 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: arekp 13-12-2006, 01:11 |
Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy) |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24115 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2006, 13:02
|
|
|
W 3mieście nie ma takiego, który by się dobrze znał na Mitsu - włączając w to ASO, i którego mógłbym polecić.
A jak widzę masz GDI - to w ogóle możesz się natknąć na serię rzeników, którzy będą się doświadczać i niszczyć Twoje auto. Wiem, że zrzędzę, ale myślę, że nie znajdziesz nikogo kompetentnego. Z niemechaników to mam kolegę, który ma 2 Mitsu i czasem coś dla znajomych grzebie. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2006, 06:41
|
|
|
misiu-bisi napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | W 3mieście nie ma takiego, który by się dobrze znał na Mitsu - włączając w to ASO, i którego mógłbym polecić.
A jak widzę masz GDI - to w ogóle możesz się natknąć na serię rzeników, którzy będą się doświadczać i niszczyć Twoje auto. Wiem, że zrzędzę, ale myślę, że nie znajdziesz nikogo kompetentnego. Z niemechaników to mam kolegę, który ma 2 Mitsu i czasem coś dla znajomych grzebie. |
też gościa znam ale to partacz, nawet narzędzi nie ma, klucze mu pękają a poza tym wszystko na podłodze robi bo stołu nie ma i w ogóle żłopie piwo przy robocie i nakrętki flexem traktuje |
ja tez slyszalem ze czasami lubi sobie do piwa DOT'a dolac |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2006, 20:00
|
|
|
Wy sobie pośmie....ki robicie a mi zaczyna być potrzebny mechanik od zawieszenia |
|
|
|
 |
raddex
m3m&mitsumaniak

Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1238 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-07-2006, 21:22
|
|
|
Vass Serwis - ul.Górnicza 56, 81-572 Gdynia, tel.: 058/ 622-00-65, 0602 224 303 - specjalizują się co prawda w WV, Audi, Seat, Skoda, ale rozmawiałem z właścicielem i mówił, że wszystko naprawiają, co przyjedzie, bo klienta się nie wybiera. Co ciekawe mają nawet końcówki do komputera do Mitsubishi. Posiadają także mobilną hamownie na którą zapraszają Mitsumaniaków.
Są tam mechanicy, elektrycy i elektronik. Nie posiadają tylko blacharnii i lakierni.
Niedawno jeszcze mieścili się na ul. Redłowskiej w Gdyni na przeciwko stacji LOTOS.
Wymianiałem u nich wahacze, drążek kierowniczy, olej, przewody hamulcowe, tarcze i klocki hamulcowe z tyłu. Robią solidnie i bardzo szybko. Przykład samochód wstawiony na wymianę przewodów hamulcowych, tylnich tarcz i klocków w sobotę o 11, był o 13 gotowy do odbioru. Przy okazji nasmarowali także linkę ręcznego bo podobno ciężko chodziła. Nie zgłaszalem żadnych reklamacji. |
_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 17:20
|
|
|
Hyba niie na temat, ale byłem dzisiaj w ASO aby wymienić tulejki metalowo gumowe odpowiedzialne za 1-szy bieg i wsteczny. (Pomyślałem że jak bedą dobre to dłużej posłużą)
przy okazji chciałem sprawdzić pukanie dochodzące z przodu gdzieś spod nogi lewej przy hamowaniu i ruszaniu - w sumie główny cel wizyty. Niestety mechanik nic tam nie znalazl,mimo jazdy testowej stwierdził że nic tam nie słyczy ? natomiast okazało sie że mam do wymiany z tyłu
- łącznik stabilizatora wraz z śrubą rególującą
- tuleja waczacza zewnętrzną
koszt na obydwie strony + robocizna wyliczyli na ok 850,-
Poszukam zamienników
pukanie po przejechaniu kilku km. powróciło, mam podejżenia że przy podnieśieniu samochodu na podnośniku jakiś element śię tak układa że nie można zauważyć jego zużycia o po opuszczeniu przez jakisczas działa poprawnie?
Czy jakieś tam.
|
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-07-2006, 17:47
|
|
|
W ASO można chyba kupić same części. Albo u japaneze, chociaż ostatnio zapracowany... A wymienić np tam chdzie raddex napisał. Powinno być duużo taniej. |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 19:58
|
|
|
Dobra ale co z tym stukaniem ? pamietam że kyoś na forum MKP miał podobny problem ale nie mogę tego znależć.
