 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] Wtryski! |
Autor |
Wiadomość |
pw34 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2008, 23:25 [CA4A 1.6] Wtryski!
|
|
|
Ogolnie jest problem tego typu iz posiadam gaz w swoim samochodzie i jeden z wtryskow benzynowych przepuszcza paliwo i jest lipa. Nie ma mi kto sprawdzic ktory to jest wtrysk bo poprostu u mnie w miescie nie ma aparatury do tego. Chce wymienic wszystkie wtryski. Moze macie jakies namiary? Jakis pomysl co z tym zrobic. Colt 1.6 z 94 roku? |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 25-08-2008, 17:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kocur
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 62 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 20-08-2008, 09:23
|
|
|
ja u siebie sprawdzałem na podstawie manuala, przywiązałem wszystkie do listwy, żeby podczas testu mi nie wyskoczyły, przygotowałem sobie kabelek z zasilaniem 12V, następnie odkręciłem listwę wyciągając ją razem z wtryskiwaczami. oczywiście w dobrze wentylowanym pomieszczeniu (czyli na zewnatrz). podpinamy kabelek od + aku do złącza pompy paliwa i patrzymy co się dzieje, z wtrysku może spaść max 1 kropla na minutę, tak chyba było w serwisówce. Dodatkowo możesz tez na małą chwilę podłączyć dodatkowe (lub to samo zasilanie) do wtryskiwacza, żeby go otworzyć i sprawdzić stan "mgły" kolejno na wszystkich czterech, nie testuj przy pomocy kręcenia rozrusznikiem, bo wtryski i tak maja krótki czas otwarcia i ciężko zobaczyć różnice, poza tym świece dają iskrę i jest to bardzo niebezpieczne, wszak to mgła z paliwa, wiec żaden garaż nie wchodzi w grę. Przy pomocy takiego testu zobaczysz czy: któryś wtrysk leje, czy któryś jest zapieczony i w miarę czy wszystkie równo "tryskają" nie sprawdzisz czy ta mgła jest właściwa, ani czy wtryski pracują tak samo w normalnych warunkach pracy, (czy podczas rozgrzewania nadal tak samo działają, czy już gorzej), ale są to przypadki znikome i większość parametrów można sprawdzić. zerknij też na oringi na wtryskach (ta część w listwie) mogą być uszkodzone. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|