Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przebiegi na LPG
Autor Wiadomość
bastek 
Mitsumaniak
kaktusiarz

Auto: Superb,SpaceStar,LS400,SC430,J
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 5468
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-05-2011, 20:10   przebiegi na LPG

no to zakładam nowy temat
proszę podawać przebieg na LPG, ew. jaka instalacja, jaki silnik, problemy

ja zaczynam
silnik 1,5
instalacja BRC, bez lubryfikacji
przebieg 20.000 km na gazie, 65000 łącznie
problem - butla wystaje w bagażnikua, spalony zawór do odbijania (na jednej stacji mi przepompowali i spalili), czasem kontrolki ile gazu mi wariują
_________________
pozdr,
bastek

auta: nissan almera 2000-2013, Nissan Micra 2012-2029 Mitsubishi lancer 2009-2016 Toyota avensis 2015-2018 Cb125f 2016- 2020, Mitsubishi space star 2018-, Lexus LS400 2018-, Superb 2019-, Junak m12 2020-, Lexus sc430 2021-
Ostatnio zmieniony przez bastek 28-05-2011, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jarel 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Warmia
Wysłany: 28-05-2011, 21:48   

silnik 1,8
instalacja BRC, z lubryfikatorem
przebieg 45.000 km
z racji tego że to sportback butla nie wystaje tylko półka bagażnika musi być uniesiona
mi również czasem kontrolki ilości gazu wariują
spalanie - jazda mieszana do 11,5
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-05-2011, 07:25   

silnik 1.8
instalacja BRC - Sequent 24 MY07
Wilelozawór toroidalny
zbiornik toroidalny 38 l(poj. roboczej)
reduktor - Genius MB
cena 3'900
przebieg 23 kkm

spalanie 10l/100km

Problemy/wady:
- trochę mniej miejsca w bagażniku
- delikatnie gorsze osiągi (chyba)
- to koniec...?

Zalety:
-mniejsze koszty
-większy zasięg
 
 
jac 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 & Triumph Ameri
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 299
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-05-2011, 23:23   

RalfPi napisał/a:
silnik 1.8
instalacja BRC - Sequent 24 MY07
Wilelozawór toroidalny
zbiornik toroidalny 38 l(poj. roboczej)
reduktor - Genius MB
cena 3'900


Szczecin drogi jest, wlozylem do swojego instalacje - dokladnych danych nie pamietam, cos tam STAG 300, wtryski HAMA, zbiornik poj.roboczej ok.42l i za calosc zaplacilem 3200. Aha instalacja z lubryfikatorem i w najdrozszej wersji. :shock:

przebieg narazie malutki bo okolo 2tys
wady: najwiekszy to podloga bagaznika powedrowala o 7cm w gore, osiagi w sesie przyspieszenie deeeeelikatnie mniejsze

zalety: na jednym zbiorniku zalanym za okolo 100pln zasieg 400km w miescie :mrgreen:
 
 
ko5a 
Forumowicz


Auto: LANCER 1.8 + podtlenek gazotu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 85
Skąd: Piastów
Wysłany: 31-05-2011, 08:45   

Witam,

prośba abyście dopisali czy macie silnik przystosowany do LPG.

Przymierzam się do dołączenia do grupy gaziarzy. (silnik 1.8 nie przystosowany do instalacji gazowej)
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-05-2011, 11:46   

Przystosowany - dodatkowy tysiąc zł.. a od 3kkm śmigam za, niemal, pół ceny:)
Montaż gazu w nieprzystosowanym autku..? Coś więcej może Kolega Jac podpowie:)
 
 
megas1 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 76
Skąd: google
Wysłany: 31-05-2011, 12:09   

ko5a napisał/a:
Witam,

prośba abyście dopisali czy macie silnik przystosowany do LPG.

Przymierzam się do dołączenia do grupy gaziarzy. (silnik 1.8 nie przystosowany do instalacji gazowej)



Podłączam się do tematu - dawniej mówiło sie, że jedynym ograniczeniem są plastikowe kolektory (tzn zwiekszone ryzyko awarii). Nie chce mi się wierzyć że silnik Miska jest jakiś bardziej wrażliwy niż silniki innych producentów.
 
 
jac 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 & Triumph Ameri
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 299
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-05-2011, 18:40   

Suplement do wypowiedzi:
Silnik NIE zostal fabrycznie przystosowany do instalacji LPG.
To poniekat wymusilo zainstalowanie instalacji z lubryfikatorem

[ Dodano: 31-05-2011, 17:52 ]
megas1 napisał/a:
Podłączam się do tematu - dawniej mówiło sie, że jedynym ograniczeniem są plastikowe kolektory (tzn zwiekszone ryzyko awarii).