[ Dodano: 17-07-2006, 18:35 ]
Byłem dzisiaj z miśkiem w Bosch centrum czy jakoś tak ? (nazwa jes inna ale coś takiego pisze na budynku) na Stogach tak jak się jedzie na Górki Zachodnie po lewej stronie , chłopcy przy okazji dopełniania klimatyzacji przejżeli mi zawieszenie i stwierdzili że nic tam nie ma do roboty. Gdy wracałem do domu Stogi - Zaspa ładny kawałek w korkach iiiii oni jednego stukniecia, przypomniało mi się ze dokręcili mocniej śruby wachaczy gdyż były podobno za słabo dokręcone Jeśli jutro nic nie usłysze to albo pozbyłem się moich kłopotów albo ogłuchłem |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10537 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-09-2006, 22:52
|
|
|
A czy moj nowy nabytek tez moge im oddac? chciałbym rozrzad niebawem wymienic
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
lukamar [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 18:56 [gdzie] Konserwacja podwozia
|
|
|
Witam
Przed zimą chciałbym zabezpieczyć colta przed rudą. Znacie jakiś godny polecenia warsztat? (najlepiej Gdansk) Plus trzeba pospawać lekko podłużnice z tyłu - ruda wyżarła dziurę. Więc jak będą dysponowali migomatem tym lepiej. |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2006, 12:13 Witam
|
|
|
[ Dodano: 11-10-2006, 15:08 ]
Jak sie jedzie na piaśnice ( koło Lidla w prawo-i jak sie domki kończą po prawej stronie numer domku 43)
Facet ma nawet spory ruch-stoją auta ze Szwecji i Dani. Rozmawiałem z nim i wygląda to następująco.
1 Przyjeżdzasz do niego aby zobaczyl w jakim stanie jest auto-jak jest bardzo pognite to wysyła do blacharz.
2.Robią samochod 4 dni od samego dołu po sam dach-WSZYSTKO.
3.Odbierasz auto czysciutkie bo po robocie je czyszczą.
4,Gwarancja 2 lata na wykonaną robote-po kazdej zimie w tym okresie darmowy przegląd,smarowania itd.
No ale zabawa nie jest tania 830-950 zl w zaleznosci w jakim stanie jest autko.
Skoro robią tam ludzie z innych krajów to chyba nie jest źle.
Oto namiary na nich.
Delkon. Mycie i konserwacja samochodów. Deling G.
0 58 672 19 69
84-200 Wejherowo, Ofiar Piaśnicy 43
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukamar [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 16:30
|
|
|
Już zrobiłem i jestem w szoku - pozytywnym.
Firma Arso '76 z Gdańska (ul. Gdańska 21E) - za 550 pln pospawali podłużnicę, tłumik i zrobili kompletną konserwacje podwozia z profilami zamkniętymi.
A było tak - za samo spawanie chcieli 200 pln (a np. w u blacharza na morenie naprzeciwko kerfura 600!!) + 400 pln za podwozie - bez profili.
Utargowałem 50 pln wiec stanelo na 550. Przyjezdzam dzisiaj - autko błyszczy sie jak psu jajca (nie wiedziałem ze może byc taki czysty, alusy jak nowe!!!), w srodku odkurzone chyba kurde pompą prózniową (żadnego paprocha - mi tak sie nigdy nie udało). No i podwozie - podłuznica elegancko pospawana, do tego pospawany tłumik (byla dziura) a cała reszta zakonserwowana. Razem z profilami!! Na moje pytanie ze mialo byc bez, pan z warsztatu mowi ze to gratis! Normalnie szok. W czasach wszechobecnego robienia ludzi w wiadomo co, wciskania kitów i dojenia na maxa z kasy znajduję takich ludzi! Do tego oczywiście papier na gwarancje na 3 lata i zaproszenie na wiosnę celem skontrolowania tego co zrobili. Oczywiście mogli coś zrypać co wyjdzie później (nie sądze - zajmują sie blacharką od 30 lat) ale nawet jesli tak się stanie to z czystym sumieniem polecam ich zdecydowanie!! |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2006, 10:01 Brzmi naprawde super
|
|
|
Masz jakies dokładniejsze namiary???? Numer tlefonu np.
Ile autko musiało u nich stać???
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mario-borek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2006, 13:16
|
|
|
Przyznam się że tesz o tym myślałem.
Ale ostatnio mam sporo wydatków związanych z samochodem : wydech, zawieszenie, tercze i klocki. |
|
|
|
 |
lukamar [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2006, 13:57
|
|
|
Skreca się z Hallera w ul. Gdańską, tak jak tramwaj nr 13. Mija swiatła na uczniowskiej i skreca w prawo przed Lidlem (chyba, albo jakims innym albertem) w taką kiepską drogę i już zobaczysz. Telefon 58 342 93 32 - jak znajdę wizytówke to wkleję numer komórki. W czwartek rano zostawiłem, w piatek po południu odebrałem. Ale jak chcesz zrobić samą konserwację to moze się w jeden dzien wyrobią. |
|
|
|
 |
cmiel [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2006, 00:07 warsztat w Trójmieście
|
|
|
Pozdrawiam wszystkich MManiaków. Jestem od niedawna posiadaczem Carismy sprowadzonej z Holandii. Czy ktoś mógłby mi polecić dobry i tani warsztat w Trójmieście gdzie mogli by obejrzeć moje autko i ewentualnie dokonać potrzebnych napraw? Albo podać linka do podobnego tematu, bo znaleźć nie mogłem... |
|
|
|
 |
|
|