Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3G] Ładowanie
Autor Wiadomość
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2008, 21:21   [3G] Ładowanie

Jeżeli taki temat był to dajcie mi link.
Historia następująca:
3tyg temu padła mi bateria bez ostrzezenia. Otworzyłem okno, chcialem odpalić i rozrusznik nie drgnął. Lampki się paliły tylko przygasały przy próbie odpalenia.
Kupiłem nowa baterię. Przejechalem 1,5tys mil. Dzisiaj jeździlem przez kilka godzin. Wszedlem do domu na 10min. Wróciłem do auta i przy próbie odpalenia wszystko zgasło.
Wygląda jakby nie było akumulatora.

Podejrzewam że alternator mi się rozkraczył tylko jak go sprawdzić? Czy może jest jakiś bezpiecznik który wystarczy wymienić?
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-08-2008, 18:12   

Sprawdzić miernikiem napiępie.
Musi być koło 13,7-14,4
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2008, 19:45   

wczoraj bylo 12.* Dzisiaj zajrzalem tylko do niego i zdziwko. Słysze sygnał od drzwi, kontrolki sie swieca. Nie ma sily uciagnac startera.
W jakis sposób bateria sie rozladowala. Pytanie tylko czy to alternator sam w sobie czy moze byc cos co uniemozliwia ładowanie. Zwarcie czy cos. Dlatego pytam czy można sprawdzić alternator przed wymiana, żebym nie wymienił sprawnej części i zostawił problem pod maską.
 
 
Dresu
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2008, 00:54   

Potrzebujesz megaomomierza. Wypnij alternator i sprawdź czy jest przejście między obudową a uzwojeniem. Jak rezystancja będzie mała alternator jest uszkodzony. Możesz też zmierzyć opór uzwojeń ale musisz mieć dokładny omomierz w zakresie małych rezystancji. Każde z uzwojeń musi mieć taką samą rezystancję (albo z niewielką różnicą). Jak rezystancje są różne uzwojenie jest uszkodzone.
 
 
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2008, 06:10   

Dzieki. Może się przyda na przyszłość.Oby nie.
Problem był głupi a rozwiązanie banalne. Aż wstyd się przyznać. :oops:
Sprawdziłem klemy i wszystko było ok. Nie sprawdziłem połączenia klemy z kablem.
Okazało się że weszło tam sporo rdzy. Wymieniłem kleme, oczyściłem kabel i wszystko gra.
Dzięki za odpowiedź.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.