Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Nie łączy sie z kompem
Autor Wiadomość
szosiek
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 17:04   [CA1A 1.3] Nie łączy sie z kompem

Witam mam problem mianowicie jezdze od zakładu do zakładu i nigdzie nie mogą się połączyć z moim coltem wiecie co to moze byc. Jezeli by sie okazalo ze komp jest walniety mozliwe ze przez to mi pali 13litrow, ile taki komputerek kosztuje
Ostatnio zmieniony przez harpagan 19-02-2008, 07:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-02-2008, 19:27   

Który rocznik Colta?
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 21:40   

kolo 450 zl ale sprawdz ale dobnra rada wymien sobie kondenstory :)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 18-02-2008, 22:08   

Ceny są różne w zależności od tego jaki to model Colta i jaki silnik. Na allegro ceny zaczynają się od 130PLN a kończą nawet na 650PLN.
Sprecyzuj jaki rok i jaki silnik.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
szosiek
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2008, 06:23   

glxi 1.3 16v 95rok
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 19-02-2008, 06:34   

jak 1,3 i 95 to 12V

[ Dodano: 19-02-2008, 06:36 ]
http://moto.allegro.pl/it...2_komputer.html
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-02-2008, 11:24   

1.3 12v - mało który komp się z nim łączy.....wysokiego spalania szukałbym w czujnikach temperatury (powietrza/wody), MAP sensorze lub w sondzie lambda
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
szosiek
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2008, 17:28   

no dobra a jezeli bym sie juz podpial to myslicie ze na kompie cos pokaze czy byc moze bedzie wszystko ok np te czujniki temperatury komp chyba tego nie pokaze prawda
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2008, 21:24   

Z tego co słyszałem, to łączy się tylko z oryginalnym oprogramowaniem Mitsubishi. Ktoś kiedyś pojechał do warsztatu, gdzie mieli oprogramowanie Boscha i wyszło jedno wielkie G.
 
 
szosiek
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 06:25   

12v na pewno nie mam skoro mam 4 swiece
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-02-2008, 07:38   

4 świece świadczą tylko o tym ile jest garnków (choć nie zawsze np. alfowski T.Spark - 4 gary 8 świec) a nie o tym ile zaworów. W CA0 1.3 z 95 roku jest 12 zaworów - 8 dolotowych i 4 wydechowe. 16V było w 1.6 i 1.8GTi.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

Ostatnio zmieniony przez londolut 20-02-2008, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-02-2008, 17:02   

londolut napisał/a:
16V było w 1.6 i 1.8GTi.
I w 1.3, ale po 2000 r.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-02-2008, 17:22   

londolut napisał/a:
95 roku jest 12 zaworów - 4 dolotowe i 8 wydechowych.


Akurat odwrotnie ;) .....8 wlotowych i 4 wylotowe, ale to szczegół......a konkretniej 4 wlotowe duże, 4 wlotowe małe i 4 wylotowe ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-02-2008, 17:38   

Bartek przy okazji: kolega ma Hyundai'a Pony 1.3 12V z 93 roku. Ma mechaniczną regulację luzów zaworowych (płaski wkrętak + klucz).
Bartek napisał/a:
4 wlotowe małe
I właśnie ma takie jakieś jakby małe zaworki. Mechanik mówił, że to hydrauliczna regulacja luzów :shock: . A to są zaworki? Co za imbecyl!
 
 
szosiek
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2008, 17:38   

to powiedzcie mi czy jest sens podinac sie pod kompa czy moze faktycznie te czujniki temperatury sprawdzic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.