Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelka pod glowica
Autor Wiadomość
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29-07-2008, 21:03   uszczelka pod glowica

musze wymienic uszczelke. czy wystarczy wymienic sama, czy musze zmienic takze pod kopulka, itp? sama uszczekla pod glowice to "niewielki" koszt, ale komplet uszczelek, uszczelniaczy, itp zaczyna robic sie drogi.

czy za kazdym razem trzeba planowac glowice, czy moze sie okazac, ze nie musze? wiaze sie to ze sporymi kosztami, wolalbym tego uniknac. no i jako niewiedzacy, nie znajacy sie na mechanice chcialbym jeszcze spytac, czy nalezy wymienic olej w silniku?
_________________
do or do not, there's no try
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 29-07-2008, 21:52   

Co do planowania głowicy u mnie kosztuje to 50zł i robią to naprawdę świetnie. Nie jest to chyba więc aż tak wysoki koszt, no chyba że u Ciebie jest znacznie drożej. Kiedyś zaryzykowałem wymianę bez planowania, bo głowica wyglądała super no i dwa razy ta sama robota i kolejną uszczelkę musiałem kupić. Nie opłacało się.
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-08-2008, 10:35   

mechanik spojrzal i juz wiem, ze musze planowac. do tego grubsza uszczelka, cale szczescie mam odpowiedniego reinz-a. niby w silnikach diesla nie robia sie wzery, ale jakies skrecanie. nie wiem o co kaman. mechanik wie co ma zrobic. a ja czekam do piatku i ostatecznego rachunku za calosc :( pzry okazji sprzeglo i termostat. bedzie bolalo. bedzie...
_________________
do or do not, there's no try
 
 
dziobass
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2008, 12:06   

Ursus napisał/a:
Co do planowania głowicy u mnie kosztuje to 50zł i robią to naprawdę świetnie.


Szkoda ze nie wiedziałem. We Wrocku ze spawaniem zapłaciłem 600zł (samo planowanie ponoć ok 400zł).

kungfumiszcz napisał/a:
czy za kazdym razem trzeba planowac glowice, czy moze sie okazac, ze nie musze? wiaze sie to ze sporymi kosztami, wolalbym tego uniknac. no i jako niewiedzacy, nie znajacy sie na mechanice chcialbym jeszcze spytac, czy nalezy wymienic olej w silniku?


Okazać sie może, ale bez planowania tego nie sprawdzisz ;) Więc koło się zamyka. Teoretycznie olej mógłby pozostać ten sam, ale przy rozbiórce silnika lepiej wymienić. Będziesz miał spokój na następne 10k-15k km.
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 06-08-2008, 14:13   

dziobass napisał/a:

Szkoda ze nie wiedziałem. We Wrocku ze spawaniem zapłaciłem 600zł (samo planowanie ponoć ok 400zł).

U mnie 600zł to kosztuje regeneracja głowicy i to raczej powiedziałbym normalna cena, taniej nigdzie nie słyszałem aby robili, oczywiście w cenie jest planowanie, ale to przecież jest najmniej akurat skomplikowany zabieg i na pewno nie biorą za to 400zł:)
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-08-2008, 17:40   

juz planowaniu, razem z myciem glowicy 100pln. uszczelka pod glowice 90, uszczelka pod dekielek zaworow 16. do tego wyszla jeszcze cieknaca pompa wody 216. ogolnie blizej konca prac :) w weekend pierwsze testy.

polecam mitsumaniakom w olsztynie i okolicach: http://www.autoszlif.olsztyn.pl/index2.html
szybko, sprawnie i tanio :)

przy przyjmowaniu glowicy typ spojrzal na nia i powiedzial: mitsu galant 2.0 turbodiesel '99 rok. kopara mi opadla.
_________________
do or do not, there's no try
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-08-2008, 18:07   

kungfumiszcz napisał/a:
przy przyjmowaniu glowicy typ spojrzal na nia i powiedzial: mitsu galant 2.0 turbodiesel '99 rok. kopara mi opadla.


przecież to 30% głowic jakie widzi, więc się nie dziw......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-08-2008, 19:29   

nie wiem jak w stolicy, ale w olsztynie galow 97-04 jest bardzo malo. raczej promil, nie w procenty 8)
_________________
do or do not, there's no try
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 06-08-2008, 19:56   

kungfumiszcz napisał/a:
nie wiem jak w stolicy, ale w olsztynie galow 97-04 jest bardzo malo. raczej promil, nie w procenty 8)


Ale jak już się jakiś pojawi to zaraz do nich trafia :wink: żarcik taki...
A tak na poważnie Kungfumistrz te 216zł to za nową pompę czy za jej naprawę??
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-08-2008, 21:44   

nowa. stara nie nadaje sie do naprawy. zamowilem w allparts w wawie. w olsztynie chyba ludzi pogielo. po znajomosci 100-150 drozej.
wogole slabne z cenami w olo, kpl. sprzegla aisin w allparts 475, w olsztynie identyczny za 1200.
_________________
do or do not, there's no try
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 07-08-2008, 08:59   

No to dobrze wiedzieć, bo mnie jak dotąd poinformowano, że pompę wody to dostanę tylko w serwisie za około 750zł :x
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-08-2008, 12:02   

Każda głowica z silnika 4d64 i 4d65 trafia po kilka razy do regeneracji..... aż się nie nadaje, to właściciel załatwia następną..... niestety jest to bardzo czuły punkt tych samochodów.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 07-08-2008, 16:42   

dziobass napisał/a:
Ursus napisał/a:
Co do planowania głowicy u mnie kosztuje to 50zł i robią to naprawdę świetnie.
Szkoda ze nie wiedziałem. We Wrocku ze spawaniem zapłaciłem 600zł (samo planowanie ponoć ok 400zł).

Co do kosztów planowania głowicy to chyba z kosmosu je wzięli. Wczoraj planowałem głowice fakt faktem w Colcie ale to chyba nie robi wielkiej różnicy. Planowanie 50zł. Przede mną koleś regenerował głowicę. Majstrowali coś przy kanałach, prowadnicach zaworowych (?) itd. Koszt końcowy to 390zł. Ze spawaniem mogło by wyjść ok 100-150 zł drożej.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.