Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z uruchomieniem oraz spadek obrotów
Autor Wiadomość
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-09-2008, 12:41   Problem z uruchomieniem oraz spadek obrotów

Witam wszystkich!!
Mam problem z Galantem 1.8 pełny wtrysk (E32A). Za każdym razem gdy odpalam na zimnym silniku obroty na początku trzymają się na poziomie 1300-1400 a w momencie ruszania spadają do 500-600 i tak przez pierwsze 5 min dopóki nie rozgrzeje się silnik. Później problem znika i wszystko pracuje jak w zegarku.
Czy to nie jest kwestia silniczka krokowego wraz z przespustnicą?
Do tego jeszcze czasami nie chce odpalić. Problem z odpalaniem pojawił się po wymianie rozrządu i paska klinowego. Nie wiem czy czasami winna nie leży po stronie gości którzy ustawiali ten pasek bo bardzo często piszczy po odpaleniu. Przy odpalaniu łapie obroty dosłownie na sekundę i gaśnie. Może się ślizga....?!
Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Pozdrawiam!
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 01-09-2008, 13:31   Problem z uruchomieniem oraz

Witam. Prawdopodobnie uszkodzony jest dwupinowy czujnik temperatury silnika na termostacie . Jeśli chodzi o piszczenie zobacz pasek od alternatora.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11242
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-09-2008, 21:51   

Czy po wymianie pasków auto straciło na mocy?
 
 
 
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-09-2008, 22:17   

Nie nie zauważyłem żadnych spadków mocy...na szczęście nie ma z tym problemu.
Zastanawiam się najprostszym rozwiązaniem nie będzie podłączenie pod komputer...myślicie że to jest wystarczające żeby wykryć usterki?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11242
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-09-2008, 22:59   

stani78 napisał/a:
Prawdopodobnie uszkodzony jest dwupinowy czujnik temperatury silnika na termostacie


Od tego bym zaczął.
Skoro nie stracił na mocy,to rozrząd jest ok.
Naciąg paska altelnatora ma spore znaczenie.
Jeśli będzie za słabo,akumulator się nie doładuje,i altelnator będzie stawiał
większy opór.


:) :)
 
 
 
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-09-2008, 10:53   

Dzisiaj oddaję Galanta do warsztatu niech grzebią zobaczymy co jest nie tak.
Zdam relację po odbiorze.
Pozdrawiam

[ Dodano: 18-09-2008, 09:38 ]
Jestem już po wizycie w warsztacie. Przeczyścili mi przepustnice i silniczek krokowy. Ale niestety nie zauważyłem większych zmian. Nadal na zimnym silniku są moce spadki obrotów do póki się nie rozgrzeje:/ Poza tym dowiedziałem się że silnik powoli domaga się kapitalki, jeden z garów ledwo dyszy. Generalnie nie jest dobrze. Jakieś propozycje?
Pozdrawiam

[ Dodano: 24-09-2008, 10:17 ]
stani78 napisał/a:
Witam. Prawdopodobnie uszkodzony jest dwupinowy czujnik temperatury silnika na termostacie . Jeśli chodzi o piszczenie zobacz pasek od alternatora.


Wielkie dzięki Stani78 strzał w dziesiątkę po wymianie czujnika temperatury samochód odpala bez problemu, a ostatnio problem ten pojawiał się już przy każdym odpalaniu na zimnym silniku! A pasek po prostu sam przestał piszczeć.
Jeszcze tylko te obroty które spadają aż do 500...Co można z tym zrobić? Przepustnica przeczyszczona wraz z silniczkiem krokowym. Może tutaj też jakieś czujniki dają błędne info?!
Generalnie problem wygląda tak że obroty spadają do 500/600 przy zimnym silniku na luzie, podczas hamowania i nawet przy skręcie kierownicą. W momencie gdy odpalę wszystko jest w porządku dopóki nie ruszę. Po rozgrzaniu raczej nie występuje ten problem...
Proszę o pomoc!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.