 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Silnik stuka po rozgrzaniu (powyżej 2.5tys obrotó |
Autor |
Wiadomość |
User
Nowy Forumowicz
Auto: 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 2 Skąd: zg
|
Wysłany: 13-08-2008, 14:30 [1G 90-94] Silnik stuka po rozgrzaniu (powyżej 2.5tys obrotó
|
|
|
Witam. Mam pewien problem z moim eclipsem
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że po rozgrzaniu silnika, po przejechaniu kilkunastu km wkręcając powyżej 2.5tys obrotów slychać niezbyt głośny, ale niepokojący stukot, jakby klekotanie (częstotliwość tego stukania wzrasta wraz ze zwiększaniem obrotów). Dziwne dla mnie jest to, że dzieje się tak tylko, gdy silnik jest rozgrzany, wcześniej mogę go kręcić nawet powyżej 4tys i pracuje normalnie, natomiast gdy silnik się rozgrzeje, to zaczyna stukać.
Zwróciłem tez uwagę na wskaźnik i kontrolkę oleju. Czy to normalne, że wskazówka podczas jazdy opada coraz bardziej, aż dochodzi do tego, że prawie całkowicie "leży", i na wolnych obrotach zapala mi się kontrolka? Żeby nie było, olej w silniku jest, bo co jakiś czas sprawdzam, a mimo to, po przejechaniu np. 20km wskazówka od oleju leży i na wolnych zapala się kontrolka... Nie wiem, ale chyba należy łączyć oba objawy, tylko gdzie leży przyczyna? Zimny silnik - brak stukania, poziom oleju w normie, kontrolka się nie zapala // Rozgrzany silnik - klekot pow. 2,5tys obrotów, wskazówka oleju leży, kontrolka zapala się na wolnych obrotach
Czy ktoś ma pomysł, w czym tkw problem? Pół roku temu silnik przeszedł remont, a tu takie akcje...
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 13-08-2008, 14:41
|
|
|
Obstawiał bym panewki i że po nagrzaniu robi się luz i tłok stuka no i to spadające ciśnienie oleju na dodatek. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2008, 18:25
|
|
|
User, a co było remontowane w silniku? |
|
|
|
 |
User
Nowy Forumowicz
Auto: 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 2 Skąd: zg
|
Wysłany: 13-08-2008, 21:37
|
|
|
panewki, wał, głowica... chyba nie pominąłem nic więcej... |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-08-2008, 12:03
|
|
|
User napisał/a: | panewki, wał, głowica... chyba nie pominąłem nic więcej... |
stawiam na zły szlif wału lub zły wymiar panewek ......( nie na szlif ) |
_________________
 |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-08-2008, 16:29
|
|
|
User, przedstaw partaczowi rachunek. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-08-2008, 14:22
|
|
|
Dołącze się do opini kolegów, na 99% panewki na wale korbowym. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
|
|