Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] colcik nie pali
Autor Wiadomość
wirolek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 93' 1.6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 73
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 22-05-2008, 00:56   [CA4A 1.6] colcik nie pali

witam...

Dzisiaj podczas jazdy colcik nagle umarl.. cos mi zaczal przerywac i nagle pyk umarl calkowicie...rozrusznik kreci ale nie chce zalapac... swiece wymieniane, pompa chodzi.

prosze o pomoc

z gory dzieki
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-05-2008, 05:56   

Jak zachowuje się Check Engine? Tzn. kiedy się zapala i kiedy gaśnie?
 
 
wirolek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 93' 1.6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 73
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-05-2008, 09:54   

check engine zapal sie i gasnie tak jak zwykle

[ Dodano: 23-05-2008, 11:21 ]
dodam ze nia ma isrky na swiecach ;/

jak odroznic czy padla cewka czy modul ?
 
 
 
gitarr
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2008, 13:59   

na 90% to bedzie modul. Chyba jest to normalne przy tych silnikach. Mialem to samo.
 
 
wirolek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 93' 1.6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 73
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-05-2008, 15:56   

to lipa ;// a moglo byc tak ze poprostu wjechalem w kaluze czy cos i mi zamkolo?:P bo w ten dzien akurat padal ostro deszcz
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-05-2008, 18:02   

wirolek napisał/a:
moglo byc tak ze poprostu wjechalem w kaluze czy cos i mi zamkolo
Mogło tak być. Odkręć kopułkę, wytrzyj szmatką do sucha, wyczyść papierem wodnym styki kopułki i palca rozdzielacza, zmontuj wszystko i sprawdź, ale wątpię.
 
 
wirolek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 93' 1.6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 73
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-05-2008, 18:50   

ta zrobilem to i dupa ehh ;//
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2008, 19:56   

Sprawdź jeszcze bezpiecznik alternatora w skrzynce pod maską. To ten 80A. Przy spalonym/wyjętym bezpieczniku objaw będzie identyczny jak u Ciebie: rozrusznik kręci, ale brak możliwości odpalenia silnika.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-05-2008, 21:58   

To moduł w aparacie na 99% przełóż na chwilę od innego Mitsumaniaka. U mnie padła cewka i moduł. Naprawa modułu pomogła na 4 miesiące, cewka nieoryginalna też padła szybko. Kupiłem aparat zapłonowy od Protona (oryginalny mitsu tylko już z przerywaczem magnetycznym a nie optycznym) pasował Plug&Play i problem z głowy.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-05-2008, 14:12   

gregorbu napisał/a:
Sprawdź jeszcze bezpiecznik alternatora w skrzynce pod maską. To ten 80A. Przy spalonym/wyjętym bezpieczniku objaw będzie identyczny jak u Ciebie: rozrusznik kręci, ale brak możliwości odpalenia silnika.


No nie wiem...
Znam przypadek CA0 1,3 co z przepalonym tym bezpiecznikiem odpalał i jeździł aż mu prądu w akumulatorze zbrakło
 
 
wirolek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 93' 1.6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 73
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-05-2008, 15:30   

teraz to mam tez bezpiecznik alternatora do wymiany bo ojciec chciał pokazac jaki jest fajny i mowie mu ze bezpiecznik jest ok a ten go na pałe chcial wyciagnac i urwal zamiast wykrecic ;///


w zwykłym motoryzacyjnym dostane taki bezpiecznik?
 
 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-08-2008, 19:41   

chcialbym odswiezyc temat

dzisiaj te same objawy co u wirolka

jade- colt zgasl kreci i nie odpala..................(a mielismy juz 100 000 tys przyjaźni: :lol: )


wichura 1- mam pytanie gdzie dostales te części???? (cena?)


co zrobić zeby przynajmniej czasowo obudzić colciora????


licze na teoretyczne wsparcie



pozdr
_________________
Michał Kraków
 
 
nafta
[Usunięty]

Wysłany: 24-08-2008, 21:52   

Witam!
Ostatnio miałem taki przypadek dwukrotnie. Za kazdym razem padał aparat zapłonowy. Objawy: auto nagle zgaslo, nie dało sie go uruchomić (za drugim razem odpalał ale na pare sekund i gasl), check engine sie zapalal na pare sekund i prawidlowo gasł.
Przyczyna usterki u mnie była wadliwa cewka (gromadzil sie zbyt duzy ladunek) która dalej uszkodziła moduł. Za pierwszym razem naprawa polegała na sztukowaniu aparatu z kilku innych. Za drugim razem dalem aparat do regeneracji do Torunia. Dostałem nowy modul i cewke, wszystko gra.
 
 
j3nDrEk
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2008, 18:06   

podepne się pod temat bo też mam podobny problem :/

autko nie chce mi odpalic, kreci cały czas, raz na jakis czas zaskakuje, nawet udało mi się przejechać kawałek ale w drodze do mechanika nagle zgasl, nawet nie zaczał sie krztusic tylko odrazu sie wyłączył i już go nie odpaliłem. Kiedys (odrazu po zakupie) mialem podobny problem, pojechalem do mechanika ktory postawil diagnoze ze to aparat zaplonowy, po wymianie wszystko bylo OK, ale teraz problem powrocil.

Tym razem zamiast wymieniac aparat dalem go do diagnozy i niby wszystko jest w porzasiu, wszystkie wartosci sa takie jak powinny byc ...przynajmniej tak mi powiedzieli :P

Druga rzecz o ktorej odrazu pomyslalem to ECU. Zanioslem je do serwisu RTV/AGD i powiedzieli mi że ktoś już kiedys przy nim majstrował, kondensatorki wygladaja na nowe, a oni nie sa w stanie sprawdzic nic wiecej. Niestety w moim miescie nie znalazłem żadnego warsztatu w ktorym mógłbym zdiagnozować ECU.

Jeżeli macie pomysł co to może być, jak to naprawić albo znacie kogośkto się na tym zna w okolicy Wałbrzycha ewentualnie Wrocławia to dajcie znać. Gdybym mógł chociaż u kogoś podłączyć ECU to jużby mi pomogło.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-08-2008, 18:59   

j3nDrEk jakbyś tak łaskawie napisał jaki model Colta posiadasz to byłoby dużo łatwiej Ci pomóc. A jakbyś napisał jeszcze jaki ma silnik to już całkiem bajer by był :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.