 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Pajero] Jaka lepkość 50..-Specjalizacja-Castrol 5W30 Pajer |
Autor |
Wiadomość |
Robert-SMOK
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Pajero IV, 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 52 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 09-09-2008, 23:07 [Pajero] Jaka lepkość 50..-Specjalizacja-Castrol 5W30 Pajer
|
|
|
Witam - potrzebuje fachowej odp, najlepiej serwisowej-sprawdzonej-czym zalać Pierwszy raz Pajero IV 3.2 Diesel-do tej pory był fabryczny ale teraz chce wlać Castrol 5W30 ale niewiem jakie dalsze parametry mają być. Mam na oku nastpujący olek ale boję się czy te dalsze parametry nie zaszkodzą silnikowi a tym bardziej że jest nowy (2000km): Proszę o zapoznanie się i dobrą rade ponieważ na tych numerach np. 505 01.... itp nie znam się.
CASTROL EDGE 5W-30
W pełni syntetyczny, wykorzystujący najnowsze technologie olej, który wprowadza nowe standardy czystości silnika, gwarantując obniżenie szkodliwych emisji spalin i większą ochronę środowiska. Zastosowana technologia wydłuża trwałość układów katalitycznych zmniejszających emisję składników toksycznych spalin. Castrol EDGE 5W-30 jest odpowiedni zarówno do silnika Diesel jak i benzynowego, spełniając wymogi norm VW 504 00 i 507 00.
Obok właściwości utrzymujących silnik w czystości, EDGE 5W-30 posiada system chroniący silnik przed zużyciem, który zapewnia ochronę nowoczesnych jednostek FSI, TDI i turbodoładowanych silników benzynowych.
Klasa lepkości: SAE 5W-30
Klasa jakości: ACEA A3/B3/B4
Specyfikacje: MB 229.51, VW 504.00/507.00, BWM Longlife-04
CECHY:
Długotrwałe utrzymanie silnika w czystości - gwarancja niskiej emisji spalin
Najnowsza technologia przeciwzużyciowa
Większa ochrona dla wszystkich samochodów VW, Audi, BMW i MB oraz silników o wydłużonych przebiegach między wymianami oleju
Mieszalny ze wszystkimi olejami spełniającymi specyfikację API SH, SJ, SL, SM
KORZYŚCI:
Mniejsze zanieczyszczenie środowiska dzięki niskiej emisji
Proszę o konkretne Pilnie odp. Pozdrawiam. |
_________________ Robert-SMOK
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-09-2008, 08:44
|
|
|
Robert bardzo szczegolowo opisales zagadnienie. Ja nigdy nie interesowalem sie az tak dokladnie parametrami oleju. W Mitcarze leja do "czworki" Castrola SLX-a lub Magnateca oba chyba 5 W30. Moim zdaniem te oznaczenia dodatkowe to wskazania do jakich silnikow, ktory olej bedzie lepiej pasowal. Niestety nie posiadam ani wiedzy technicznej ani doswiadczenia w tej dziedzinie wiec to tylko spekulacje. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Robert-SMOK
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Pajero IV, 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 52 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 10-09-2008, 09:43 Dziękuje za odp, więc dlatego potrzebuje sprawdzonej odp.
|
|
|
Dziękuje za odp, więc dlatego potrzebuje sprawdzonej odp- najlepeij jakby się wypowiedział ktoś z serwisu- Zapewne ty jak i Ja chciałby wiedzieć na czym polegają i co oznaczają te dalsze numery np. 505 01 itp. Pozdrawiam. |
_________________ Robert-SMOK
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-09-2008, 09:57
|
|
|
Mi nie bardzo zalezy. Staram sie mimo wszystko ufac ludziom, ktorzy zajmuja sie moim samochodem. Wierze, ze robia to dobrze i jak na razie nie moge narzekac. Tak naprawde wiedza gdzie X oznacza silnik z pompowtryskiwaczami czy moze Y nie jest mi do niczego potrzebna. Malo to ludzie maja na glowie. Specjalizacja w motoryzacji jest juz na tyle posunieta, ze naprawde nie ma sposobu ogarniecia tego wszystkiego. Mam sprawny, zadbany samochod i to mi wystarcza.
Zobaczymy moze ktos sie ta wiedza podzieli. Choc osobiscie nie calkie w to wierze. Gdyby wszysko bylo zalatwialne przez forum warsztaty i mechanicy nie bylilby potrzebni. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|
|