Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:17 |
Mitsubishi Outlander vs Honda CR-V |
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 29-07-2007, 19:00 Mitsubishi Outlander vs Honda CR-V
|
|
|
Do poczytania artykuł porównujący Mitsubishi Outlandera i Hondę CR-V
Dla mnie jednak Outlander. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Marino
Mitsumaniak żółte niepozorne

Auto: Colt CJ0 1.3 twenty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 320 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 29-07-2007, 20:10
|
|
|
w TVN Turbo jest też w tym tygodniu programik Sparing i tam też jest fajnie i szeroko poruszony temat Outlandera na tle innych tego typu aut na naszym rynku... można wywnioskować że to bardzo ciekawa oferta. |
_________________ Pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 29-07-2007, 21:57 Francuski Outlander
|
|
|
Widzę, że jest już jeden z francuskich bliźniaków Outlandera do poczytania o Citroenie C-Crosser.
Autor artukułu m.in. napisał/a: | Citroën pewnie trzyma się drogi i, co równie ważne, skutecznie hamuje. Tarcze są większe i bardziej odporne na wysoką temperaturę - to kolejna przewaga Citroëna nad Outlanderem.
...
teoretyczny napęd 4 x 4 |
|
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Axer [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2007, 22:20
|
|
|
Marino napisał/a: | w TVN Turbo jest też w tym tygodniu programik Sparing i tam też jest fajnie i szeroko poruszony temat Outlandera na tle innych tego typu aut na naszym rynku... można wywnioskować że to bardzo ciekawa oferta. |
Proszę cię, czym się sugerujesz, jako posiadacz L200 oglądałem sparing pickupów Navara Hilux L200 Sassayoung, wyszło ze L jest poza sassa,,,,,, prowadzący nawet nie wiedział co jest dostępne w L200 nie wspomnę o super select - jako jedyny ma,, jakiś starszy pan zakopał w piasku Eleczke a prwadzący nawet niewiedział jak zapiąć reduktor. |
|
|
|
 |
przemek624
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2007 Posty: 25 Skąd: Dania, Kopenhaga
|
Wysłany: 29-07-2007, 22:51
|
|
|
Cytat: | SUMMA SUMMARUM
Kolejny raz jesteśmy świadkami narodzin trojaczków. Na szczęście bracia różnią się od siebie, i to dość wyraźnie. Niby to tylko inne opakowanie, ale w efekcie C-Crosser jest ciekawszy i bardziej dojrzały od Outlandera; także lepiej dopasowany do europejskiego stylu jazdy. Ma lepsze hamulce i mocniejszy silnik, tapicerka jest wyższej jakości. Peugeot 4007 pojawi się w salonach dopiero późną jesienią, na razie wybrać więc można Citroëna lub tańszego o 30 tys. zł Mitsubishi. Który z braci zdobędzie więcej klientów? Rocznie z japońskiej fabryki ma wyjeżdżać 15 tys. C-Crosserów, Citroën nie liczy więc chyba na szybkie podbicie europejskiego rynku. | |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 29-07-2007, 23:15
|
|
|
O Jezusie...
tych ludzi powinni zapisać na jakiś kurs zanim któryś coś nabazgrze....W outlanderze tryb 4X4 jest trybem permanentnym i istnieje tylko jedna sytaucja kiedy tak nie jest - podniesiona jedna z osi (przód lub tył) wtedy sprzęgło wielopłytkowe zredukuje napęd do osi napędzanej (znaczy skakać trzeba ) tryb 4WDLock to blokada TYLNEGO dyfra a i to działająca tylko do 75km/h (powyżej automatycznie się rozłączy). Koledze pisarczykowi się pomerdała Toyota z Miśkiem....
