Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
prosba o analize wykresu z programu TMO
Autor Wiadomość
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2005, 14:58   prosba o analize wykresu z programu TMO

Najpierw wykres.... obroty jalowe



Jak widac gaz puszczony, obroty ok 850 (troche nestabilne w granicy 20), w pewnym momencie wcisniety gaz..
Ale co z lambda (oxygen sensor)? Pokazuje tak bo jest uszkodzona, czy raczej pokazuje rzeczywistosc tylko ECU zmienia wartosci mieszanki.. Jak myslicie, czy mozna jakims paramtrem to zidentyfikowac?

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 2:00 pm ]
Inna sprawa to Przepustnica jest w pozycji 11% chyba TPS zle ustawiony? (prosze potweirdzic, zaprzeczyc)
Ostatnio zmieniony przez piorek 10-12-2005, 15:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2005, 15:23   

11 proc to norma.
to moj wykres - ja mam lambde niesprawna (jezdze na gazie wiec i tak mi to ryba)
 
 
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2005, 15:48   

Jeszcze dwa wykresy.. moze pomoze :)


stale obroty / spokojna jazda


przyspieszanie
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2005, 15:55   

wydaje sie byc wszystko ok - grunt to ze woltaz z lambdy przechodzi w miare plynnie od 0,1 do 0,8V - nie wiem czy to dobry zakres bo powinno byc chyba do 1V ale tego na 100proc nie wiem.
 
 
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2005, 15:58   

Hmm.. rozumiem ze podczas wcisniecia gazu powinien podskakiwac np. do 0,9V... w czasie hamowania silnikiem 0V (duzo tlenu w spalinach).. Ale podczas jalowych i stalych to zle.. :/ Poczekajmy wiec na wypowiedz ekspertow. Wiadomo lambda troche kosztuje a nie chce wymieniac po proznicy
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2005, 16:09   

heh, no powiem Ci tak - wydech korzysta ze zjawisk falowych - nie leca one caly czas
dlatego tez i wykres ma charakter falowy. to moge Ci zagwarantowac ze powinien wygladac
tak jak wyglada - tylko nie moge Ci obiecac ze to dokladnie ten zakres.

pozdr
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-12-2005, 16:18   

Jak dla mnie lambda ok - ona tak powinna pracować. Gdzieś czytałem że skład spalin odczytuje z czasu narastania i opadania impulsu.
A jak widać ładnie pulsuje cały czas.
 
 
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2005, 20:24   

Zasada dzialania lambdy Ciekawy link i jest tak jak piszesz Josie i Adams..
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2005, 23:17   

czytalo sie tu i tam :)

tu mam wykres z szalenstw na prostej - zle ustawiony IPS - wiec na niego nie patrzcie


szybka jedynka i dwojka ale za szybko dogonilismy tych co przed nami wiec potem juz duupa...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.