 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: londolut 23-07-2009, 02:00 |
[CA0 92-96] Wybrakowany 4G13? |
Autor |
Wiadomość |
fobos
Nowy Forumowicz

Auto: wrak colta :(
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 17 Skąd: chodaki
|
Wysłany: 15-02-2009, 14:37 [CA0 92-96] Wybrakowany 4G13?
|
|
|
Od niedawna jestem świeżym właścicielem colcika CAO 1.3, a że nie jest to auto nowe toteż ma kilka wad jedną z nich jest wyciekający olej lecący za pompką wspomagania, mało tego po jej zdemontowaniu, moim oczom ukazał się otwór montażowy w bloku z brakującą śrubką i tu moje pytanie, czy nie powinien ten otwór czymś zaślepiony i jeśli nie, to skąd ten olej :?:
Mały edit, problem otworu juz jest nieistotny po dłuzszej chwili i zdemontowaniu górnej pokrywy rozrządu stwierdzam, że to niestety poci się uszczelniacz wałka rozrządu :-X i tu moje pytanie czy rorząd i ten uszczelniacz zdołam sam wymienić czy to już na prawde wyższa szkoła jazdy, wszelkie rady mile widziane |
Ostatnio zmieniony przez londolut 23-07-2009, 01:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-02-2009, 15:50
|
|
|
fobos napisał/a: | czy rorząd i ten uszczelniacz zdołam sam wymienić czy to już na prawde wyższa szkoła jazdy | Zależy jakie umiejętności posiadasz. Nikt tu tego nie wie. Napisz może co już zrobiłeś sam w aucie? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-02-2009, 16:15
|
|
|
Prostszego rozrządu nie znajdziesz..... a brakuje Ci śrub trzymających łapę pompy wspomagania....
Wymieniaj cały rozrząd z paskiem, rolką napinacza i obydwoma uszczelniaczami.....jak nie wiesz ile przelatała pompa wody, też warto ją wymienić przy okazji |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
fobos
Nowy Forumowicz

Auto: wrak colta :(
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 17 Skąd: chodaki
|
Wysłany: 16-02-2009, 18:26
|
|
|
Umiejętności.. hmm mieszkam na wsi i z racji posiadania sporego parku maszynowego chcąc nie chcąc zdobyłem wiedzę ogólną oraz umiejętności w dziedzinie "mechaniki garażowej" :P z dużym naciskiem na silniki diesla oraz ogólnej budowy maszyn i urządzeń, krótko mówiąc wiem w która stronę śruby kręcić i czym je kręcić, jedyne co może mi utrudnić prace to klucze typowo serwisowe, ale po organoleptycznych oględzinach książki serwisowej i silnika nie widzę takowych. Niestety następną rzeczą która będę musiał się pokusić to wymiana sprzęgła :doubt:
Po dzisiejszej wizji lokalnej w sklepach motoryzacyjnych znalazłem takie oferty:
pasek rozrządu mitsuboshi 53zl
rolka (nie pamiętam marki) 60zl
uszczelniacz 12 zl i tu pytanko czy wystarczy jeden od strony koła zębatego czy również tego przy zapłonie należy wymieniać??
sprzęgło:
komplet -cedra 310
-luka 370
-aisin 350 (za literówki w nazwach przepraszam)
-"no name" 270zl
sama tarcza około 125
docisk 130
Są to najkorzystniejsze oferty w mojej okolicy, proszę o radę, który zestaw będzie najlepszyszy. Z góry dziękuje.
Ps. brakujące śruby uchwytu to moja robota :P |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 16-02-2009, 19:24
|
|
|
fobos napisał/a: | uszczelniacz 12 zl i tu pytanko czy wystarczy jeden od strony koła zębatego czy również tego przy zapłonie należy wymieniać?? | aparat zostaw w spokoju. wymień uszczelniacz na wałku i wale od str rozrządu przy okazji wymiany rozrządu warto zmienić jeszcze pompe wody.
fobos napisał/a: | aisin 350 | polecam ten zestaw |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
|
|