Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatury
Autor Wiadomość
jerryazs 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GLS 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Toruń
Wysłany: 10-07-2015, 15:30   Temperatury

Dzień dobry.
Po podłączeniu auta do EvoScan i testach zauważyłem kilka rzeczy:
1. temperatura powietrza dolotowego jest ok. 10C wyższa niż rzeczywista - 30-45 C (silnik rozgrzany).
2. komputer utrzymuje temperaturę płynu chłodniczego około 100C. Dopiero przy 105 włącza wentylator który chłodzi silnik do 95 i od nowa (oba wiatraki sprawne).
3. Wartość Air Volume jest 0 lub 1 .

Pytania:
1. czy z temperaturą powietrza może tak zostać
2. czy to nie za dużo (komora silnika jest naprawdę gorąca), czy to może mieć związek z 1. ?
3. Jakie macie odczyty (mniej więcej czy to jest 1, 10 czy 100)?

Carisma 1.8 SOHC 116KM 1996.
Jeśli był podobny temat proszę o odnośnik, nie znalazłem.
Z góry dziękuję.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-07-2015, 17:44   

jerryazs napisał/a:
1. temperatura powietrza dolotowego jest ok. 10C wyższa niż rzeczywista - 30-45 C (silnik rozgrzany).
2. komputer utrzymuje temperaturę płynu chłodniczego około 100C. Dopiero przy 105 włącza wentylator który chłodzi silnik do 95 i od nowa (oba wiatraki sprawne).
3. Wartość Air Volume jest 0 lub 1 .
Wykonaj pomiary w trakcie jazdy a temperatura powietrza zasysanego będzie zblizona do rzeczywistego, wentylatory działają zgodnie z tym co manual prawi
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jerryazs 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GLS 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Toruń
Wysłany: 22-01-2016, 10:58   

Dzięki za pomoc. Było tak jak napisałeś, a dodatkowo zacinał się 1 wentylator i czasami się nie załączał przy chyba 98 st. Po nasmarowaniu wszystko gra.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.