Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czy byly sprzedawane zwykle galanty z silnikiem turbo?
Autor Wiadomość
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 01-08-2008, 08:06   czy byly sprzedawane zwykle galanty z silnikiem turbo?

czy tylko w VR4? widzialem na allegro sam silnik, ale jak z dostepnoscia czesci potrrzebnych do zainstalowania tego silnika na miejsce zwyklego V6? czy skrzynia biegow np jest inna w VR4?
 
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 01-08-2008, 09:48   

Skrzynia jest inna bo VR4 miały napęd na 4 koła najlepiej na tą chwilę myślę że było by kupić VR4 od Autora na allegro właśnie się kończyła aukcja chyba za 34000 zł, nie musisz już nic przekładać. Jeżeli byś chciał w ostateczności przekładkę to właściwie byś potrzebował całego gala VR4 z kierownicą po prawej stornie i jakiegoś gala po naszemu żeby mieć graty do przekładki względnie zrobić swap. W wersjach z kierownicą po naszej stronie niestety nie było galów turbo a bardzo szkoda. Jeszcze odnośnie tego silnika on już chyba jest od roku wystawiany i gościu (z Rawy Mazowieckiej) już sporo zszedł z ceny, kiedyś do niego dzwoniłem i powiedział mi że resztę niezbędnych gratów niby też załatwi ale podejrzewam że za pieniądze które on będzie chciał to byś kupił całego VR4 do przekładki.
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 01-08-2008, 09:56   

tylko ze ja nie chce VR4-nie podoba mi sie pomysl przekladki, bo nie ufalbym autu z taka ingerencja w konstrukcje (wycinanie i spawanie grodzi np.), dlatego pytalem o zwyklego gala z turbo:) nie awd
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-08-2008, 10:08   

Tubro Diesle ;) NIE polecam ;) .... PS. Galant AutoR'a nie miał przespawywanej grodzi, tylko jest to swap mechaniki, zawieszeń, środka z VRki RHD do EA5W LHD
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 01-08-2008, 10:16   

to co z tym jego VR4 jest nie tak, ze przy takiej w sumie cenie atrakcyjnej nie znalazl nabywcy? rocznik niezly, juz zarejestrowany, wiec minimum formalnosci...
 
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-08-2008, 10:39   

Bartek napisał/a:
Tubro Diesle ;) NIE polecam ;)


a to czemu? 2.0 z turbinka to bardzo mily galant.
_________________
do or do not, there's no try
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-08-2008, 10:43   

Wszystko jest TAK. Nie bede sie wypowiadał za innych ale chyba potrzeba pieniądza zmusza kazdego do pewnych kroków nawet do sprzedazy tak unikatowego auta.
Nierozumiem takiego czegoś "cena niska=coś napewno nie tak" :?
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 01-08-2008, 10:51   

nie no spoko, ja sie nie upieram, ze na pewno jest cos nie tak :) pytam tylko

zaluje ze nie moge teraz takiej gotowki wylozyc, bo zdaje sobie sprawe z tego, ze to jest nietuzinkowe autko

zobaczywszy silnik V6 turbo na allegro zaczalem sie zastanawiac nad instalacja tegoz w miejsce zwyklego V6, ale to raczej nie jest proste...
 
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-08-2008, 10:58   

ten z allegro to złom... i nie tylko silnik jest potrzebny zeby to wszystko żyło. a gdzie komputer,skrzynia(niewiadomo czy da sie spiąc z N/A),naped,zawieszenie,intercooler,orurowanie i jeszcze pełno innych pier... :? :? :?
ja bym sie w to nie bawił,ale to tylko moje zdanie 8)
 
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 01-08-2008, 12:31   

Krzys ma rację sam u siebie robił przeszczep i kupowanie gratów osobno to ciężka i droga sprawa, także możesz sobie odpuścić, też jak ten silnik pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem o przekładce ale jak się zorientowałem o co dokładnie chodzi to stwierdziłem że nie ma sensu.
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 01-08-2008, 12:34   

dzieki za opinie-przekonalem sie, ze to nie ma sensu, ale co jakis czas czlowiekowi tak glupi pomysl przyjdzie do glowy 8)
 
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 02-08-2008, 20:20   

tommyc1 napisał/a:
ale co jakis czas czlowiekowi tak glupi pomysl przyjdzie do glowy 8)

Ja też tak mam, cały czas mi chodzi po głowie żeby sobie zrobić jakieś auto i móc się nim ścigać gdzieś w legalny sposób, tylko brak czasu i trochę gotówki utrudnia to ale może kiedyś coś wytworzę :wink: i tobie też tego życzę. Pomysły nie zawsze są głupie tylko niektóre bardzo czasochłonne i nie opłacalne z punktu widzenia materialnego, ale za to jaka satysfakcja później :mrgreen: , jak się coś uda stworzyć samemu, zresztą przekładka silnika to taki sam przypadek jak Autor robił także nie do końca takie głupie, tylko że najlepiej wtedy całego legnuma rozebrać a takowy też jest na allegro z Angoli za bodajże 6900zł ale nie wiem jak z jego stanem technicznym, zresztą mam gościa który mi zaoferował że przyprowadzi mi jakiegoś VR4 jak bym chciał.
 
 
 
metzger 
Mitsumaniak
a.k.a Jedi

Auto: EA2A 4G63 '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 199
Skąd: Malbork/Gdańsk
Wysłany: 04-08-2008, 09:11   

a czy czasem na rynek azjatycki nie szły uturbione galanty 2.0 w benzynie?
_________________
To, co nie istnieje, musimy czasem sami stworzyć w naszych marzeniach i snach i pozwolić im inspirować się do większego wysiłku.

Piszę poprawnie po polsku
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2008, 15:00   

metzger napisał/a:
a czy czasem na rynek azjatycki nie szły uturbione galanty 2.0 w benzynie?
owszem szly :mrgreen:

" For East Asia:
2-litre MIVEC V6: this compact V6 came directly from the FTO coupe. The variable valve timing and twin-cam heads help it to achieve a full 200 horsepower output, although it desperately needs rev and 5-speed manual to compensate the lack of torque. It is installed in the Galant VR-M which is expected to phase out next year. "

www
 
 
matho78
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2008, 19:53   

2-litre MIVEC V6 to jest silnik bez turbiny tam jest 200 koni bez turbo :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.