Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka sprecyzowanych pytan...
Autor Wiadomość
vtec 
Forumowicz
Motoamator


Auto: Colt CJ1A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 83
Skąd: Poznań
  Wysłany: 08-03-2009, 15:18   Kilka sprecyzowanych pytan...

Zadalem kilk pytan w watku http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#446823 niestety moderator skasowal , faq czytalem ale nie ma tam tak precyzyjnych odpowiedzi o jaki mi chodzilo.


Poza tym powod skasowaia tematu jest przeciwienstwem zasaday tego forum o "UWAGA!!! Odsyłanie do szukaj niemile widziane - nie masz nic do dodania to nie pisz."


Ale do rzeczy:

1.Na forum nigdzie nie moge znalezc "how to" wyregulowac zawory w silniku z colta CJ 1,3 12V....jest jeden opis dotyczacy starszego colta ale tam jest kilka zmian ktore nie wiem na ile sa istotne w poroznaniu z nowszym - bardzo bym prosil o pomoc w tym temacie.



z reszta pytan juz sie uporalem , jutro dalszy ciag walki z coltem. Jak mi sie cos przypomni to napisze. Z gory dziekuje za pomoc.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-03-2009, 16:51   

vtec napisał/a:
Poza tym powod skasowaia tematu jest przeciwienstwem zasaday tego forum o "UWAGA!!! Odsyłanie do szukaj niemile widziane - nie masz nic do dodania to nie pisz."
Zachowaj takie uwagi do działu Ogłoszenia i Problemy.
Ciekawe jak MOD ma Ci zwrócić uwagę? Hmm?
Ciągnięcie tematu tutaj spowoduje eskalację mojego niechętnego nastawienia do autora.

Jak regulować? Na gorącym silniku. Dokładną instrukcje znajdziesz w service manualu do tego silnika http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3455 lub w tym do CJ0 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3445.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
vtec 
Forumowicz
Motoamator


Auto: Colt CJ1A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-03-2009, 22:08   

o , dzieki - zaraz sprawdze te instrukcje...

co do moderatora - szkoda ze wykasowal nasze(moj i jego) dwa ostatnie posty. Dziwi mnie takie zachowanie :roll:
W razie pytan zaraz napisze , jesli takowe sie pojawia po przeczytaniu tych instrkcji naprawczych.


jescze raz dzieki za pomoc.

[ Dodano: 09-03-2009, 00:32 ]
jednak z tych mauali po angielsku nic nie bedzie(dla mnie sa niezbyt czytelne - przyznaje sie bez bicia).....moglby ktos opisac jak ma wygladac regulacja lda w/w silnika - bede dozgonnie wdzieczny.

[ Dodano: 09-03-2009, 01:09 ]
doprecyzuje swoje pytanie jescze bardziej....jak okreslic pozycje gdy nastepuje zaplon na danym cylindrze - reszte z lektury forum o regulacji juz wiem. dziekuje z gory za pomoc.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-03-2009, 09:07   

vtec napisał/a:
doprecyzuje swoje pytanie jescze bardziej....jak okreslic pozycje gdy nastepuje zaplon na danym cylindrze - reszte z lektury forum o regulacji juz wiem. dziekuje z gory za pomoc.

nie da sie okreslic, bo ECU steruje zaplonem dynamicznie - w zaleznosci od aktualnego stanu silnika przyspiesza lub opoznia

jest cos takiego jak bazowe wyprzedzenie zaplonu - ustawia sie wtedy zaplon na stan podany w instrukcji (+5st) wczesniej podlaczajac do masy zlacze zaplonu (jesli jest) lub poprzez odpowiednia funkcje wybrana na kompie serwisowym MUT II/III

na dolnej obudowie rozrzadu masz wystajacy kawalek plastiku z oznaczeniami T...|... 10
srodkowa kreska to +5 st a znacznik T to gorne polozenie tloka cylindra 1 i 4
odpowiadajacy znacznik dla walu jest na kole pasowym napedzajacym dalej alternator i wspomaganie
 
 
vtec 
Forumowicz
Motoamator


Auto: Colt CJ1A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-03-2009, 09:54   

hmmm, czyli opierac sie o ten znacznik T?


dobra bede probowal , zobaczymy co z tego wyjdzie..... :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.