 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przepustnica albo nie wiem ? pomocy. |
Autor |
Wiadomość |
BartekGruszka
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-10-2008, 21:14 Przepustnica albo nie wiem ? pomocy.
|
|
|
witam wszystkich.
przebrnąłem przez 49 stron działu technicznego i takiego przypadku jak mój nie znalazłem.
zaczęło się od tego ze z powodu sprzedaży Carismy zachciało mi się czyścić przepustnicę.
Wyjąłem ją , rozebrałem na części pierwsze (nie pytajcie po co , chciałem ją porządnie wyczyścić ), wyczyściłem poskładałem wszytko tak jak było , czujnik otwarcia przepustnicy został zamontowany identycznie co do 1 setnej milimetra jak był wcześniej wszytsko chodziło elegancko. Po zamontowaniu i przekręceniu kluczyka zaczęła zapalać się i gasnąć lampka check engine - cały czas z tą samą częstotliwością, silnik odpalił ale nie wkręca się, przepustnica nie reaguje na naciskanie pedału gazu , telepie całym silnikiem jak by zaraz miał wystartować na marsa !
po wyłączeniu zapłonu przepustnica się otwiera na chwilę i po jakiś 3 s zamyka czyli reaguje rozbierałem i składałem ją już 4 razy ale wszystko jest dobrze złożone.
ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć ? czy od razu ją utopić w wiśle http://forum.mitsumaniaki...icon/icon10.gif
nie mogę sprawdzić kodu błędu bo samochód nie jeździ, chyba ze jest jakiś program na laptopa bo mam kabelek do obd2 jak w grupie audi/volkswagen ? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-10-2008, 21:24
|
|
|
Nie działa siłownik przepustnicy (miganie CE). Albo coś źle zmontowałeś, albo nie podpiąłeś sterowania .
Kod błędu sprawdzisz wpinając kawałek kabla między 1 a 4 pin złączki diagnostycznej (CE wybłyska kody schematem długi błysk - dziesiątki, krótki - jedności kodu)
Jakbyś miał problemy - mam doświadczenie w tym temacie i ze 3 sprawne przepustnice |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
BartekGruszka
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-10-2008, 21:36
|
|
|
aż tak skomplikowana ta przepustnica nie jest żeby ją źle złożyć ale kto wie , sterowanie podpiąłem bo jednak po przekręceniu kluczyka reaguje więc zostaje siłownik ( mam rozumieć ze jest to te ale elektromagnes w przepustnicy? ) ale co tam się możne popsuć ahhaah ( uzwojenie, magnes, i parenaście blaszek )
a jest szansa zeby do Ciebie Bartku podskoczyć żebyś rzucił okiem na nią ? oczywiście odpłatnie
[ Dodano: 16-10-2008, 21:37 ]
a nie dodałem najważniejszego carisma 1.8 z 2001 r |
|
|
|
 |
|
|