 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] Szpilki CA4A |
Autor |
Wiadomość |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 04-04-2007, 18:15 [CA4A 1.6] Szpilki CA4A
|
|
|
zmiana tresci..szpilki znalazlem w serwisie Auto TW (chwala im za normalnosc nie chca mi sprzedac 16 a wielki bicz na serwisy Mitsu ktore takiech czesci wogule nie maja )
Pytanie teraz z innej beczki czy sam zmienie ta szpilke pod blokiem bez sciagania piasty czy nie obedzie sie bez dlubaniny?
Czy ktos to robil i moze mi podpowiedziec jakies wskazowki zeby poszlo to latwo sprawnie i przyjemnie? |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 19-10-2007, 01:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2007, 20:20
|
|
|
obawiam sie ze pod blokiem tego nie zrobisz moim zdaniem musisz sciagnac piaste ! Potem na prasie wyprasowac stare i wprasowac nowe ! Moglbys probowac wybic stare jakos mlotkiem ale raczej nie polecam i jak masz dobre imadlo to jakos wprasowac nowe ale.... lepiej gdzies podjechac |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 06-04-2007, 23:31
|
|
|
Wymienilem szpilke i powiem jak szlo:)
Nie trzeba zadnych wielkich narzedzi tylko klucz 14,17 mlotek i srobka M8 +kluczyk do niej
sciagamy zacisk, jego "jarzmo" (nie koniecznie wiem jak to fachowo sie zwie).
W tarcze wkrecamy srobke M8 i ona pieknie bez katowani tarcz nam ja od piasty oddzieli.(po przekontnej mozna zrobic to samo dla pewnosci wtedy juz wogule tarcza sama wpada nam w dlonie)
Jak juz mamy tarcze w reku pierzemy mlotkiem szpilke ktora chcemy wybic (ustawiamy ja tak zeby byla z maksymalnie z przodu) w miejsce po starej zakladamy nowa szpilke (lekko pomagamy jej mlotkiem i tu sa dwa wyjscia zeby ja usadowic na stale w piascie:
Jak kotos kiedys pisal na forum(chyba Krzyzak)Meselek i glaszczac mloteczkiem sklaniamy ja do zamocowania sie
Lub wersja ktora ja wybralem:
Dociagniecie nakretka(sprawdzila sie i mniej kombinacji)
Mam ndzieje ze komus na przyszlosc sie przyda:) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
kamil892411
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Torun
|
Wysłany: 29-06-2009, 16:09
|
|
|
mam takie pytanie ... czy ktos moze wie jaka jest grubosc frezu w szpilkach do colta 1.3 z 95 roku ? bylem ostatnio w sklepie i powiedzieli mi ze musze znac ta wielkosc bo inaczej mi nie znajda odpowiedniej |
|
|
|
 |
|
|