Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero] Jaka lepkość 50..-Specjalizacja-Castrol 5W30 Pajer
Autor Wiadomość
Robert-SMOK 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero IV, 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 52
Skąd: Brodnica
Wysłany: 09-09-2008, 23:07   [Pajero] Jaka lepkość 50..-Specjalizacja-Castrol 5W30 Pajer

Witam - potrzebuje fachowej odp, najlepiej serwisowej-sprawdzonej-czym zalać Pierwszy raz Pajero IV 3.2 Diesel-do tej pory był fabryczny ale teraz chce wlać Castrol 5W30 ale niewiem jakie dalsze parametry mają być. Mam na oku nastpujący olek ale boję się czy te dalsze parametry nie zaszkodzą silnikowi a tym bardziej że jest nowy (2000km): Proszę o zapoznanie się i dobrą rade ponieważ na tych numerach np. 505 01.... itp nie znam się.

CASTROL EDGE 5W-30

W pełni syntetyczny, wykorzystujący najnowsze technologie olej, który wprowadza nowe standardy czystości silnika, gwarantując obniżenie szkodliwych emisji spalin i większą ochronę środowiska. Zastosowana technologia wydłuża trwałość układów katalitycznych zmniejszających emisję składników toksycznych spalin. Castrol EDGE 5W-30 jest odpowiedni zarówno do silnika Diesel jak i benzynowego, spełniając wymogi norm VW 504 00 i 507 00.


Obok właściwości utrzymujących silnik w czystości, EDGE 5W-30 posiada system chroniący silnik przed zużyciem, który zapewnia ochronę nowoczesnych jednostek FSI, TDI i turbodoładowanych silników benzynowych.
Klasa lepkości: SAE 5W-30

Klasa jakości: ACEA A3/B3/B4

Specyfikacje: MB 229.51, VW 504.00/507.00, BWM Longlife-04
CECHY:
Długotrwałe utrzymanie silnika w czystości - gwarancja niskiej emisji spalin

Najnowsza technologia przeciwzużyciowa

Większa ochrona dla wszystkich samochodów VW, Audi, BMW i MB oraz silników o wydłużonych przebiegach między wymianami oleju

Mieszalny ze wszystkimi olejami spełniającymi specyfikację API SH, SJ, SL, SM
KORZYŚCI:
Mniejsze zanieczyszczenie środowiska dzięki niskiej emisji



Proszę o konkretne Pilnie odp. Pozdrawiam.
_________________
Robert-SMOK
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-09-2008, 08:44   

Robert bardzo szczegolowo opisales zagadnienie. Ja nigdy nie interesowalem sie az tak dokladnie parametrami oleju. W Mitcarze leja do "czworki" Castrola SLX-a lub Magnateca oba chyba 5 W30. Moim zdaniem te oznaczenia dodatkowe to wskazania do jakich silnikow, ktory olej bedzie lepiej pasowal. Niestety nie posiadam ani wiedzy technicznej ani doswiadczenia w tej dziedzinie wiec to tylko spekulacje.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Robert-SMOK 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero IV, 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 52
Skąd: Brodnica
Wysłany: 10-09-2008, 09:43   Dziękuje za odp, więc dlatego potrzebuje sprawdzonej odp.

Dziękuje za odp, więc dlatego potrzebuje sprawdzonej odp- najlepeij jakby się wypowiedział ktoś z serwisu- Zapewne ty jak i Ja chciałby wiedzieć na czym polegają i co oznaczają te dalsze numery np. 505 01 itp. Pozdrawiam.
_________________
Robert-SMOK
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-09-2008, 09:57   

Mi nie bardzo zalezy. :wink: Staram sie mimo wszystko ufac ludziom, ktorzy zajmuja sie moim samochodem. Wierze, ze robia to dobrze i jak na razie nie moge narzekac. Tak naprawde wiedza gdzie X oznacza silnik z pompowtryskiwaczami czy moze Y nie jest mi do niczego potrzebna. Malo to ludzie maja na glowie. Specjalizacja w motoryzacji jest juz na tyle posunieta, ze naprawde nie ma sposobu ogarniecia tego wszystkiego. Mam sprawny, zadbany samochod i to mi wystarcza.
Zobaczymy moze ktos sie ta wiedza podzieli. Choc osobiscie nie calkie w to wierze. Gdyby wszysko bylo zalatwialne przez forum warsztaty i mechanicy nie bylilby potrzebni. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.