Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Falujace obroty gasnie
Autor Wiadomość
stolarz42 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 48
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 10-12-2010, 08:53   [Cari 1.8 GDI] Falujace obroty gasnie

Witam chcialbym sie dowiedziec czy przez zapchany przeplywosciomierz silnik moze gasnac faluja mi obroty i czasami nawet czesto silnik mi gasnie gdy jade stala predkoscia to czuje jakby mi sie ,,turbo`` wlaczalo (Auto przyspiesza, przyrost mocy).
Bylem na kompie nie ma zadnych bledow. W aucie wymienialem tylko olej oraz filtr powietrza.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 10-12-2010, 08:57   

Wyczyść przepustnicę, poszukaj tego tematu w FAQ było wieloktronie.
Przepływomierza nie możesz mieć zatkanego bo fizycznie jest to niemożliwe chyba że ptak albo mysz zrobia by ci gniazdo.
Ale wtedy inny efekt.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
stolarz42 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 48
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-12-2010, 09:03   

ale czy jest taka mozliwosc ze silnik gasnie przez przepusnice??
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-12-2010, 09:07   

jak będzie mocno usyfiona to potrafi gasnąć. Również silniczek krokowy możesz przeczyścić.
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 10-12-2010, 11:43   

Który rok?
Jak do 2001 to krokowiec jest przy przepustnicy na 3 śróby.
Choć jak ja swojego rozebrałem to w 10 letnim aucie był czyściutki i nie wymagał czyszczenia.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
stolarz42 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 48
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-12-2010, 19:02   

rok 1999 nowy model moze ktos wie przy ilu km powinien byc wymieniany rozrzad dodam ze auto ma 165 tys km 1.8 GDI
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-12-2010, 23:23   

przy zakupie powinieneś wymienić rozrząd, chyba że jesteś wariat albo dokładnie wiesz i jesteś tego pewien kiedy poprzedni właściciel wymieniał.
Jak wymienisz na nowy to co 5 lat albo 60tys km
 
 
 
stolarz42 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 48
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-12-2010, 23:55   

a moze to przez swiece co wy na to?? bo teraz nawet ciezko odpala ale nie za pierwszym razem efekt tak jakby aku byl wyczerpany?
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 13-12-2010, 08:26   

Trzeba to uporządkować:
1. skad masz auto?
2. znasz jego historię?
3. potrafisz rozpoznać rozładowany akumulator?
4. świece wymienia się co 90 tyś. NGK (ok. 55zł/szt.)
5. rozrząd robi sie co 90tyś. chyba że na nieoryginalnych częściach wtedy co 60tyś.
6. żadne auto nie ma prawa zgasnać po odpaleniu

Jak miałem GDI zgasło dwa razy jak zatankowałem badziewia i miałem brudną przepustnicę , potem jak lałem Shell i czyściłem regularnia tego efektu już nie było ,
żadnego falowania obrotów itd.
Więc zacznij od pkt. 3 i jedź dalej , jak wykluczysz:
-przepustnicę
- naładujesz akumulator
- pzreczyścisz świece (ewentualnie wymienisz)
pozostaną ci fajkocewki :cry:
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
stolarz42 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 48
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-12-2010, 08:45   

Auto z niemiec niby serwisowane ksiazka serwisowa jest ale chyba go chu...... serwisowali poniewaz w ksiazce filtr powietrza nowy i olej tez a nawet dziecko by zobaczylo ze olej strary czarny przepalony a filtr byl tak brzdny ze az strach sie bac tam chyba olej tylko dolewali.

dobra a krokowy??

Ok to robie tak:
Aku jest stary wiec go wymieniam. Szczerze mowiac to nocy na mrozie nie wytrzyma :-)
1.Lykam aku
2.Czyszczenie przepustnicy
3.Jezeli nie pomoze nr 1 2 kupuje swiece
Potem jezeli nie bedzie poprawy to sie zaje.......
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 13-12-2010, 11:04   

Zobaczę czy nie mam swoich starych świec.
Były dobre więc jak bym znalazł to Ci wyślę ale najpierw muszę poszukać.

Znajdź na forum w FAQ jak czyścić przepustnicę, zrobisz to sam jak masz zdolności manualne i kilka kluczy.
Wymień olej (może być Mobil 1 syntetyk , 4 litry wystarczy ) i filtr powietrza , filtry możesz stosować FILTRONA : łącznie ok 50zł za filtry.

Potem będziemy dalej wróżyć.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
stolarz42 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 48
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-12-2010, 22:39   

Filtry i oleje wymienione zostaly miesiac temu a dokladnie filtr powitrza i castrol 10W40 przy odpalaniu jest tak jakby akumulator byl rozladowany ale ledwie co odpala nawet jak bym 20 km przejechal i gdy zgasinie to nadal tak jakby aku byl rozladowany dziwne.

[ Dodano: 14-12-2010, 22:42 ]
aha i porzebuje rozmiatu aku jaki moze byc max szeroki dlugi i wysoki. zebym potem problemow nie mial.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-12-2010, 23:08   

może masz słabe ładowanie aku? :lol: ja się ostatnio przejechałem na "ładowaniu aku" :P
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 15-12-2010, 08:21   

Jak nie masz miernika to najprostszym sposobem ładowania jest :
Odpalic samochód , delikatnie przygazowac , tak o. 2000obr/ i w tym momencie druga osoba zdejmuje kabel z klemy akumulatora.
Jak zgaśnie , to nie masz ładowania , jak chodzi to jest.

Do pełnej analizy potrzebny jest Voltomierz wpięty pod klemy akumulatora , ładowanie powinno byc na poziomie ok. 14.8V
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
tasman1988 
Forumowicz

Auto: Mitshubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 74
Skąd: GROJEC
Wysłany: 16-12-2010, 17:43   

Witam.
Mam pytanie co moze byc powodem ze samochod zimny na benzynie ma falujace obroty na jalowym biegu 2-2,5 tys zas rozgrzany nie ma takiego problemu? Po przelaczeniu sie na gaz sekwencja nie ma tez problemu z falowaniem. cari 2003 rok 1,6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.