 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5W 2.5] ABS - wianek przy czujniku |
Autor |
Wiadomość |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 09-10-2008, 08:39 [EA5W 2.5] ABS - wianek przy czujniku
|
|
|
Heja, spadł(?) wianek przy czujniku ABS przy jednym z kół. Tzn. nie wiem, czy spadł, czy się odłamał, czy coś innego. Znaczy się jest luźny, przez co kontrolka się świeci i ABS nie funkcjonuje. Problem w tym, że mam dziś przegląd rejestracyjny i w związku z tym zagwozdkę, czy auto przejdzie przegląd bez ABSu? Niby to tylko układ wspomagający, hamulce jak żyleta ale brak ABSu, jak na to stacje kontroli się zapatrują. I drugi pytanie. Co z tym wiankiem, jak jest mocowany?
Z góry dzięki. |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
BodoV6 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2008, 09:42
|
|
|
mocowany jest na wcisk
delikatnie popukaj trzonkiem młotka na całym obwodzie |
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2008, 11:37
|
|
|
Na stacji przeglądowej powinien przejść bez żadnych problemów (musisz jednak wyjąć żarówkę z kontrolki).
Pracownik stacji przejeżdżając przez stację, wjeżdża na rolki, uruchamia je, i w miarę jednostajnym i nie za szybkim ruchem hamuje. (ABS się nie włącza). Problem leży w świecącej się kontrolce.(nie mylić z normalnym użytkowaniem bo w takim przypadku naprawa) |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 10-10-2008, 08:06
|
|
|
Oki, na stacji przeszedł bez problemu. Sprawność auta niemalże 100%. Niemalże, bo wyszedł luz na końcówce drążka i tu moje zdziwienie, bo nie dalej jak 3-4 m-ce temu wymieniałem obydwie, firmy 555. I co ciekawe, luz końcówki jest przy tym kole, przy którym odpadł wianuszek. Podejrzewam, że przyczyną jest bicie tarczy i co ciekawe tylko w pewnym zakresie prędkości.
Wracając do wianuszka ABS. Czy muszę zdejmować piastę, czy wyciągać półoś, żeby nasunąć go spowrotem, czy dostanę się bez demontażu? |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2008, 09:48
|
|
|
Akurat robiłem hamulce to widziałem jak to jest skonstruowane. Powinno się dać nasunąć, gdyż jest tam trochę miejsca. Na wszelki wypadek zaopatrz się w jakiś kawałek drewna aby móc sobie przyłożyć do pierścienia i go wbić. Co prawda nie wiedziałem ze on jest nakładany, ale BodoV6 nam rozwiał wątpliwości. Miejsca spokojnie jest. |
|
|
|
 |
|
|