Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Tarcze tylne z GTi zamiast bębnów
Autor Wiadomość
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-06-2009, 12:02   [CA4A 1.6] Tarcze tylne z GTi zamiast bębnów

dorwałem zaciski i tarcze z GTi na przód i tył. Z przodu wymiana nie sprawi problemu, Podstawowe pytania co do tyłu:
czy są p&p? Czy zmieniać z piastami?
czy trzeba zmieniać korektor hamowania?
Czy korektor jest po prostu przy pompie czy na tył jest jeszcze coś?
_________________
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2009, 13:03   

Z przodu kopyta są takie same ?
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-06-2009, 16:06   

nie, gti, ma większe tarcze i zaciski inne
_________________
 
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-06-2009, 17:58   

jezeli juz robisz przekladke to jak bym walil od galanta albo simgy jakies 272mm bo gtikowe tez sie pieknie gotuja
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2009, 18:02   

pawela napisał/a:
czy są p&p? Czy zmieniać z piastami?
Z tego co pamiętam najprościej byłoby zmienić całą belkę ale nie pamiętam dlaczego ;-) Zapytaj deenbe
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-06-2009, 18:07   

Hubeeert napisał/a:
Z tego co pamiętam najprościej byłoby zmienić całą belkę

miales chyba na mysli wachacze
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2009, 18:48   

ictus pewnie masz rację. :) Ja po prostu pamiętam dość fragmentarycznie dyskusję sprzed 4 lat gdzie deenbe opisywał różnice. Tak jak mówię - zna temat - jego pytać.

A co do konstrukcji zawieszenia to przepraszam ale znam C5xA a o CA0 wiem, że ma 4 koła ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-06-2009, 11:27   

wahacze? To mnie trochę zagięliście, jak rozbierałem GTi, w moim oczach nie różniły się niczym od 1.6, prócz w dwóch dospawanego miejsca na stabilizator.

sprawa nr 2:
z manuala i z pomiarów czerwienia wynika, że tylne tarcze są w GTi większe niż przednie :shock: 224mm kontra 204mm... Fakt zaciski z tyłu są sporo mniejsze i mam nadzieję, że przekłada się to na prawidłowy rozkład hamowania

nr3:
odradzam komukolwiek montaż większych hamulców TYLKO na przód. Wczoraj jeździłem 2 Hondami, które miały z tyłu ori bębny, a z przodu tarcze z VTi czyli 262. Efekt taki, że po mieście, fakt, staje szybciej, ale juz powyżej 100, skuteczność hamowania tak bardzo przesuwa się na przód, że w efekcie auto myszkuje, tył próbuje wyprzedzić przód... Jak w ori rozkład hamowania był powiedzmy 80/20, tak tu miałem wrażenie 95/5...
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.