Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hak L200 '08 i powitanie ;)
Autor Wiadomość
wicio 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2,5 DI-D 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2008, 18:36   Hak L200 '08 i powitanie ;)

Witam,
Na początek chciałbym przywitać MitsuManiaków - jestem nowy na forum i świeżym posiadaczem Mitsubishi.
Jutro odbieram moje L200 z Mitcar'u. Chciałbym dołożyć do niego hak - pytanie na co zwrócić uwagę i gdzie to robić w Warszawie. Pytanie dodatkowe co się dziej jeśli chcemy wyjechać z takim hakiem za granicę? Wiem że w Niemczech trzeba mieć hak demontowalny.

Pozdrawiam wszystkich
Wojtek

[ Dodano: 06-10-2008, 18:39 ]
I jeszcze jedno - teraz nie mogę odnaleźć bo wyszukiwanie chyba szwankuje :(
W sprawie filtrów przeciwpyłkowych. W Mitcar powiedziano mi że do L200 nie ma takich. A wydaje mi się że kilka dni temu o tym czytałem. Jak to w końcu jest z tymi filtrami.
pozdrawiam
Wojtek
_________________
Wicio
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2008, 22:55   

Witaj na forum,
co do haka mozesz zapytac w Mitcarze. Instalowali dziesiatki do nowej "elki". Na co zwrocic uwage. Na to aby ten element wyposazenia byl solidnie zaistalowany i spelnial wszelkie normy techniczne.
Tu masz broszurke z dodatkami. Sa tam przyklady hakow. Mysle, ze dobierzesz cos dla siebie. http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27873
Tu temat o haku: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26110
o filtrach i czy mozna... http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-10-2008, 08:16   

Witaj Kolego!
Słyszałem, że mają się zmienić przepisy o haku (tzw. sprzęgu kulowym) od nowego roku. Dziwi mnie tylko fakt, że nie wspomina się o tym już teraz. :arrow:
Wycieczka do Niemiec czy Austrii z nieskładanym lub demontowanym hakiem jest podobno droższa o ok. 100euro. :!:
 
 
wicio 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2,5 DI-D 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-10-2008, 10:52   

Witam,
Dzięki za pomoc. Z tymi przepisami to jak ma być? Jak teraz zakładasz legalnie to chyba nie mogą Ci zabronić z tym jeździć. W Niemczech przywalą mandat - więc tak czy inaczej lepiej zakładać demontowalny lub odkręcać standardowy.

[ Dodano: 07-10-2008, 11:03 ]
A z filterm to jeszcze raz wysłałem zapytanie mailem do Mitcar'u - zobaczymy co powiedzą.
_________________
Wicio
 
 
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-10-2008, 11:08   

Przepisy o haku mają być dostosowane do przepisów UE, czyli "składany" lub demontowany. Teraz montujesz obojętnie jaki, ale nie wiem jak przepis będzie brzmiał, czy "nie zezwala się" czy "w nowych pojazdach rejestrowanych od 1 01 09". Może być sytuacja jak z orurowaniem z przodu pojazdów - nowe mieć nie mogą a starsze mogą, albo z gaśnicą - mieć musisz ale jak masz przeterminowaną, to mandatu nie płacisz (musisz mieć ważną legelizacje przy przeglądzie rejestracyjnym). Podobno w niemieckich przepisach wymagane jest aby hak był składany albo demontowany podczas gdy go nie używasz - bo nie otrzymasz tablic :arrow: u nas to nie obowiązuje więc wszystko gra ale czy dogadasz się z upartym niemcem :lol:
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-10-2008, 11:15   

wicio napisał/a:
A z filterm to jeszcze raz wysłałem zapytanie mailem do Mitcar'u - zobaczymy co powiedzą.
Moga sie poddac choc wiem, ze sa otwarci na roznego rodzaju przemyslane i korzystne dla aut dzialania. To nie jest standardowe rozwiazanie ale jak czytamy mozliwe do realizacji. Daj znac bo temat jest juz znany w serwisie... :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
wicio 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2,5 DI-D 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-10-2008, 14:27   

odezwę się wieczorkiem jak już odbiorę auto. Mam nadzieję że będzie proste ;)

[ Dodano: 08-10-2008, 01:07 ]
Witam,
Na razie w skrócie. W sumie wszystko ok. Dywaniki welurowe... to niestety rodzima produkcja i nie mają nic wspólnego z Mitsubishi. Na szczęście wyglądają estetycznie.
Nie do końca wiadomo jak zapalić światełko w zabudowie paki - jutro się z tym pomęczę.
A co do filtra przeciwpyłkowego...
Dostałem mailem cenę ok. 150 zł. Później dostałem info że jest też zamiennik równie dobry za ca. 67 zł i jest na miejscu. Natomiast przy odbiorze okazało się że to filtr o podanym numerze (numer z forum) to filtr do lancera i że jak będę przyjeżdżać po gniazdko zasilania na packę, to wtedy wyjaśnię co i jak z tym filtrem.
Jak na razie nie jestem zaskoczony ani pozytywnie, ani negatywnie. Mogło by być lepiej, ale na szczęście nie było gorzej ;)

Pozdrawiam
Chyba szczęśliwy posiadacz "Srebrnej Mrówy" :)

[ Dodano: 15-10-2008, 11:28 ]
Ręce opadają...
W serwisie jedyna opcja na podłączenie światełka w zabudowie - to podłączenie kostką nie hermetyczną na wierzchu pomiędzy paką a kabiną - czyli w zimie śnieg, deszcz i mamy zwarcie w instalacji - kazałem odłączyć. Okazuje się dodatkowo że światełko jest podłączane do wiązki którą można używać do podłączenia gniazda zapalniczki na pace - więc działa tylko kiedy włączony jest zapłon. Żeby działało cały czas - musi być pociągnięty osobny kabel z akumulatora ;)
Filtr przeciwpyłkowy.... 2 razy pytałem - nie da się :) więc poproszę o info gdzie się da i kto może to założyć - ja i mój syn jesteśmy alergikami i wolałbym mieć coś takiego ;)
Były też problemy ze stukaniem przy kolumnie kierownicy. Oczywiście Pan od alarmów na początku zapewniał mnie że to na pewno ci od czujników coś sknocili... ale stukało przed montażem czujników parkowania i w dodatku nikt podczas montażu nie zdejmował plastiku pod kierownicą - okazało się że panowie zapomnieli zapiąć zapinki i co było przyczyną stukania, zapomnieli przykręcić jednej śrubki. :)
Rewelacja... trochę mnie to wszystko załamało.
No i fotel kierowcy -wersja instyle z elektryką - wszystkie się lekko gibią ale mój jakby bardziej - odpowiedź tak ma być. jak się gibanie pogłębi to wymienimy...

Na pocieszenie dodam że furka fajna, kolor srebrny się sprawdza (nie widać syfu) Z czipem jeździ naprawdę fajnie (turbo dziura jest oczywiście) Pali.... w trasie 8,5 w mieście więcej coś ok. 11 ale w porównaniu z Navarą w automacie którą jeździłem kilka dni to pikuś - Navara paliła 16,8 w mieście.

Osoby które są zainteresowane L200 można chyba śmiało zachęcać do zakupu. Jedno co łączy L200 z Navarą to skrzynie automatyczne. (wiem że to wygoda - mam dwa automaty w garażu) W L200 i Navarze, automaty pamiętają konstrukcyjnie lata 80te i nie polecałbym jednak tych rozwiązań.
_________________
Wicio
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.