Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwszy post - kupuję Lancerka :)
Autor Wiadomość
Katanka
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2008, 15:08   Pierwszy post - kupuję Lancerka :)

Chce kupic autko, które jest ładne. Właściwie to miałem zamiar kupić czarnego Peugeota 407, gdyż niezwykle mi się podoba, ale od kiedy zobaczyłem nowego Lancerka, to przebił wszystrko na co mnie stać i jeszcze więcej :) Postanowiłęm, że kupię nowego z silnikiem diesla 140km, ale chcę wstawic chip elektroniczny i poprawić mu moc do około 170km.

Doświadczenie z chipem mam z Toyaty Corolli. Zamontowali w fabrycznie nowej 2,0 90km i zrobili z tego około 120km. Chip był montowany w salonie, oczywiście nie przeszkadzał w ciągłosci gwarancji, a autko było wyraźniej zrywniejsze.

W przypadku Lancerka chcę zrobić to samo, ale słyszałem wypowiedzi speców, że akurat w autach Mitsu nie ma sensu chipować silmików, gdyż moc dostarczana jest tylko przez kilka sekund, później chip zostaje wyłączany. Nie mam pojęcia czy to prawda, czy nie i o co dokłądnie chodzi. Dlatego chciałbym spytać tutaj.

Czy warto chipowac silnik diesla w nowym Lancerku. Ktoś to zrobił i czuć różnicę w porównaniu z fabrycznym 140km? Będę wdzięczny za oppisanie problemu, bo nie wiem czy warto wydać te 4 tysiące.

PS. Lancer musi byc czarny ;P
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 07-06-2008, 15:26   

to zwykły silnik 2.0TDi ze stajni VW wiec efekt bedzie bardzo podobny. A czytajac fora Audi/VW/Skody wszyscy po chipie sa raczej zadowoleni z efektow. I w sumie pierwsze slysze zeby chip dzialal tylko przez pierwsze sekundy? To w sumie po co on by byl w takim razie, skoro nawet przyspieszanie do setki trwa sekund okolo 9-10 (to tak tylko na logike rozwazajac).

Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Katanka
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2008, 16:17   

Mówili ci "spece", ze chip włacza się tylko na 10 sekund podczas największego obciążenia silnika. Nie wiem czy to bajka, czy nie :)
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-06-2008, 16:19   

Na pewno jest tak przy L200.

http://www.mitsubishi-gra...tuning&start=30
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez wichura1 07-06-2008, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24279
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-06-2008, 16:48   

gratuluje wyboru - o ile pug 406 byl najladniejszym francuzem w historii ich motoryzacji, o tyle przy 407 ciezko powstrzymac odruch wymiotny :)
tym bardziej rozumiem ten wybor
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 07-06-2008, 17:23   

no faktycznie, to nie wiedzialem ze tak jest, chyle czola :) .
Najpierw pomyslalem ze szkoda kasy na cos takiego w takim razie, skoro w profesjonalnym zakladzie za taka sama kase (bo jednak w ASO tanio nie jest) mamy przerobke elektroniki w wiekszym zakresie niz na 30 sekund)).
Ale jak sie glebiej zastanowilem, to przy normalnej jezdzie, takie chwilowe podniesienie mocy w sumie wystarcza (jesli to jest wlasnie 30 sekund a nie 10) bo zazwyczaj chodzi o sprawniejsze wyprzedzenie albo szybszy start ze swiatel i tyle, a te zazwyczaj trwaja dluzsza chwile (ale w 30 sekundach sie mieszcza) a potem nastepuje ustabilizowanie predkosci, lub wrecz zwolnienie). Wiec moze ma to i sens :)
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-06-2008, 11:39   

Proponuje po prostu poczytać (tak jak kolega wyzej sugerowal) oponie o VW z tym silnikiem, z tym że raczej to będzie ciągły przyrost (tak moim zdaniem) momentu. Kiedyś czytałem że Japońce ponoć poprawili trochę elektronike tego silnika (względem tej co montuja w VW) i ponoć ma chodzić bardzie miękko ten silnik, po chipe pewnie będzie mniej "miękki".

Krzychu
 
 
Katanka
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2008, 23:18   

Krzyzak napisał/a:
gratuluje wyboru - o ile pug 406 byl najladniejszym francuzem w historii ich motoryzacji, o tyle przy 407 ciezko powstrzymac odruch wymiotny :)
tym bardziej rozumiem ten wybor


P406 się najeździłem sporo, bo mielismy go dwa lata. Bardzo mi się podobał, niestety niezwykle szybko się postarzał z wyglądu. P407 uważam za jedno z najładniejszych aut na które mnie obecnie stać. Jednak nowy Lancer przebił go :)

Popytałem na usenecie i jeden z grupowiczów potwierdza, że dodanie mocy silnikowi jest tylko przez chwilę w celu nie przegrzania go. Podobno to w zupełności wystarcza przy tym silniku.
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 19-11-2008, 17:48   

Hej sam ostatnio mialem zaszczyt zawitac w salonie mitsu i pierwsze kroki pokierowac do Lancerka i musze przyznac ze robi wrazenie :D ogladalem wersje ze za cos okolo 65 czy 68 tyś .Mają one troszke surowy srodek ale akurat mi to odpowiada wiec popytalem o ewetualne raty wiec przy wplacie wlasniej 20 tys miesieczna rata na 5 lat wynoaila 1100 zl wraz z ubezpieczeniem kredytu.


ps.to byl silniczek 1.8 i chyba 143 kuce .
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.