to nie ntak do konca, plastikowe kolektory w przypadku starszych modeli instalacji - nie sekwencyjnych, czyli z "wtryskiem" montowanym za filtrem powietrza "lubily" sobie strzelic i wtedy potrafily rozerwac kolektor z plastiku, wyjsciem byl montaz instalacji sekwencyjnych ktore juz nie strzelaly. Teraz problemu nie ma poniewaz prawie wszedzie montuje sie kolektory z platiku i to wymusza niejako montaz sekwencji. Problem jedynie ze wspolpraca z komputerem czyli sondami lambda (szczegolnie tej ostatniej) czyli problem w takim doborze mieszanki i innych czynnikow zeby wyeliminowac problemy z tzw obcym paliwem lub za uboga/bogata mieszanka co spowoduje raz blad w komputerze (check engine) i w konsekwencji moze (nie musi) wprowadzic silnik w tryb serwisowy a dwa co moze spowodowac (i przy mieszance za ubogiej czesto powoduje) uszkodzenie silnika. Problemy te eliminuje sie montujac instalacje wspolpracujaca z komputerem w samochodzie i na biezaco dobierajaca parametry pracy instalacji (in real time) oraz montujac lubryfikacje co wg jednych pomaga a wg drugich udaje ze pomaga. :mrgreen: - ja jako laik zaliczam sie do tych pierwszych i jak na razie check engine mi sie nie zaswiecilo, tyle tylko ze moja instalacja porownuje wskazania komputera ze wzorcem i koryguje je w czasach rzedu milisek. -----podobno :rolleyes:
 
 
megas1 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 76
Skąd: google
Wysłany: 31-05-2011, 18:55   

jac napisał/a:
Suplement do wypowiedzi:
Silnik NIE zostal fabrycznie przystosowany do instalacji LPG.
To poniekat wymusilo zainstalowanie instalacji z lubryfikatorem


95% zagazowanych samochodów również nie jest przystosowanych do LPG, poza ostatnio wypuszczanymi seriami przystosowanymi do LPG (niby eko). i chodzi mi o to czy silnik Miska jest bardziej nieprzystosowany niż te 95 % zagazowanych.
 
 
bastek 
Mitsumaniak
kaktusiarz

Auto: Superb,SpaceStar,LS400,SC430,J
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 5468
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-05-2011, 20:33   

ja mam plastikowy kolektor w staryszym samochodzie, i nigdy strzału nie maiłem. mam taką klapkę zamontowaną, jest OK :) instalacja II gen, mieszlnikowa
a tak na marginesie - o LPG dyskutujemy w innym wątku, to proszę o przebiegi, uwagi :)
_________________
pozdr,
bastek

auta: nissan almera 2000-2013, Nissan Micra 2012-2029 Mitsubishi lancer 2009-2016 Toyota avensis 2015-2018 Cb125f 2016- 2020, Mitsubishi space star 2018-, Lexus LS400 2018-, Superb 2019-, Junak m12 2020-, Lexus sc430 2021-
 
 
Birkhof 
Forumowicz

Auto: Lancer '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 32
Skąd: DW
Wysłany: 21-10-2011, 17:54   

Witam, Jak wyglądają Wasze przebiegi na gazie po kolejnym pół roku :) ?
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-11-2011, 09:15   

Witam, witam - odświeżam temat:)
Przebieg ogólny 33k na gazie 30kkm - póki co bez problemu:)
Pali 10.5(paliwko z Lotos'a po 2,82:)
 
 
bastek 
Mitsumaniak
kaktusiarz

Auto: Superb,SpaceStar,LS400,SC430,J
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 5468
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-01-2012, 10:07   

kolejny mój wpis
50.000 na lpg, 94.000 ogólnie
zaczynają falować obroty na zimnym na benzynie. na ciepło - bez problemu.
spalanie mi wzrosło (miałem 7,2 teraz jest 7,8) ale i czas przejazdu do pracy się skrócił :twisted: - znaczy sie mocniej pedał cisnę
przy 100.000 jadę te mityczne szkalnki/zawory sprawdzać, wymieniać - w wielu wątkach o tym jest
_________________
pozdr,
bastek

auta: nissan almera 2000-2013, Nissan Micra 2012-2029 Mitsubishi lancer 2009-2016 Toyota avensis 2015-2018 Cb125f 2016- 2020, Mitsubishi space star 2018-, Lexus LS400 2018-, Superb 2019-, Junak m12 2020-, Lexus sc430 2021-
 
 
stefanski83 
Forumowicz
SportBack

Auto: Mitshubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 41
Skąd: Zwierzyn
Wysłany: 25-03-2012, 18:10   

Bastek dawaj odrazu te niusy z zaworami jak tylko zrobisz bo ciekawość mnie zjada no bo jeszcze nie założyłem gazu a twój 1.5 ma taką samą głowice jak mój 1.8?
orientując się?
_________________
Bakowski
 
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-03-2012, 08:13   

bastek1 napisał/a:
kolejny mój wpis
50.000 na lpg, 94.000 ogólnie
zaczynają falować obroty na zimnym na benzynie. na ciepło - bez problemu.
spalanie mi wzrosło (miałem 7,2 teraz jest 7,8) ale i czas przejazdu do pracy się skrócił :twisted: - znaczy sie mocniej pedał cisnę
przy 100.000 jadę te mityczne szkalnki/zawory sprawdzać, wymieniać - w wielu wątkach o tym jest


No to przebieg na LPG zacny, zacny. I widać jakoś Lancer daje radę z gazem :) .. Nie?
Ja się zbieram na przegląd, ale coś się zebrać nie mogę.
Na gazie zjeździłem już.. jakieś 37kkm. Z samego rana też mi "falują obroty" - trwa to jakieś 10 sekund... Delikatne falowanie w zakresie - 1000 - 1400 rpm(jakiś 1 Hz).
A jak to u Ciebie bastek1 wygląda z tym falowaniem?
Aha - spalanie 10 l/100km LPG. (Lotos 2.83 - w Szczecinie).
Jazda - różna - czasem sportowa, a czasem eco-driving.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.