[1G 90-94] 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2008, 18:01 [1G 90-94] 4G63
|
|
|
4G63 to silnik eclipsa 1G tak a wyczytałem też że stosowano te silniki w evo przynajmniej w pierwszych wersjach czy to prawda i czy pasują jakieś części od niego a może da się wrzucić do eclipsa któryś z tych silników bo miały chyba więcej koników |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2008, 19:19
|
|
|
masakra 4g63 to po pierwsze nie silnik ecli a silnik mitsubishi... 4g63 a 4g63T to dwa rozne swiaty... w evo 1-3 sa takie same silniki jak w ecli... od 4 generacji silnik ma inna oriernacje horyzontalna glowicy.. ale wciaz jest to 4g63... |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2008, 22:58
|
|
|
Ok ale czy niektóre z elementów nie będą pasowały do eclipsa np wałki bo podobno są wytrzymalsze przynajmniej tak wynika z tego co czytałem |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2008, 23:32
|
|
|
walki... walki w NA sa ostrzejsze... wiec zle wyczytales... pozatym walki nie sa elementem ktory ulega destrukcji... korby i tloki i wal owszem... ale zaloz a bedziesz mial nziszy stopien sprezaia czyli mniejsza moc |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2008, 15:18
|
|
|
a przełożenie całego silnika będzie cokolwiek pasować czy wszystko bym musiał dorabiać wymienić |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2008, 18:55
|
|
|
swap to jedyna opcja... ale zdrowy 4g63T ze skrzynia i polosiami to koszt min 6-7tysiecy... oczywiscie z wiazku i ecu... calosc by Cie wyniosla 12tysiecy ... wciaz zainteresowany ? |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2008, 23:43
|
|
|
hehe dołożyłbym trochę i za tyle to bym sobie kupił już 2g ale to już nie ten wygląd a co byś polecił żeby zwiększyć moc w miśku |
|
|
|
 |
michu_872
Mitsumaniak

Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 342 Skąd: Fałkowo k. Gniezna
|
Wysłany: 06-10-2008, 01:24
|
|
|
wychodziły kliperki z 4g63T Tylko nie jestem pewien czy nie były wszystkie AWD |
_________________ Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-10-2008, 09:25
|
|
|
michu_872 napisał/a: | wychodziły kliperki z 4g63T Tylko nie jestem pewien czy nie były wszystkie AWD |
Wychodziły również FWD, ale zakup 1G TURBO w dobrym stanie technicznym w Polsce graniczy z cudem. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2008, 23:51
|
|
|
ok a zakup trbinki do 4g63 opłacalny jest da radę go podczepić bo napewno trochę skomplikowane to jest np turbina Garreta |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2008, 19:30
|
|
|
beben1982 napisał/a: | np turbina Garreta | np jaka ?
hehe uturbienie 4g63 to temat nie oplacalny... skrzybnia zaraz kleknie ... uturbienie do 200 koni to 12-15 tysiecy temat walkowany nie raz powodzenia |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
|
|
|
 |
|