Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.9 td cisnienie w ukladzie chlodzenia wywala plyn.
Autor Wiadomość
szymekus
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2008, 21:24   1.9 td cisnienie w ukladzie chlodzenia wywala plyn.

w cari 1.9 td cisnienie w ukladzie chlodzenia wzrasta do tego stopnia ze wywala plyn ze zbiornika. test na obecnosc co2 (dwotlenku wegla) w ukladzie chlodzenia nic nie wykazal. czy turbinka chlodzona ciecza moze naganiac powietrze do ukladu? dodam tez ze nie widac wyciekow ktore mogly by powodowac zapowietrzanie.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2008, 00:24   

Sprawdz plastikowa obudowe termostatu. Lubi sobie peknac przy laczeniu z glowica i moga byc takie skutki. Ja mialem dokladnie taki problem jak Ty i winny byl ten plastik.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 09-08-2008, 11:35   

a ciśnienie z cylindrów nie idzie ci na płyn? Może uszczelka pod głowicą albo sama głowica pękła czy coś. Sprawdź czy zanim wywali płyn czy nie bulgocze czyli nie gotuje Ci płynu. Nie dymi na biało? Zapala dobrze?
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
kajakiem 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 27
Skąd: Lubliniec\Warszawa
Wysłany: 09-08-2008, 13:22   

Właśnie miałem założyć podobny temat, ale widzę, że nie tylko ja mam takie problemy, więc nie będę zakładał nowego.

Do układu chłodzenia dostawał mi się olej. Winna była pęknięta głowica (kupiłem nową). Przy wymianie okazało się, że obudowa termostatu także jest pęknięta (też została wymieniona na nową). Autko odebrałem tydzień temu i oleju w zbiorniczku nie ma, jednak ciśnienie nadal jest spore. Czy przy odkręcaniu korka ze zbiorniczka ma tak syczeć czy może jednak dalej jest coś nie tak?
 
 
drd1812 
Mitsumaniak


Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 1231
Skąd: Lubin
Wysłany: 09-08-2008, 14:06   

Pozostaje porządne odpowietrzenie układu chłodzenia.
 
 
 
adamk4
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2008, 14:31   

Spróbujcie wymienić termostat. Ja wymieniłem i mi pomogło.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-08-2008, 15:01   

kajakiem napisał/a:
jednak ciśnienie nadal jest spore

Najprawdopodobnie skłaniała bym się do:
drd1812 napisał/a:
porządne odpowietrzenie układu chłodzenia.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
szymekus
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2008, 16:07   

przy odpalaniu puszcza bialego dyma jakby od plynu. i odpala tez nie najlepiej. tyle ze nie ma dwutlenku wegla w oparach plynu. albo jest tak malo ze nie wykrywa go tester. a uklad jest szczelny bo po odpowietrzeniu ukladu(nawiew dmucha ladnie na cieplo)przy odkreconym korku bulboni i wybija plyn.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-08-2008, 16:56   

szymekus napisał/a:
przy odkreconym korku bulboni i wybija plyn

Po co ściągasz korek :?: przy pracującym silniku po uzyskaniu temperatury i gazowaniu , może powstać taki efekt.

[ Dodano: 09-08-2008, 16:58 ]
szymekus napisał/a:
przy odpalaniu puszcza bialego dyma jakby od plynu. i odpala tez nie najlepiej

Zobacz czy płyn jest czysty , czy kawa z mlekiem?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 09-08-2008, 20:35   

Jeżeli głowica i uszczelka pod głowicą są OK, a z układu chłodzenia nie widać wycieków to koniecznie sprawdzić korek na chłodnicy - nie trzyma odpowiedniego ciśnienia i płyn zaczyna się gotować. :wink:
Ostatnio zmieniony przez u157 11-08-2008, 11:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2008, 22:31   

u157 napisał/a:
sprawdził bym korek na chłodnicy

W 1.9 td nie ma korka na chlodnicy. Przy odpowietrzaniu mozesz odkrecac korek przy wezu ktory wychodzi z nagrzewnicy ale uklad powinien sie odpowietrzyc sam.
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 10-08-2008, 13:58   

Jeśli nie ma korka na chłodnicy, to za prawidłowe ciśnienie w układzie odpowiada korek na zbiorniczku wyrównawczym, i też warto mieć pewność że jest OK! :finga:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.