Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Różnica w mocy silników Mitsubishi oraz Dodge 286 / 320
Autor Wiadomość
MARIANO69 
Forumowicz
Turbomaniak!!!


Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 33
Skąd: JASIEŃ koło Żar
  Wysłany: 13-04-2008, 23:20   Różnica w mocy silników Mitsubishi oraz Dodge 286 / 320

witam!!!


Po prawie 2-ch latach poszukiwań nabyłem DODGE STEALTHa R/T

Auto jest 100% Oryginalne bez ingerencji w mechanike oraz blacharkę - lecz niestety posiada uszkodzony silnik


Kupiłem silnik od Mitsubishi 3000GT VR 4 Twin Turbo


Wiem że Dodge miały silniki 305 I 320cio konne a Mitsubishi 286
Wizualnie dokładnie patrząc i porównując te silniki są takie same czujniki elektronike sterowania itd)

Gdzie tkwi dosyć znaczna różnica w mocy??????

Ponoć Amerykanie w Dodge zastosowali większe Turbiny...?

Jest to dla mnie bardzo ważne bo w tym tygodniu zamierzam Wyjąć silnik z Mitsubishi i włożyć go do Stealtha

Na co zwracać uwagę???? Żeby ominąć przysłowiowe schody


POSIADAM SPORO CZĘŚCI DO VR - 4 ORAZ DO DODGE STEALTH



Bardzo proszę o pomoc!!!

Pozdrawiam!
 
 
 
ManyMan
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2008, 15:40   

Temat by opisywany przez kolegę witka pisal on iż różnica jest tylko na papierku oba silniki maja moc 320 koni :)
 
 
TroyaN
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2008, 09:42   

o to właśnie nie jest prawda. Wiem bo przerobiłem ten temat pzry swoium stealcie

Silnik do Dodga mimo że wyglada identycznie jak silnik 3000 GT to został poddany lekkiej modyfikacji a mianowicie wał korbowy w Stealcie jest nieco inny.

Próbowałem postawić na nogi silnik w swoim Dodgu (wywalona panewka na wale, wał po 2 szlifie więc już nici) i nigdzie nie mogłem znależć wału do tego sprzetu. Ludzie wysyłali mi wały od 3000 GT i nic. Są całkiem inne. W 3000 GT silnik z turbo czy bez miał identyczny wał tylko inne oznaczenia na nim natomiast w stealcie wał jest dużo gróbszy. jako że nigdzie nie znalazłem wału musiałem zrobić swap silnika całego.

Służę zdjeciami wału od dodga i wału od 3000 gt w tej samej wersji
 
 
MARIANO69 
Forumowicz
Turbomaniak!!!


Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 33
Skąd: JASIEŃ koło Żar
Wysłany: 11-05-2008, 11:05   

witam witam

Coś w tym jest co piszesz ja również jestem po swapie silnika w Dodge
Narazie nie robiłem sekcji zwłok starego silnika ale delikatnie się zdziwiłem kiedy to po obejrzeniu i porównaniu dwóch silników z roku 92 z Dodgea i Miśka oprócz dwóch różnic w tych silnikach 1-ej zasadniczej że w Dodge na delku pierwszej głowicy nie ma napisu Mitsubishi oraz 2-ej zawór EGR miał jakiś dodatkowy czujnik
Ale dopiero po zdjęciu obudowy rozrządu oraz koła pasowego jest troszkę inna aluminiowa obudowa pompy oleju - co może być właśnie podyktowanie różnicą w wielkościach wału.

W misce silnika Dodge był jeszcze czujnik poziomu oleju w silniku z Miśka już nie

Tyle różnic zauważonych przy przekładce


Napewno te rónice są inne w nowszych silnikach
(np. w Miśku znika z lewej strony głowicy tylnej i zostaje przeniesiony czujnik połeżenia wałka rozrządu)
Ale to już temat na innego posta.

Pozdrawiam i również służe pomocą oraz zdjęciami ze swapa
 
 
 
TroyaN
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 07:43   

To jest właśnie ciekawe bo niby są to te same auta tylko wypuszczene na różnych kontynentach a tu jednak zonk.
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2008, 02:11   

Witam, mam drobny problem ze swym Dodge'm. Potrzebne mi konkretne info o tunerach sprzęgieł do R/T twin turbo, to które posiadam jest od 280 konnej jednostki, a mi potrzeba do dużo większej mocy, rząd 350-450 KM. Obecnie nad silnikiem pracują ludzie z Izdebna za Lublinem, turbiny są nowe, pozostaje tylko dołożyć sprzęgło. Może ktoś z was jest w stanie mi pomóc. Już wiem, że w Wawie nie zrobią tego, bo docisk jest nie na nitach tylko ma haczyki. Może jakieś sugestie z waszej strony??
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 13-10-2008, 00:13   

Wklej fotki docisku myśle że mógł bym ci pomóc. W swoim probe tez miałem docisk na "haczyki" jak to nazwałeś ale sobie z tym poradzięłm. Jak cos to GG 2412163 Pozdrawiam
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2008, 00:00   

Odpowiedź trochę późna,ale dzięki. Docisk hula jak marzenie dzyndzel, auto jest niesamowicie ostre, za to pojawiły się inne drobne problemy, ale o tym może kiedy indziej. Narazie muszę go wycacać na maxa, by wygląd miał, pomalować, zrobić środek, potem elektryka silnika, bo jest niesamowicie zaniedbana. Pozdrawiam, Artur.
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2008, 20:18   

TroyaN napisał/a:
o to właśnie nie jest prawda. Wiem bo przerobiłem ten temat pzry swoium stealcie

Silnik do Dodga mimo że wyglada identycznie jak silnik 3000 GT to został poddany lekkiej modyfikacji a mianowicie wał korbowy w Stealcie jest nieco inny. '''''''''

Ja pisalem o sinikach mitsubishi, wersja USA i Europa a nie o silniku Dodge...:)
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.