Dalej widać błąd marketingu Mitsu i to na całej linni.... powinni jednak pismaczynie zapłacić (tak robi większość marek...) Koleś pisze, że Outek powstał z kilku aut....Bzdura taka, że aż słuchać trudno, PŁYTA PODŁOGOWA powstała we współpracy z DC (istotnie ś.p) i będzie stosowana przy kilku modelach, prawda, silnik VW, prawda ale do cholery AWC (all wheel control) jest autorskim projektem Miśków (będzie też stosowany w Evo), projekt stylizacyjny - Miśki, wnętrze - Miśki, hamulce - Miśki (co do hamulców, w Cytrynie będą większe bo i silnik będzie cięższy, skuteczność będzie ta sama, dodatkowo hamulce dostarczy MHI...) Zwróciliście uwagę na fakt, że koleś ani razu nie zająknął się o tym, że Cytrus i Pug są produkowane NA ZLECENIE PRZEZ mitsu, a nie odwrotnie? Jakim cudem materiały mają być lepsze, skoro fabryka i linia produkcyjna jest ta sama? Rajuśku, jaki kraj tacy dziennikarze...Już jeden mnie mailowo przepraszał za "Depresję Samuraja" (wizja upadku Mitsubishi na zawsze.... ) Jak mi nie przejdzie to i do tego, pożal się Boże, kaligrafa napiszę
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2007, 10:21
|
|
|
francuzi daja dziennikarzom najlepsze gratisy i niezle ich sponsoruja - wiem to z pewnego zrodla, ze ich namiastki motoryzacji beda lepiej oceniane niz inne wlasnie z tego powodu |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-07-2007, 19:26
|
|
|
Jackie napisał/a: | Jakim cudem materiały mają być lepsze, skoro fabryka i linia produkcyjna jest ta sama? | Ten akurat argument nie jest najlepszy. Jakość tapicerki i wykończenia , nie zależy od linii produkcyjnej tylko od użytych materiałów. Tutaj Francuzi są mistrzami i najprawdopodobniej zlecili zastosowanie innych, lepszych materiałów. Ale ja i tak wolę Mitsu. |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 31-07-2007, 13:45
|
|
|
tak tylko że w Mitsubishi tapicerka po kilkunastu latach nie trzeszczy a w francuskim aucie jest koncert świerszczy.I gdzie są te lepsze materiały |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-07-2007, 13:48
|
|
|
Slaw, pewnie masz na mysli stare Mitsubishi - w nowych niewielu siedzialem, ale porownanie starej tapicerki z mojego Gala do nowej np. Laguny 2 to niebo i ziemia na korzysc Galanta |
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 31-07-2007, 15:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 31-07-2007, 14:54
|
|
|
Krzyżak,rzeczywiście chodzi mi o paroletnie samochody i starsze.W nowych przeważają względy ekologiczne.Mimo wszystko nie chce mi się wierzyć żeby jakość tworzyw była gorsza niż w Citroenie.Co do starszych samochodów to nie ma porównania-Mitsubishi jest pod tym względem lepsze.Nawet w naszych rodzimych gazetach motoryzacyjnych można wyczytać ,że w kilkuletnich francuzach trzeszczy tapicerka i słychać różnego rodzaju nieprzyjemne dżwięki.W kilkunastoletniej Sigmie jest to nie do pomyślenia.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
alvent [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 21:13
|
|
|
Witam...muszę tutaj bronić trochę farncuskie auta. Przez 11 lat jeżdziłem Renaultami.
Przebiegi dla każdego pojazdu w granicach 150-180 tyś. w zasadzie na naszych drogach.
Tam nic nigdy nie skrzypiało. To naprawdę dobra jakość wykończenia wnętrzna. Niestety ostatnia Lagunę skopali i dlatego dzisiaj jeżdżę Outalnderem z koszmarnym niemieckim silnikiem... |
|
|
|
 |
michalp
Mitsumaniak Moderator CZx

Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 512 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-08-2007, 06:45
|
|
|
I moim zdaniem da sie trafić na dobrego francuza.
Ojciec miał P405 (z tych składanych w Lublinie), zrobił nim ze 200 tysiecy i póki go nie rozbiłem pod Mszczonowem - większych problemów nie było.
Teraz ma P406, 300kkm nastukane - dalej jeździ i nie stwarza wiekszych problemów. |
_________________ michalp
 |
|
|
|
 |
demonik [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2007, 18:56
|
|
|
przemek624 napisał/a: | Cytat: | SUMMA SUMMARUM
Kolejny raz jesteśmy świadkami narodzin trojaczków. Na szczęście bracia różnią się od siebie, i to dość wyraźnie. Niby to tylko inne opakowanie, ale w efekcie C-Crosser jest ciekawszy i bardziej dojrzały od Outlandera; także lepiej dopasowany do europejskiego stylu jazdy. Ma lepsze hamulce i mocniejszy silnik, tapicerka jest wyższej jakości. Peugeot 4007 pojawi się w salonach dopiero późną jesienią, na razie wybrać więc można Citroëna lub tańszego o 30 tys. zł Mitsubishi. Który z braci zdobędzie więcej klientów? Rocznie z japońskiej fabryki ma wyjeżdżać 15 tys. C-Crosserów, Citroën nie liczy więc chyba na szybkie podbicie europejskiego rynku. | |
Ciekawe czy ten co to pisał siediałw obydwu samochodach gdzieś poza parkingiem lub studiem.
Wyraźne różnice to:
pas przedni - ściągniety z C5 czyli pasuje jak beret do fraka
silnik - ok mocniejszy i nowocześniejszy (przynajmniej teoretycznie) zobaczymy cz trwalszy
i pare drobiazgów w środku, w tym siedzenia....taka ciekawostka, skrajnie niewygodne i ciasne.
Co do hamulców - raczej nie odczuwalna różnica, jesli już to na kożyść Outlandera bo miśkiem jechałem po gorszej drodze.
Cenowo.... hm jesli 30 KM jest warte 30 000 zł to wolę to zainwestować w dobry tuning. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-10-2007, 21:51
|
|
|
demonik napisał/a: |
Cenowo.... hm jesli 30 KM jest warte 30 000 zł to wolę to zainwestować w dobry tuning. |
Tylko że, po pierwsze te silniki różnią się nie tylko mocą, ale głównie kulturą pracy a tego żaden tuning nie załatwi, a po drugie inne są materiały we wnętrzu obu aut. |
|
|
|
 |
|