 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Przepustnica |
Autor |
Wiadomość |
bebob
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 70 Skąd: Strzelce Op.
|
Wysłany: 24-08-2018, 12:17 [EA5A/W 2.5] Przepustnica
|
|
|
Witam.Objawy były takie że po gwałtownym przyspieszeniu lub jeździe z większą prędkościom ,po zwolnieniu do 20 km/h obroty potrafiły się zawiesić w okolicach 2000 obrotów obniżyć obroty pomagało cofnięcie stopą pedału gazu od wewnętrznej strony pedała.Sprawdziłem linkę ,sam pedał gazu wszystko chodzi gładko.Postanowiłem wyczyścić przepustnice.Zdemontowalem cała z auta i umyłem zmywaczem do hamulców .Odkreciłem także ten element razem z silniczkiem krokowym do którego dochodzą węrze z płynem chłodzącym,i tu przestroga rzeby nie urzywać żadnych rozpuszczalników bo uszczelka napóchła i był problem z jej założeniem co później okazało się że płyn przedostawał się do przepustnicy i silniczka krokowego .Po ponownym demontażu i zamówieniu nowych uszczelek w Aso wyczyszczeniu wszystkiego poskladaniu , nauki obrotów , wydawało się że jest dobrze obroty przy nauce książkowe jak zamurowane żadnego falowania ale podczas jazdy zawieszają się na 2 tyś 3tyś i cofnięcie stopą nie skutkuje dopiero gwałtowne dodanie gazu ,przygazowanie i wtedy obroty spadają.Zapomniałem dodać że jak zdemontowałem przepustnice zauważyłem że jedną ze sprężynek ta po prawej stronie przepustnicy jest zrzucona z zaczepu więc ją założyłem i myślałem że to była przyczyną problemów ponieważ sama przepustnica i silniczek były bez zarzutu.A tu takie cyrki. Proszę o rady. Autem da się jeździć ale jest gorzej jak było. |
Ostatnio zmieniony przez bebob 26-08-2018, 17:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24284 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-08-2018, 14:01
|
|
|
Jaką masz przepustnicę? - z TCS czy bez? - inaczej, masz 2 grzybki podciśnienia czy jeden? - jeśli 2 to mam taką od swojego auta, mogę odsprzedać. |
|
|
|
 |
bebob
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 70 Skąd: Strzelce Op.
|
Wysłany: 24-08-2018, 16:33
|
|
|
Z jednym.
[ Dodano: 24-08-2018, 17:34 ]
To znaczy że jej jusz nic nie pomorze.
[ Dodano: 24-08-2018, 20:22 ]
Zauważyłem że przed uruchomieniem auta przepustnica chodzi lekko po uruchomieniu silnika popychając bezpośrednio dzwigienke z mocowaniem linki gazu wyraźnie ciężej działa dzwignia i się zawiesza czeba ją pchnać żeby obroty spadły.Co morze odpowiadać za zacinanie się po uruchomieniu silnika? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24284 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-08-2018, 10:26
|
|
|
Zaciera się jak widać, trzeba rozebrać, przesmarować.
Ale tak szczerze - ja nie rozumiem, co piszesz. Interpunkcja, ortografia... teraz przeglądarki podkreślają błędy na czerwono. |
|
|
|
 |
bebob
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 70 Skąd: Strzelce Op.
|
Wysłany: 26-08-2018, 17:49
|
|
|
Przepraszam za pisownię, poprawiłem.Byłem trochę w szoku 😖jak zamontowłem przepustnice, a tu obroty nie spadają.Dzięki za zainteresowanie Krzyzak.Zamówiłem nową tzn. używaną przepustnice podmienie i zobaczę co się zmieni. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24284 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-08-2018, 21:02
|
|
|
Ja zmieniałem z podobnego powodu. Przesmarowałem swoją (rozebraną) i wszystko ustało, ale zamówiłem drugą z pewnym przebiegiem i podmieniłem. Też w pierwszej chwili się zacinała, ale kilka naciśnięć pedału i wróciło do normy. Już nie chciało mi się montować mojej z powrotem - każda taka operacja może powodować nieszczelność, wyraźnie słychać wtedy jak zasysa powietrze bokiem. |
|
|
|
 |
bebob
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 70 Skąd: Strzelce Op.
|
Wysłany: 01-09-2018, 10:07
|
|
|
Przepustnica wymieniona i wszystko w porządku. |
|
|
|
 |
|
|