Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adaho_krak
26-06-2008, 13:50
czy można jakoś podnieść MSR, wie ktoś jak to zrobić ????
Autor Wiadomość
łosiu
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2008, 17:14   czy można jakoś podnieść MSR, wie ktoś jak to zrobić ????

będę za jakiś czas jeździł "gwiezdnym podróżnikiem"
po leśnych drogach, taka praca... i obawiam się, że jego
zawieszenie mimo wszystko jest za nisko,
jak więc zadziałać ???

można by większe opony dać,
a ja chciałbym coś z amortyzatorami podziałać,
słyszałem jednak, że są tam gumy i ciężko to zrobić...
może ktoś doradzi
DZIęKI :) :)
 
 
ronetto 
Forumowicz


Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-10-2008, 22:08   

wiesz troche juz minelo kiedy to napisales ale teraz moze ci odpowiem bo mialem okazje to zawieszenie przynajmniej tynie sobie obejrzec i je choc troche zrozumiec.
wiec tak . jak bys chcial to mysle ze kilka centymetrow mu nie zaszkodzi mam tu na mysli jakies 3-5cm niby nice wiele ale troche zawsze .... jest z tylu taka dluga belka porzeczna co ma cztery podparcia z przodu i z tylu na takich gumach (poduszkach ) z srubami w srodku przez co jest elastycznie polaczana z podwoziem i dopiero od tej belki jest wahacz na dwoch tulejach na strone . sadze ze jesli by sie zmienilo wysokosc sprezyn z tylu to wachacz sie tylko inaczej ustawi kątowo wzgledem tej elastycznie mocowanej belki a sama belka pozostanie na tym samym miejscu . moze jedynie nie znacznie wzrosnie obciazenie dwoch przednich gum tej belki a tylnie zostana odciązone . co do przodu to chyba nie jest skąplikowany i tez mozna cos po kąbinowac i te kilka cm podniesc . przod i tyl amorki berdziej miękkie i opony tez bym zmienil na nie co wieksze i felgi z 14 moze nawet na 13 ( to by troche odciazylo zawieszenie ) przy zmianie wielkosci opon musisz pamietac o kalibracji prędkoscimierza strasznie moze przeklamywac... kontrola geometrii po zmianach tez wskazana
mozna jesze pojsc dalej i zrobic sobie male dystanse pod felge co troszke poszerzy rozstaw kol wzgledem siebie ale to wlsciwie tylko bajer optyczny :D
co do wlasnosci jezdnych tego auta po takich operacjach to napewno jako auta szosowego sie pogorsza ale w terenie ( polne drogi i lesne) sie polepszy ale tez tylko w przeswicie. Terenowka to napewno nie bedzie :)


przy zmianie opon na wieksze zmienia sie tez dynamika ale wzrasta predkosc maks

pozdro

[ Dodano: 17-10-2008, 22:15 ]
oczywiscie wszelkie zmiany robisz na wlasna odpowiedzialnos ... ja niczego takiego nie probowalem bo mi nie bylo potrzebne ale ale jak by zaszla tak potrzeba i fundusze starczyly to bym sie zastanowil
_________________
moja gwiezdna maszyna przed zakupem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.