Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning Mitsubischi eclipse
Autor Wiadomość
tyrel79
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 20:34   Tuning Mitsubischi eclipse

Witam!!!
Chciałbym zapytać gdzie możliwe jest zamontowanie do zwykłego eclipsa 2,0 GS turbiny i ile coś takiego by mogło kosztować, a jeśli nie turbo to gdzie można dostać jakiegoś chipa zwiększającego moc silnika. Zaudzieloną odpowiedz z góry dziękuje.
Pozrawiam!!!!
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-04-2007, 22:41   

Otóż kolego z okolc :mrgreen: Leszna:
1. o turbo i silniku 4G63 wypowiadamy się przeciętnie w co piątym poście więc nie męcz nas kolejnym tematem. Poszukaj "turbo" lub "4g63".
2. temat chipów omawiany był średnio w co siódmym poście, więc sprawa wygląda tak - patrz pkt 1

Poza tym średniej klasy instalacja turbo w polskich realiach to wydatek rzędu 10.000 zł i więcej.
Chip dla silnika niedoładowanego to raczej przerost formy nad treścią.
_________________

 
 
truespinmice 
Mitsumaniak
One of Austarion.com


Auto: Toyota Supra Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 285
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-04-2007, 21:59   

Serek napisał/a:
Poza tym średniej klasy instalacja turbo w polskich realiach to wydatek rzędu 10.000 zł i więcej.


to już w zakładzie profi, który zedrze z ciebie :wink:

instalacja "turbo modu" owszem jest kosztowna , ale w przypadku klipsa (jeżeli 4G63) to myśle, że zamknął byś się w 5tys. i jeszcze zostało by ci na paliwo :lol:
Z łatwością dostaniesz gotowe kity do swojego klipsa - wystarczy tylko poszukac - jak nie w PL to w USA masz tego w brut.

Ogólnie zamontowanie tego wszystkiego jak już masz te kity, to kwestia wiedzy lub oddanie do konkretnego zakładu.

Dużo taniej (nie zawsze lepiej , ale i tak się zdaża :wink: ) możesz sam poszukac , poszperac i kupic te elementy co będą ci potrzebne (w uj rzeczy :) ) i zamontowanie jak wyżej. Ten wariant ma to do siebie , że możesz zrobic co bedziesz chcial , ale bedziesz musial kombinowac, walczyc itp. itd.
Jak kupujesz kita, to przeważnie (mówie tu o doświadnieczach z nyskami i podobnym gruzem :mrgreen: ) , przeważnie jest opcja plug'n'play.


Oczywiście przy tego typu rzeczach zawsze pozostają dwa pytania:
-czy masz tyle kasy i chęci na zabawe
-czy masz ZDROWY silnik i inne podzespoły , które odczują wzrost mocy
_________________
Starion Klub Polska

 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-04-2007, 11:35   

Po części masz rację, ale biorę pod uwagę fakt, (zakładając) że kolega nie posiada wystarczającej wiedzy i możliwości technicznych aby samemu przeprowadzić operację nawet plug&play - nie piszę i nie polecam. O polskich warsztatach nie wspomnę. Przeważnie tego rodzaju zestawy gotowe zawierają część potrzebnych elementów - podstawowe. A gdzie reszta? Jest trochę grzebania, szukania, regulacji, nerwów. Napisałem o warunkach polskich, gdzie teoretycznie montaż odbywa się we właściwych warunkach oraz udzielana jest gwarancja na wykonaną usługę. Jednak o jakości samej gwarancji wolałbym się nie wypowiadać. Szczerze - odradzam samodzielnej modyfikacji turbo.
Aha, chciałbym aby wypowiedzieli się klubowicze na temat projektuXS czyli zaprzyjaźnionego warsztatu :biggrin:
_________________

 
 
tyrel79
[Usunięty]

  Wysłany: 03-04-2007, 18:41   Tuning chipowy

Mówiłeś że chip w tym silniku jest to przerost formy nad treścią. Dlaczego? Zawsze to jakiś efekt jest na początek te 30 KM więcej? :doubt: Wiem ze te silniki można tuningować do 410 KM, ale na to przyjdzie jeszcze czas. Kupić turbo i zamontować to chyba nie problem przecież nie wykonuje sie żadnych przeróbek silnika przy montażu turbo, podbno te 410 kM silnik ten bezproblemowo znosi na częściach seryjnych.
Pozdrawiam :D
 
 
truespinmice 
Mitsumaniak
One of Austarion.com


Auto: Toyota Supra Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 285
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-04-2007, 23:16   

tyrel79 napisał/a:
Kupić turbo i zamontować to chyba nie problem


:? :? :? ......samo turbo, to tylko nic nie dająca suszarka - nie zapominaj o dziesiątkach innych elemetnów. I owszem, strojenie tego wszystkiego na własną rękę to jest problem.

tyrel79 napisał/a:
przecież nie wykonuje sie żadnych przeróbek silnika

to zależy :) , ale ogólnie przy soft turbo można powiedzieć, że silnik pozostaje "bez przeróbek"


tyrel79 napisał/a:
na początek te 30 KM więcej

drogo cię wyniesie te 30KM z N/A.......koszt grubo ponad 1tys zł
_________________
Starion Klub Polska

 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-04-2007, 17:56   

Dokładnie tak, jak napisał przedmówca. Swoje rozmyślania na temat turbo zacząłem dawno temu i krok po kroku doszedłem do pewnych wniosków. Niestety mimo szczerych chęci pewnych spraw nie przeskoczysz. Instalacja turbo powoduje znaczne wysilenie jednostki, nawet do jej granic mozliwości. Kiedy myślisz, że założysz samą turbinę i kilka dodatkowych elementów o których wspominają w gazetkach tuningowych to bardzo grubo się mylisz. Tutaj polecam nawet lekturę forum streetracing.pl. Znajdziesz tam przykłady instalacji homemade w przydomowych garażach.
Cytat:
podbno te 410 kM silnik ten bezproblemowo znosi na częściach seryjnych

Mówisz o silniku 4G63T. Twój to 4G63. Kolosalna różnica.
Cytat:
na początek te 30 KM więcej

Koszt chipa markowego wraz ze strojeniem to ok. 1500 zł. Za tę samą cenę możesz wykonać kilka modyfikacji mechanicznych, które są świetnym podłożem dla kolejnych. Poza tym dlaczego każdy od razu myśli wyłącznie o podnoszeniu parametru KM ? A co z momentem obrotowym ? Wydaje mi się, że dla codziennej jazdy to właśnie on może być powodem satysfakcji.
_________________

 
 
kscman
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2007, 21:17   

a w jaki sposob wg ciebie Serek w 4G63 podniesc moment obrotowy? mi sie wydawalo ze i tak i tak jak sie chce cos z silnika wycisnac to ok 1000zł to na poczatek jest ok, a moiwsz ze za 1500 . "możesz wykonać kilka modyfikacji mechanicznych, które są świetnym podłożem dla kolejnych." moglbys rozwinac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.