Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Wyjmowanie zbiornika paliwa
Autor Wiadomość
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 04-10-2008, 22:20   [E33A 2.0] Wyjmowanie zbiornika paliwa

WItam. Cos czuje ze znowu mi pompa paliwa siada ( nie daje cisnienia odpowiedniego przez co auto nie przyspiesza tak jak powinno) stad pomysl i chyba jedyna rada wyjecia zbiornika i solidnego przeczyszczenia go /ewentualnie zmiana na uzywany... Pytanie moje brzmi czy ktos kiedykolwiek demontowal bak i wazniejsze czy UDALO sie go ponownie zamontowac. z tego co widzialem to wisi on na takich jakby 2 opaskach metalowych ktore sa troche pewnie juz skorodowane...

pozdrawiam!
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2008, 09:46   

nie zdejmuj zbiornika bo jeśli nie cieknie to niepotrzebnie sobie narobisz roboty.
w zbiorniku na dole jest spust można nim przepłukać zbiornik. ewentualnie po zdjęciu belki stabilizatora i opuszczeniu zbiornika odkręcisz pompe paliwa i ręcznie będziesz mógł zobaczyć czy masz szlam na dnie zbiornika.
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 05-10-2008, 17:17   

pem77 napisał/a:
nie zdejmuj zbiornika bo jeśli nie cieknie to niepotrzebnie sobie narobisz roboty.
w zbiorniku na dole jest spust można nim przepłukać zbiornik. ewentualnie po zdjęciu belki stabilizatora i opuszczeniu zbiornika odkręcisz pompe paliwa i ręcznie będziesz mógł zobaczyć czy masz szlam na dnie zbiornika.


wiem ze jest spust bo juz 2 razy zmienialem pompe paliwa. mailem na maxa przerwdzewiala rure wlewowa do baku a odpowietrznika to juz prawie nie bylo. przez to lecialo duzo brudu do baku i innych zanieczyszczen. potem wyczyscilem bak przy uzyciu reki mojej Dziewczyny (moja sie nie miescila przez dziure od pompy) wlozylem druga (uzywana) pompe i chodzil elegancko. Teraz po ponad 2k km znowu cos sie kopie i stad moje pytanie. Jak nie ruszac baku to jak go dokladnie przeplukac bez wyjmowania ? skoro bylo czysto w baku juz w sumie i nowa rura to czemu next pompa i siada i nie daje (jescze tego nie sprawdzalem ale z autopsji tak mi sie wydaje) odpowiedniego cisnienia ? ...

pozdrawiam!
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 05-10-2008, 21:28   

wiem ze jest spust bo juz 2 razy zmienialem pompe paliwa. mailem na maxa przerwdzewiala rure wlewowa do baku a odpowietrznika to juz prawie nie bylo. przez to lecialo duzo brudu do baku i innych zanieczyszczen. potem wyczyscilem bak przy uzyciu reki mojej Dziewczyny (moja sie nie miescila przez dziure od pompy) wlozylem druga (uzywana) pompe i chodzil elegancko. Teraz po ponad 2k km znowu cos sie kopie i stad moje pytanie. Jak nie ruszac baku to jak go dokladnie przeplukac bez wyjmowania ? skoro bylo czysto w baku juz w sumie i nowa rura to czemu next pompa i siada i nie daje (jescze tego nie sprawdzalem ale z autopsji tak mi sie wydaje) odpowiedniego a może nie zalozyłes tej torebeczki z siatki na ssak pompy?ona jest bardzo gęsta i nie przepuszcza brudu co do czyszczenia to pompa w baku jest w specjalnej dodatkowej obudowie i nielatwo to wyplukac również to sprawdzałem w galu ,ale mysle że to nie musi być pompa lepiej sprawdż filtr paliwa przy silniku i na końcu listwy wtryskowej zaworek ciśnieniowy .
 
 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 06-10-2008, 17:29   

FIlr paliwa zmieniany, siatka oczywiscie zalozona, listwa +4 wtryskiwacze zmienione. CO to za zaworek cisnieniowy ??

takie szybkie pytanie. ile na oko kosztuje sprawdzenie cisnienia paliwa jakie daje pompa ? kazdy zaklad to zrobi ?
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2008, 17:43   

LPG posiadasz?
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 06-10-2008, 21:27   

pem77 napisał/a:
LPG posiadasz?


Nie.
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2008, 05:06   

Ok spytałem bo niektórzy twierdza że tym co mają LPG często siadają pompy paliwa
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2008, 12:32   

moze takie pompy kupujesz, w uzywanew nie ma co sie bawic bo ta rzecz sie mocno zuzywa. W mojej poprzedniej szczotki tak sie wtarły w wirnik ze poprzecinaly juz te miedziane blaszki i wypadły z mocownia. Ja wsadzilem wklad z allegro, ale jak chcesz miec spokoj kup cos lepszego i za lepsza kase.
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 07-10-2008, 15:41   

Vlad napisał/a:
moze takie pompy kupujesz, w uzywanew nie ma co sie bawic bo ta rzecz sie mocno zuzywa. W mojej poprzedniej szczotki tak sie wtarły w wirnik ze poprzecinaly juz te miedziane blaszki i wypadły z mocownia. Ja wsadzilem wklad z allegro, ale jak chcesz miec spokoj kup cos lepszego i za lepsza kase.


np cos takiego ?
ta?
http://moto.allegro.pl/it...mazda_opel.html
czy ta ?
http://www.autosklep.isto...n,331832,0.html

EDIT:
tak mam w zbiorniku- nie wiem czy to dobrze czy zle...






te brazowe "plamy" to nie wiem co to.. zdecydowanie cos chropowatego... ? rdza ?

pozdrawiam!
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2008, 23:26   

pierwsza jest podejrzana ni widac strony ssania nie wiem czy bedzie pasowac, a i te 6 barów wydaje sie nei realne. Druga napewno bedzie posawac do twojego galanta, ale co do jakosci nie moge nic powiedziec. Ja bym sie przejechał do jakiegos Interteemu, Intercarsu czy dawne JC oni tam mają w katalogach pompy róznych firm i w roznych cenach, cos by sie dobrało. A tymi brudami sie nie przejmuj, jak siateczka jest cala i dobrze zalozona to nic sie nie ma prawa stac.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.