Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] odczytałem błędy w mojej cari...
Autor Wiadomość
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2008, 00:01   [Cari 1.9TD] odczytałem błędy w mojej cari...

I tak:
12 -dźwignia przestawiacza potencjometru
17 -czujnik ruchu iglicy
21 -zawór elektromagnetyczny (korekcji wtrysku)
26 -elektrozawór podwyższenia biegu jałowego
41 i 51-zawór elektromagnetyczny (korekcji wtrysku)

21, 41, 51- to chyba jasne
Natomiast nie jestem pewny co do 26- czy jest to zawór podciśnienia ( ten od ssania )?
12- to chyba ta płaska wtyczka na pompie...
I 17 -"czujnik ruchu iglicy" - gdzie to jest?

Bardzo proszę o pomoc
 
 
MAłY 
Forumowicz
MAŁY

Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Bierutów
Wysłany: 07-09-2008, 20:14   

jesli chodzi o 17 to nie jest to przypadkiem ten wtrysk z przewodem? 12-tak jak piszesz
 
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2008, 20:35   

No właśnie tak! I mam pytanie. W instrukcji jest, że ma na wtyczce być opór od 95-125 Omów. Ja mam 126 Om. Od czego to jest uzależnione i jak to poprawić? I czy od tego może świecić się kontrolka silnika?
 
 
MAłY 
Forumowicz
MAŁY

Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Bierutów
Wysłany: 07-09-2008, 22:23   

szczerze to nie wiem jaki ma byc opór bo tego nie sprawdzałem. kiedys miałem takie same błędy( i jeszcze pare innych). nie mierzyłem oporu na kostce od tego wtrysku ale dawałem wszystkie do sprawdzenia-były ok więc to zostawiłem. kontrolka CE przestała mi swiecic po małej reanimacji potencjometru na pompie wtryskowej(kod błedu 12 i chyba 55)
A silnik pracuje nienormalnie u Ciebie czy tylko kotrolka świeci?
 
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2008, 22:48   

No właśnie, że nie za bardzo normalnie... Jak włączę klime to jest problem. I chyba chodzi o ten błąd 26. Coś z podciśnieniem . Jutro sprawdzę zawór i czy pompa daje optymalne vakum. I będe szukać dalej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.