8 a jak spada i zapala się CE to 0,4 (tragedia :( ) Ale po dłuższej rozmowie sami przyznali że to nie jest 100% przyczyna i może się okazać że to nic nie da....dali mi 90% ale wiadomo że w GDI może być różnie (sprawiali wrażenie że się znają "toruń ul. turystyczna ) , czujnik ciś . też odpada bo jednak po zapaleniu się cheka podbija obroty...czyli ok....tak czy tak pompa. chcą za to 350zł a pompę mam z przebiegiem 60 tys. za 500+robocizna 100 z ustawieniem na mucie.....

wcześniej juz pisałem że po wymianie jest wszystko ok a nawet lepiej...ze wszystkim szczególnie z mocą i spalaniem ...śr. ok 7l
pozdro
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2008, 21:31   

Fular ja ci pisze to co ja przerabialem i tak wyszlo ze musialem zmienic pompe.Teraz wiem ze nalezlo posluchac mechanikow i odrazu wymienic ponioslbym mniejsze koszty a tak wladowalem bagatela pol wartosci auta (mam na mysli cene za jaka kupilem ten samochod). ale decyzja nalezy do ciebie.
P.S. jak sie zdecydujesz an wymiane pompy to przed kupnem najpierw sprawdz jaki masz numer na pompie i szukaj dokladnie takiej samej.pozdro
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 21-07-2008, 03:51   

Fular pisalem juz ze jak tez tak mialem.Reset kompa nie zaszkodzi tylko tyle ze bedziesz musial uczyc obrotow od nowa , to raz ale jak piszesz ze po wymianie filtra miales jeden dzien jazdy bez objaw szarpania to ja ci mowie ze masz pompe wysokiego cisnienia do wymiany.najlepiej podjedz do ASO i sprawdz cisnienia w obu pompach.Najpierw w cisnienie od pompki ze zbiornika ,a potem to drugie wysokie i bedziesz mial odpowiedz.pozdro.Sory za pisanie bez polskich znakow angielska klawiatura.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.