[CA4A 1.6] Tarcze tylne z GTi zamiast bębnów |
Autor |
Wiadomość |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-06-2009, 12:02 [CA4A 1.6] Tarcze tylne z GTi zamiast bębnów
|
|
|
dorwałem zaciski i tarcze z GTi na przód i tył. Z przodu wymiana nie sprawi problemu, Podstawowe pytania co do tyłu:
czy są p&p? Czy zmieniać z piastami?
czy trzeba zmieniać korektor hamowania?
Czy korektor jest po prostu przy pompie czy na tył jest jeszcze coś? |
_________________
 |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2009, 13:03
|
|
|
Z przodu kopyta są takie same ? |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-06-2009, 16:06
|
|
|
nie, gti, ma większe tarcze i zaciski inne |
_________________
 |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19-06-2009, 17:58
|
|
|
jezeli juz robisz przekladke to jak bym walil od galanta albo simgy jakies 272mm bo gtikowe tez sie pieknie gotuja |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-06-2009, 18:02
|
|
|
pawela napisał/a: | czy są p&p? Czy zmieniać z piastami? | Z tego co pamiętam najprościej byłoby zmienić całą belkę ale nie pamiętam dlaczego Zapytaj deenbe |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19-06-2009, 18:07
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Z tego co pamiętam najprościej byłoby zmienić całą belkę |
miales chyba na mysli wachacze |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-06-2009, 18:48
|
|
|
ictus pewnie masz rację. Ja po prostu pamiętam dość fragmentarycznie dyskusję sprzed 4 lat gdzie deenbe opisywał różnice. Tak jak mówię - zna temat - jego pytać.
A co do konstrukcji zawieszenia to przepraszam ale znam C5xA a o CA0 wiem, że ma 4 koła |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-06-2009, 11:27
|
|
|
wahacze? To mnie trochę zagięliście, jak rozbierałem GTi, w moim oczach nie różniły się niczym od 1.6, prócz w dwóch dospawanego miejsca na stabilizator.
sprawa nr 2:
z manuala i z pomiarów czerwienia wynika, że tylne tarcze są w GTi większe niż przednie 224mm kontra 204mm... Fakt zaciski z tyłu są sporo mniejsze i mam nadzieję, że przekłada się to na prawidłowy rozkład hamowania
nr3:
odradzam komukolwiek montaż większych hamulców TYLKO na przód. Wczoraj jeździłem 2 Hondami, które miały z tyłu ori bębny, a z przodu tarcze z VTi czyli 262. Efekt taki, że po mieście, fakt, staje szybciej, ale juz powyżej 100, skuteczność hamowania tak bardzo przesuwa się na przód, że w efekcie auto myszkuje, tył próbuje wyprzedzić przód... Jak w ori rozkład hamowania był powiedzmy 80/20, tak tu miałem wrażenie 95/5... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|