[CJ1A 1.3] Problem z Coltem CJ0 1.3 1998 rok |
Autor |
Wiadomość |
GregP [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2008, 22:19 [CJ1A 1.3] Problem z Coltem CJ0 1.3 1998 rok
|
|
|
Witam
Może i temat był już poruszany ale wyszukiwarka nie działa i nie mogę się doszukać
Mam Colta jak w temacie
podpiąłem go pod komputer wszystko ok
wymienione filtry
świece
a on nadal jedzie jak MASAKRA ogólnie silniczek chodzi igła cichutko równo ale straszny muł zbiera się jak 126P nie ma tego jadu boje się wyprzedzać
niestety taki już do mnie trafił nie wiem jak było wcześniej
może one tak mają
słyszałem o czymś takim jak nauka silnika czy komputera i też nie mogę tego znaleźć na forum
na pewno ktoś już miał podobny problem POMÓŻCIE |
Ostatnio zmieniony przez 04-09-2008, 10:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kubot
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 GLX 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 48 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 31-08-2008, 12:50
|
|
|
GregP te silniki lubią wyższe obroty .Dobra dynamika tego colta to 3500 do 4500 obr/min .Przy obrotach żędu 2000 będzie . -mułowaty |
|
|
|
 |
GregP [Usunięty]
|
Wysłany: 02-09-2008, 07:37
|
|
|
Faktycznie wyprostowałem mu trochę wydech i zaczął trochę lepiej się zbierać pewnie jeździła nim jakaś babcia |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 03-09-2008, 17:50
|
|
|
GregP jeśli przedtem ktoś jeżdził (mułowato )to potrwa trochę kilometrów dynamicznej jazdy zanim komputer zapamięta jak jeżdzisz .Jest to trochę przenośnia ale nie wiem jak to fachowo określić .Na forum były opisy że Misiek mułowaty ,ale po przejechaniu 100-200 km dobrze mu dając w gaz np na autostradzie był nie do poznania .Całkiem inna dynamika .
Przyczyn mułowatej jazdy może być więcej . |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-09-2008, 22:08
|
|
|
Miroslaw1305, uczenie o ktorym piszesz dotyczy skrzyn automatycznych INVECS a nie komputera wtrysku - ten ma sztywne mapy i nic nie odmula
jedynie stan silnika i osprzetu moze powodowac mulenie
oraz jednie wolnych obrotow uczy sie ECU a nie stylu jazdy |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 03-09-2008, 22:28
|
|
|
moj duzo palil i byl strasznie mulowaty przez popsuta cewke zaplonowa ktora znajduje sie w aparacie zaplonowym .
po wymianie aparatu problemow nie ma |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 04-09-2008, 19:32
|
|
|
Krzyżak -dzięki za sprostowanie .Moja opinia była wzięta z odpowiedzi na forum co podkreśliłem w podpowiedzi .Na pewno masz rację . Zaznaczyłem że przyczyn takiej jazdy jest więcej .Jednak nie odrzucał bym opini że przejechanie 100 -200 km ostro nie poprawi dynamiki jazdy .Np wypali temperatura spalin układ wylotowy zalegające tam zanieczyszczenia po żle spalonej mieszance
Jest to takie przepowiadanie z fusów ale coś w tym jest . |
|
|
|
 |
|