Przesunięty przez: Hubeeert 16-10-2008, 23:44 |
[Cari 1.9TD] Jak odpowietrza sie zbiornik paliwa i czy amork |
Autor |
Wiadomość |
selerson
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 52 Skąd: Zelów
|
Wysłany: 16-10-2008, 18:17 [Cari 1.9TD] Jak odpowietrza sie zbiornik paliwa i czy amork
|
|
|
1. W jaki sposób można odpowietrzyć zbiornik paliwa?
2. Czy amorki z tyłu można wymienić samemu czy musi to zrobić fachowiec? |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-10-2008, 23:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-10-2008, 21:42
|
|
|
selerson napisał/a: | 1. W jaki sposób można odpowietrzyć zbiornik paliwa? |
sam sie odpowierza
selerson napisał/a: | 2. Czy amorki z tyłu można wymienić samemu czy musi to zrobić fachowiec? |
jak masz sprzęt (zaciski, kanał i podnośnik ) to możesz sam
3. Nie ten dział |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-10-2008, 22:08
|
|
|
Jak odkręcisz korek słychać przez jakiś czas syk i "voila!" odpowietrzony. Jeżeli chodzi ci o problemy z tankowaniem wkładasz końcówkę pistoletu w 3/4 i przechylasz w bok, przestanie odbijać. Chociaż w Carismie i tak jest o 200% lepiej niz to było w Lancerze CB0. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
selerson
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 52 Skąd: Zelów
|
Wysłany: 16-10-2008, 23:20
|
|
|
Właśnie w tym problem że tego syku nie słychać. Jak jeżdziłem Coltem to syczał przy odkręcanym korku. |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2008, 23:40
|
|
|
selerson napisał/a: | Właśnie w tym problem że tego syku nie słychać. Jak jeżdziłem Coltem to syczał przy odkręcanym korku. |
Jak nie "syczy" tzn. że nie ma różnicy ciśnień i nie ma co odpowietrzać. A dlaczego pytasz o odpowietrzenie zbiornika??
Róznica ciśnień nastepuje w wyniki pracy pompy paliwa i róznic temperatury, szczegónie odczuwana jest w lecie. W wyniku tych działań nastepuje podciśnienie i nadcisnienie i w kazym z tych wypadków "syczy"....
Pozdr. |
|
|
|
 |
selerson
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 52 Skąd: Zelów
|
Wysłany: 17-10-2008, 07:34
|
|
|
Pytam bo myślałem że to ma wpływ na pływak informujący o ilości paliwa u mnie po zatankowaniu pod korek wskaźnik pokazuje 3/4, a jak przejadę koło 100km to już się rezerwa świeci a w bak wejdzie koło 6l |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2008, 23:10
|
|
|
selerson napisał/a: | Pytam bo myślałem że to ma wpływ na pływak informujący o ilości paliwa u mnie po zatankowaniu pod korek wskaźnik pokazuje 3/4, a jak przejadę koło 100km to już się rezerwa świeci a w bak wejdzie koło 6l |
Masz uszkodzony pływak wskaźnika paliwa, Trzeba go wyciągnąć z baku .
Pozdr. |
|
|
|
 |
selerson
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 52 Skąd: Zelów
|
Wysłany: 18-10-2008, 09:33
|
|
|
da się go naprawić czy trzeba nowy? |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 18-10-2008, 19:46
|
|
|
selerson napisał/a: | da się go naprawić czy trzeba nowy? |
jak pływak dziurawy. to mozna kleić...
jak drut oporowy przetarty to raczej kiszka, ale trzeba wyciągnąć, żeby ocenić...
Pozdr. |
|
|
|
 |
selerson
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 52 Skąd: Zelów
|
Wysłany: 28-10-2008, 08:09
|
|
|
jest może w faq jak wymontować pływak? |
|
|
|
 |
|