Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z drugim biegiem :/ (czy to normalne)
Autor Wiadomość
Duzin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galent 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 11-09-2008, 22:51   Problem z drugim biegiem :/ (czy to normalne)

Elo Mitsumaniaki!!! W moim Miśqu mam problemik z 2 biebiem. Sprawa wygląda tak: gdy samochód sie rozpedza biegi przeskakuja normalnie bez zadnego problemu, ale gdy trzeba redukować i dochodzi do 2 to trzeba prawie 2 rąk użyć....
Moze ktoś miał uż taki przypadek i wie co go powoduje.
Czekam na jakieś sugestie.
Pozdrowionka
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2008, 23:07   

Mozliwe, ze nie wysprzegla dobrze








albo nie masz siły :wink:
 
 
kizior555 
Mitsumaniak
---

Auto: Pajero 3.2 V68 2005 Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-09-2008, 23:17   

podobny temat był TU
_________________
Był: Galant EA5W,
Jest: Pajero III 3.2 DID krótki, Subaru Legacy BR5 2.0.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10657
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-09-2008, 09:05   

STawiam na uzyty synchronizator, szczególna prace wykonuje gdy trzeba redukować biegi... poczytaj cytowany temat i moze wymiana oleju pomoze.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 12-09-2008, 11:07   

Sprubój redukowa z tzw. "międzygazem", jeżeli to nie pomoże to przy redukcji 2 razy wysprżegli (przy wyciskaniu bigu i przy wciskaniu kolejnego). Ja tak robie przy redukcji (trudno się przyzwyczaic, ale teraz to już same nogi biegają po pedałach) i biegi wchodzą jak w masełko...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 12-09-2008, 21:24   

Marcino napisał/a:
i moze wymiana oleju pomoze


Jaki polecasz bo będę zmieniał ?
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2008, 00:45   

takim wielkim wkretem wciskam sie miedzy posty. malo ludziskow wie co to klasy lepkosci wisko...
wszyscy: MOBIL, NOBIL, MYBILL niektorzy I do not pay that BILL.
nie petrz na firme tylko na klasyfikacje oleju i wymagania producenta samochodu :!:
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-09-2008, 08:19   

Ja załałem do skrzyni olej Shell Spirax GSX 75W/85W GL4. Poprzednio był 75W-90 GL5 i musze przyznać że skrzynia chodzi teraz trochę ciszej i biegi lepiej wchodzą.
_________________

 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 13-09-2008, 16:12   

Zalałem dzisiaj Castrol SMX-S 75W-85 za 28zł/0.5l. Teraz muszę zagrzać auto i zobaczyć czy dalej tak ciężko biegi wskakują. Jak zbiorę wnioski to coś napiszę. Pozdrawiam
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10657
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-09-2008, 19:33   

PLPynton napisał/a:
takim wielkim wkretem wciskam sie miedzy posty. malo ludziskow wie co to klasy lepkosci wisko...
wszyscy: MOBIL, NOBIL, MYBILL niektorzy I do not pay that BILL.
nie petrz na firme tylko na klasyfikacje oleju i wymagania producenta samochodu :!:

Zgadzam sie w 100%, ważna jest kalsa oleju wg API czyli GL-3 lub GL-4 LUB GL-5, galant miniumum GL-4 chyba trzeba sprwadzić w manualu. Co do lepkości to ja zalałem TEXACO 75w80, jak dla mnie idealny bo nie za gęsty w zimie i u mnie biegi wchodza duzo lepiej wręcz idealenie. wg mnie 75W-90 jest po prostu za gesty...
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2008, 19:51   

No ok a czy tak zadki olej ( w kazdym razie duzo zadszy niz zalecany) nie wplynie na szybsze zuzycie tejze skrzyni? WIadomo w galantach dieslach skrzynie nei sa rewelacyjne i ja mam np troche obawy bo juz mam klopoty ze skrzynka. Kupilem texaco multigear s 75/90 ale jeszcze nie zalalem bo chcialem zmienic olej na zime. I teraz nie wiem czy zalac zadszy czy jednak ten. Sorki ze sie wcielem w topic. ;)
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 14-09-2008, 07:44   

Marcino napisał/a:
Zgadzam sie w 100%, ważna jest kalsa oleju wg API czyli GL-3 lub GL-4 LUB GL-5, galant miniumum GL-4 chyba trzeba sprwadzić w manualu.


Dokładnie Galant ma "Olej hypoidalny API GL-4, SAE 75W-85W lub 75W-90" ok2,2l tak pisze w instrukcji
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.