 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Adaho_krak 26-06-2008, 13:50 |
czy można jakoś podnieść MSR, wie ktoś jak to zrobić ???? |
Autor |
Wiadomość |
łosiu [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2008, 17:14 czy można jakoś podnieść MSR, wie ktoś jak to zrobić ????
|
|
|
będę za jakiś czas jeździł "gwiezdnym podróżnikiem"
po leśnych drogach, taka praca... i obawiam się, że jego
zawieszenie mimo wszystko jest za nisko,
jak więc zadziałać ???
można by większe opony dać,
a ja chciałbym coś z amortyzatorami podziałać,
słyszałem jednak, że są tam gumy i ciężko to zrobić...
może ktoś doradzi
DZIęKI |
|
|
|
 |
ronetto
Forumowicz

Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 54 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-10-2008, 22:08
|
|
|
wiesz troche juz minelo kiedy to napisales ale teraz moze ci odpowiem bo mialem okazje to zawieszenie przynajmniej tynie sobie obejrzec i je choc troche zrozumiec.
wiec tak . jak bys chcial to mysle ze kilka centymetrow mu nie zaszkodzi mam tu na mysli jakies 3-5cm niby nice wiele ale troche zawsze .... jest z tylu taka dluga belka porzeczna co ma cztery podparcia z przodu i z tylu na takich gumach (poduszkach ) z srubami w srodku przez co jest elastycznie polaczana z podwoziem i dopiero od tej belki jest wahacz na dwoch tulejach na strone . sadze ze jesli by sie zmienilo wysokosc sprezyn z tylu to wachacz sie tylko inaczej ustawi kątowo wzgledem tej elastycznie mocowanej belki a sama belka pozostanie na tym samym miejscu . moze jedynie nie znacznie wzrosnie obciazenie dwoch przednich gum tej belki a tylnie zostana odciązone . co do przodu to chyba nie jest skąplikowany i tez mozna cos po kąbinowac i te kilka cm podniesc . przod i tyl amorki berdziej miękkie i opony tez bym zmienil na nie co wieksze i felgi z 14 moze nawet na 13 ( to by troche odciazylo zawieszenie ) przy zmianie wielkosci opon musisz pamietac o kalibracji prędkoscimierza strasznie moze przeklamywac... kontrola geometrii po zmianach tez wskazana
mozna jesze pojsc dalej i zrobic sobie male dystanse pod felge co troszke poszerzy rozstaw kol wzgledem siebie ale to wlsciwie tylko bajer optyczny
co do wlasnosci jezdnych tego auta po takich operacjach to napewno jako auta szosowego sie pogorsza ale w terenie ( polne drogi i lesne) sie polepszy ale tez tylko w przeswicie. Terenowka to napewno nie bedzie
przy zmianie opon na wieksze zmienia sie tez dynamika ale wzrasta predkosc maks
pozdro
[ Dodano: 17-10-2008, 22:15 ]
oczywiscie wszelkie zmiany robisz na wlasna odpowiedzialnos ... ja niczego takiego nie probowalem bo mi nie bylo potrzebne ale ale jak by zaszla tak potrzeba i fundusze starczyly to bym sie zastanowil |
_________________ moja gwiezdna maszyna przed zakupem |
|
|
|
 |
|
|