Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A 2.0D] Problem z odpowietrzeniem
Autor Wiadomość
szefciu 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 1998 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: kraków
  Wysłany: 15-09-2008, 15:39   [EA6A 2.0D] Problem z odpowietrzeniem


witam mam ogromną prośbe czy ktoś z Was wie moze gdzie w galancie 1998 r 2.0 D znajduje sie odpowietrznik ukladu chłodzenia?
bede bardzo wdzieczny za pomoc
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 15-09-2008, 15:54   

a to nie jest tak ze to sie samo odpowietrzy?? ja jak sciagalem weze z chlodnicy w galu i plyn wylecial to pozniej zalalem nowym plynem tak zeby byl poziom a pozniej jak termostat sie otworzyl i wciaglo iles tam plynu to dolalem zeby byl stan, w oplu jak mi mechanik zmienial to zrobil tak ze sciagnal wąż z chodnicy kazal mi odpalic auto plyn zlecial zalozyl waz zalal nowym plynem pogazowal troche i powiedzial ze bedzie dobrze..
moze sie myle wiec jak cos to niech mnie ktos poprawi :)
 
 
 
kizior555 
Mitsumaniak
---

Auto: Pajero 3.2 V68 2005 Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Kielce
Wysłany: 15-09-2008, 22:02   

Matik608 napisał/a:
moze sie myle wiec jak cos to niech mnie ktos poprawi :)

Chyba się nie mylisz. Najwyższym punktem w instalacji chłodniczej jest zbiornik wyrównawczy, więc jak jakieś powietrze się znajdzie w układzie, to powinno ujść właśnie tamtędy.
_________________
Był: Galant EA5W,
Jest: Pajero III 3.2 DID krótki, Subaru Legacy BR5 2.0.
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-09-2008, 21:53   

zaworek w dole chlodnicy i stary plyn precz. zakecasz i zalewasz nowy do chlodnicy, ok 5L styka. wlewasz pod korek, oraz w zbiorniczek wyrownawczy. przy okazji pokretlo nagrzewania na maxa, w przewody idace do nagrzewnicy tez musi sie zalac. pozniejsza regulacja przez zbiorniczek wyrownawczy, tak jak pisze kizior555.
_________________
do or do not, there's no try
 
 
szefciu 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 1998 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: kraków
Wysłany: 16-09-2008, 23:26   

Dziekuje bardzo za pomoc teraz czekam tylko na dzien bez deszczu;]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.