 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
A TAK EXTRA śMIGAł...:cry: |
Autor |
Wiadomość |
adamkoko [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2008, 13:32 A TAK EXTRA śMIGAł...:cry:
|
|
|
Witam mam problem z moim colcikiem 1,3 12v 97. Mianowicie jakieś dwa miesiące temu miałem problem z cewka zaplonowa była uszkodzona auto nie paliło.Znalazłem fachowca który mi ją naprawił po zamontowaniu aparatu zapłonowego autko odpalilo bez problemu musze dodać ze nie ustawialem zapłonu bo nie mialem pojecia jak to zrobic poprostu przykrecilem aparat w tym samym polozeniu w ktorym byl poprzednio i autko smigało bez problemów jakies 2 miesiace ! ale jakies pare dni temu auto zaczelo strasznie przerywac tak jakby palilo na 3 cylindry po gwaltowniejszym wcisnieciu gazu ! jadac bardzo spokojnie jest ok!próbowalem zmieniac polozenie aparatu gora dol ale nic to nie dalo! czy jest jakis sposób na ustawienie zaplonu we wlasnym zakresie?jaka moze byc inna przyczyna od czego powinienem zaczac bede wdzieczny za wszelka pomoc! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-06-2008, 13:57
|
|
|
przyczyna ta sama - naprawiona cewka znow padla |
|
|
|
 |
adamkoko [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2008, 14:00
|
|
|
a z tym zapłonem to wkoncu jak jest nie trzeba go ustawiac? |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-06-2008, 14:01
|
|
|
Kup nową cewkę...koszt nowej w Intercars chyba ok 200 zł, jeśli dobrze pamiętam.
adamkoko napisał/a: | a z tym zapłonem to wkoncu jak jest nie trzeba go ustawiac? |
Trzeba. Na zwartej złączce ustawiasz kąt wyprzedzenia na 5 stopni (+-2) Po rozwarciu powinno byc ok 10 stopni (+-2). Aczkolwiek objawy jakie podałeś, to raczej nie przyczyna źle ustawionego kąta wyprzedzenia. |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
adamkoko [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2008, 14:36 cewka
|
|
|
nowa cewka 214zl a ja za naprawe zaplacilem prawie tyle samo tylko ze pojezdzilem ok 2miesiace! zastanawiam sie czy samemu mozna wymienic cewke czy lepiej do fachowca sie zwrocić |
|
|
|
 |
piotrekdm1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-07-2008, 16:38
|
|
|
Sprawdź czy nie masz tego samego problemu jak u mnie , czyli uszkodzona głowica jednego cylindra , przez to pij olej i przerywał i gasł |
|
|
|
 |
|
|