Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Przepustnica
Autor Wiadomość
bebob 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 70
Skąd: Strzelce Op.
Wysłany: 24-08-2018, 12:17   [EA5A/W 2.5] Przepustnica

Witam.Objawy były takie że po gwałtownym przyspieszeniu lub jeździe z większą prędkościom ,po zwolnieniu do 20 km/h obroty potrafiły się zawiesić w okolicach 2000 obrotów obniżyć obroty pomagało cofnięcie stopą pedału gazu od wewnętrznej strony pedała.Sprawdziłem linkę ,sam pedał gazu wszystko chodzi gładko.Postanowiłem wyczyścić przepustnice.Zdemontowalem cała z auta i umyłem zmywaczem do hamulców .Odkreciłem także ten element razem z silniczkiem krokowym do którego dochodzą węrze z płynem chłodzącym,i tu przestroga rzeby nie urzywać żadnych rozpuszczalników bo uszczelka napóchła i był problem z jej założeniem co później okazało się że płyn przedostawał się do przepustnicy i silniczka krokowego .Po ponownym demontażu i zamówieniu nowych uszczelek w Aso wyczyszczeniu wszystkiego poskladaniu , nauki obrotów , wydawało się że jest dobrze obroty przy nauce książkowe jak zamurowane żadnego falowania ale podczas jazdy zawieszają się na 2 tyś 3tyś i cofnięcie stopą nie skutkuje dopiero gwałtowne dodanie gazu ,przygazowanie i wtedy obroty spadają.Zapomniałem dodać że jak zdemontowałem przepustnice zauważyłem że jedną ze sprężynek ta po prawej stronie przepustnicy jest zrzucona z zaczepu więc ją założyłem i myślałem że to była przyczyną problemów ponieważ sama przepustnica i silniczek były bez zarzutu.A tu takie cyrki. Proszę o rady. Autem da się jeździć ale jest gorzej jak było.
Ostatnio zmieniony przez bebob 26-08-2018, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24284
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-08-2018, 14:01   

Jaką masz przepustnicę? - z TCS czy bez? - inaczej, masz 2 grzybki podciśnienia czy jeden? - jeśli 2 to mam taką od swojego auta, mogę odsprzedać.
 
 
bebob 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 70
Skąd: Strzelce Op.
Wysłany: 24-08-2018, 16:33   

Z jednym.

[ Dodano: 24-08-2018, 17:34 ]
To znaczy że jej jusz nic nie pomorze.

[ Dodano: 24-08-2018, 20:22 ]
Zauważyłem że przed uruchomieniem auta przepustnica chodzi lekko po uruchomieniu silnika popychając bezpośrednio dzwigienke z mocowaniem linki gazu wyraźnie ciężej działa dzwignia i się zawiesza czeba ją pchnać żeby obroty spadły.Co morze odpowiadać za zacinanie się po uruchomieniu silnika?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24284
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-08-2018, 10:26   

Zaciera się jak widać, trzeba rozebrać, przesmarować.
Ale tak szczerze - ja nie rozumiem, co piszesz. Interpunkcja, ortografia... teraz przeglądarki podkreślają błędy na czerwono.
 
 
bebob 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 70
Skąd: Strzelce Op.
Wysłany: 26-08-2018, 17:49   

Przepraszam za pisownię, poprawiłem.Byłem trochę w szoku 😖jak zamontowłem przepustnice, a tu obroty nie spadają.Dzięki za zainteresowanie Krzyzak.Zamówiłem nową tzn. używaną przepustnice podmienie i zobaczę co się zmieni.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24284
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-08-2018, 21:02   

Ja zmieniałem z podobnego powodu. Przesmarowałem swoją (rozebraną) i wszystko ustało, ale zamówiłem drugą z pewnym przebiegiem i podmieniłem. Też w pierwszej chwili się zacinała, ale kilka naciśnięć pedału i wróciło do normy. Już nie chciało mi się montować mojej z powrotem - każda taka operacja może powodować nieszczelność, wyraźnie słychać wtedy jak zasysa powietrze bokiem.
 
 
bebob 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 70
Skąd: Strzelce Op.
Wysłany: 01-09-2018, 10:07   

Przepustnica wymieniona i wszystko w porządku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.