Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: londolut
23-07-2009, 02:00
[CA0 92-96] Wybrakowany 4G13?
Autor Wiadomość
fobos 
Nowy Forumowicz


Auto: wrak colta :(
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: chodaki
  Wysłany: 15-02-2009, 14:37   [CA0 92-96] Wybrakowany 4G13?

Od niedawna jestem świeżym właścicielem colcika CAO 1.3, a że nie jest to auto nowe toteż ma kilka wad jedną z nich jest wyciekający olej lecący za pompką wspomagania, mało tego po jej zdemontowaniu, moim oczom ukazał się otwór montażowy w bloku z brakującą śrubką i tu moje pytanie, czy nie powinien ten otwór czymś zaślepiony i jeśli nie, to skąd ten olej :?:


Mały edit, problem otworu juz jest nieistotny po dłuzszej chwili i zdemontowaniu górnej pokrywy rozrządu stwierdzam, że to niestety poci się uszczelniacz wałka rozrządu :-X i tu moje pytanie czy rorząd i ten uszczelniacz zdołam sam wymienić czy to już na prawde wyższa szkoła jazdy, wszelkie rady mile widziane
Ostatnio zmieniony przez londolut 23-07-2009, 01:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-02-2009, 15:50   

fobos napisał/a:
czy rorząd i ten uszczelniacz zdołam sam wymienić czy to już na prawde wyższa szkoła jazdy
Zależy jakie umiejętności posiadasz. Nikt tu tego nie wie. Napisz może co już zrobiłeś sam w aucie?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-02-2009, 16:15   

Prostszego rozrządu nie znajdziesz..... a brakuje Ci śrub trzymających łapę pompy wspomagania....

Wymieniaj cały rozrząd z paskiem, rolką napinacza i obydwoma uszczelniaczami.....jak nie wiesz ile przelatała pompa wody, też warto ją wymienić przy okazji ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
fobos 
Nowy Forumowicz


Auto: wrak colta :(
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: chodaki
Wysłany: 16-02-2009, 18:26   

Umiejętności.. hmm mieszkam na wsi i z racji posiadania sporego parku maszynowego chcąc nie chcąc zdobyłem wiedzę ogólną oraz umiejętności w dziedzinie "mechaniki garażowej" :P z dużym naciskiem na silniki diesla oraz ogólnej budowy maszyn i urządzeń, krótko mówiąc wiem w która stronę śruby kręcić i czym je kręcić, jedyne co może mi utrudnić prace to klucze typowo serwisowe, ale po organoleptycznych oględzinach książki serwisowej i silnika nie widzę takowych. Niestety następną rzeczą która będę musiał się pokusić to wymiana sprzęgła :doubt:

Po dzisiejszej wizji lokalnej w sklepach motoryzacyjnych znalazłem takie oferty:
pasek rozrządu mitsuboshi 53zl
rolka (nie pamiętam marki) 60zl
uszczelniacz 12 zl i tu pytanko czy wystarczy jeden od strony koła zębatego czy również tego przy zapłonie należy wymieniać??

sprzęgło:
komplet -cedra 310
-luka 370
-aisin 350 (za literówki w nazwach przepraszam)
-"no name" 270zl
sama tarcza około 125
docisk 130
Są to najkorzystniejsze oferty w mojej okolicy, proszę o radę, który zestaw będzie najlepszyszy. Z góry dziękuje.
Ps. brakujące śruby uchwytu to moja robota :P
 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 16-02-2009, 19:24   

fobos napisał/a:
uszczelniacz 12 zl i tu pytanko czy wystarczy jeden od strony koła zębatego czy również tego przy zapłonie należy wymieniać??
aparat zostaw w spokoju. wymień uszczelniacz na wałku i wale od str rozrządu :) przy okazji wymiany rozrządu warto zmienić jeszcze pompe wody.
fobos napisał/a:
aisin 350
polecam ten zestaw
_________________
CA0
Galant II
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.