 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kontrolki CE i recznego - jedna swieci jedna nie ;) |
Autor |
Wiadomość |
Lechfan
Mitsumaniak P a w e ł

Auto: Galant E33A 90' & EA5A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 403 Skąd: Wrocław/Kępno
|
Wysłany: 25-07-2008, 15:31 Kontrolki CE i recznego - jedna swieci jedna nie ;)
|
|
|
Witam, mam maly problem.
Bede niedlugo wybieral sie na maly wypoczynek i chcialbym dopiescic Gala zeby wszystko bylo miodzio. Ale jakis czas temu zaczela mi sie swiecic kontronlka od hamulca recznego i swieci sie caly czas. Jakie moga byc tego powody i jak mozna temu zaradzic? Jest z nia tak ze czasami sie nie zaswieci i jest ok, ale raczej sie swieci caly czas.
Znowu z kontrolko Check Engine jest na odwrot, niedawno ciagle mi sie swiecila, wymienilem sonde lambda i bylo ok przez jakis czas, a teraz od niedawna nie swieci sie wcale (a powinna przez chwile kiedy przekrecam kluczyk). Co jest z nia nie tak?
Wycieka mi tez plyn od wspomagania, jedyny ktory musialem dolewac (jakies 3 razy przez pol roku). Co moze byc przyczyna tego wycieku, jak to sprawdzic i ewentualnie jakie moga byc koszty tego naprawy?
Bylbym serdecznie wdzieczy za jakakolwiek pomoc.
Z gory dziekuje i pozdrawiam. |
_________________ Hej! Gość, obczaj mojego Białasa. - Galanty: E33A od 1994 i EA5A od 12/2012 -
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-07-2008, 17:44
|
|
|
1. - zawieszony plywak w zbiorniku plynu hamulcowego lub jego niski poziom: od 0 do 10 zl
2. - przepalona zarowka lub problem z komputerem: od 50gr. do 800 zl |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Lechfan
Mitsumaniak P a w e ł

Auto: Galant E33A 90' & EA5A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 403 Skąd: Wrocław/Kępno
|
Wysłany: 26-07-2008, 15:43
|
|
|
To chyba nie bedzie problem z komputerem (taka mam nadzieje), bo auto dziala bez zarzutow, wiec najpierw sprobuje sprawdzic diody. Tylko mam pytanko, da sie sprawdzic je jakos bez demontazu zegarow? Albo wprost sie spytam, jak najlepiej sprawdzic te zaroweczki? Nigdy tego nie robilem, a nie chcialbym czegos popsuc. |
_________________ Hej! Gość, obczaj mojego Białasa. - Galanty: E33A od 1994 i EA5A od 12/2012 -
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|
|