 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kilka sprecyzowanych pytan... |
Autor |
Wiadomość |
vtec
Forumowicz Motoamator

Auto: Colt CJ1A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-03-2009, 15:18 Kilka sprecyzowanych pytan...
|
|
|
Zadalem kilk pytan w watku http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#446823 niestety moderator skasowal , faq czytalem ale nie ma tam tak precyzyjnych odpowiedzi o jaki mi chodzilo.
Poza tym powod skasowaia tematu jest przeciwienstwem zasaday tego forum o "UWAGA!!! Odsyłanie do szukaj niemile widziane - nie masz nic do dodania to nie pisz."
Ale do rzeczy:
1.Na forum nigdzie nie moge znalezc "how to" wyregulowac zawory w silniku z colta CJ 1,3 12V....jest jeden opis dotyczacy starszego colta ale tam jest kilka zmian ktore nie wiem na ile sa istotne w poroznaniu z nowszym - bardzo bym prosil o pomoc w tym temacie.
z reszta pytan juz sie uporalem , jutro dalszy ciag walki z coltem. Jak mi sie cos przypomni to napisze. Z gory dziekuje za pomoc. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-03-2009, 16:51
|
|
|
vtec napisał/a: | Poza tym powod skasowaia tematu jest przeciwienstwem zasaday tego forum o "UWAGA!!! Odsyłanie do szukaj niemile widziane - nie masz nic do dodania to nie pisz." | Zachowaj takie uwagi do działu Ogłoszenia i Problemy.
Ciekawe jak MOD ma Ci zwrócić uwagę? Hmm?
Ciągnięcie tematu tutaj spowoduje eskalację mojego niechętnego nastawienia do autora.
Jak regulować? Na gorącym silniku. Dokładną instrukcje znajdziesz w service manualu do tego silnika http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3455 lub w tym do CJ0 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3445. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
vtec
Forumowicz Motoamator

Auto: Colt CJ1A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-03-2009, 22:08
|
|
|
o , dzieki - zaraz sprawdze te instrukcje...
co do moderatora - szkoda ze wykasowal nasze(moj i jego) dwa ostatnie posty. Dziwi mnie takie zachowanie
W razie pytan zaraz napisze , jesli takowe sie pojawia po przeczytaniu tych instrkcji naprawczych.
jescze raz dzieki za pomoc.
[ Dodano: 09-03-2009, 00:32 ]
jednak z tych mauali po angielsku nic nie bedzie(dla mnie sa niezbyt czytelne - przyznaje sie bez bicia).....moglby ktos opisac jak ma wygladac regulacja lda w/w silnika - bede dozgonnie wdzieczny.
[ Dodano: 09-03-2009, 01:09 ]
doprecyzuje swoje pytanie jescze bardziej....jak okreslic pozycje gdy nastepuje zaplon na danym cylindrze - reszte z lektury forum o regulacji juz wiem. dziekuje z gory za pomoc. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-03-2009, 09:07
|
|
|
vtec napisał/a: | doprecyzuje swoje pytanie jescze bardziej....jak okreslic pozycje gdy nastepuje zaplon na danym cylindrze - reszte z lektury forum o regulacji juz wiem. dziekuje z gory za pomoc. |
nie da sie okreslic, bo ECU steruje zaplonem dynamicznie - w zaleznosci od aktualnego stanu silnika przyspiesza lub opoznia
jest cos takiego jak bazowe wyprzedzenie zaplonu - ustawia sie wtedy zaplon na stan podany w instrukcji (+5st) wczesniej podlaczajac do masy zlacze zaplonu (jesli jest) lub poprzez odpowiednia funkcje wybrana na kompie serwisowym MUT II/III
na dolnej obudowie rozrzadu masz wystajacy kawalek plastiku z oznaczeniami T...|... 10
srodkowa kreska to +5 st a znacznik T to gorne polozenie tloka cylindra 1 i 4
odpowiadajacy znacznik dla walu jest na kole pasowym napedzajacym dalej alternator i wspomaganie |
|
|
|
 |
vtec
Forumowicz Motoamator

Auto: Colt CJ1A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-03-2009, 09:54
|
|
|
hmmm, czyli opierac sie o ten znacznik T?
dobra bede probowal , zobaczymy co z tego wyjdzie..... |
|
|
|
 |
|
|