[Cari 1.8 GDI] Wymiana Amortyzatorów |
Autor |
Wiadomość |
R_O_B_O_T [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2008, 15:12 [Cari 1.8 GDI] Wymiana Amortyzatorów
|
|
|
Witam
Przymierzam sie do wymiany wszytkich amortyzatorów w Cari po lifcie Elegance 2000r.
W zwiazku z tym pytam sie was forumowicze co kupić by cala wymiana poszla bez problemów.
Jakie amortyzatory i co jeszcze do tego ?
Pozdrawiam
Robot |
|
|
|
 |
Torax [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2008, 08:47
|
|
|
niema znaczenia czy auto jest przed czy tez po lifcie czy tez zupełnie inne - zasady sa te same. Jak wymiesz amory to odrazu wypadałoby wymienić osłony amorów do tego warto sprawdzić poduszki amorów oraz sprężynę - te dwie ostatnie jak auto było do tej pory dbane przez właściciela i ma niewielki przebieg to nie sa to konieczne wymiany (pomijam że i drogie) - czyli pozostają amory i osłony (oczywiście KAYABA nic innego) |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
|
|
|
 |
R_O_B_O_T [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2008, 14:49 Czy napewno nie ma znaczenia rok produkcji i Nadwozie
|
|
|
Znalazłem w ofercie KYB coś takiego
Przód
334309 L
334308 R
Tył
341204
Albo
Przód
334155L
334154R
I które na przód są prawidłowe prosze o potwierdzenie nie chce kupić czegoś co nie będzie pasować
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 18-07-2008, 08:43
|
|
|
Dzwoń do Japaneeze, dostaniesz wszystkie informacje i dobry towar.
KYB - Rulez |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 18-07-2008, 10:23
|
|
|
ja polecam od razu zaopatrzyc sie w odboje amortyzatorow. To taka piankowo-gumowa kulka z metalowa tuleja zakladana na ten pret amortyzatora od gory (dodatkowo z plastikowa oslona pretu od amortyzatora)(ktos tam wyzej napisal "oslony amorow" wydja emi sie ze mial to samo na mysli). U mnie niestety po rozebraniu calego zawieszenia na srodku podworza okazalo sie ze tuleja zrosla sie z amortyzatorem a do tego pianka popekala i tulejka zostala na amorze a pianka zeszla. W efekcie starego odboju nie moglem zalozyc bo bez tulejki (ktora w obu przypadkach przedich zostala na amortyzatorze) przelatywal przez nowy amortyzator. Koszt w porownaniu do calosci (u Japaneze chyba 50 PLN z przesylka zaplacilem), ale mialem samochod 3 dni rezebrany na srodku podworza bo u mnie w okolicy nikt (intercars ,fota) nie byl w stanie tego sprowadzic w jakims rozsadnym terminie (o ile w ogole mial w katalogu taki element), nawet ASO w wawie nie mialo od reki tylko jakies terminy 14 dni i do tego cena jak za złoto.
Także polecam to kupić, bo koszt prawie żaden a jest się przygotowanym na prawie kazżdą ewentualność.
Co do zakupu amorkow, to telefon do Japaneze z podaniem wszystkich danych autka i przysle takie jak trzeba, ja zamowilem u Niego wszystkie czesci i bylo jak najbardziej ok po dobrych cenach
Dodatkowo wymienilem też łączniki stabilizatorow, ktore na naszych drogach dosyc szybko padaja a kosztowaly chyba po 30-40 PLN/sztuka.
pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2008, 12:51
|
|
|
u mnie odboje oryginalne byly w takim stanie, ze ich nie zmienialem - te nowe Sachsa byly sztywne i sie kruszyly jeszcze w opakowaniu... |
|
|
|
 |
|