Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PROGRAMOWANIE AUTOMATU
Autor Wiadomość
batman-1
[Usunięty]

  Wysłany: 18-03-2009, 13:50   PROGRAMOWANIE AUTOMATU

Witam i mam pytanko do bardziej obeznanych w temacie.Jakiś czas temu naprawiałem u mechanika automatyczną skrzynke padła jedynka i dwójka po naprawie niby wszystko ok a jednak,skrzynka reaguje z dość duzym opuźnieniem na kik-downa.wygląda to mniej więcej tak wciskam pedał na maksa i zamiast odrazu to kik-down przelącza na niższy bieg po jakich 5 do 10 sekund identycznie z opuźnieniem reaguje na przełącznik OD przed naprawą było ok.Moje pytanko to czy po naprawie trzeba coś programować ustawiać na kompie ,ewentualnie co może być powodem takiego zachowania.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-03-2009, 14:42   

O ile wiem nie ma żadnego programowania w tej skrzyni, za stara jest. Zresztą instrukcja o niczym takim nie wspomina. Najlepiej byłoby podłączyć skaner diagnostyczny i zobaczyć jak się skrzynia zachowuje podczas jazdy. Czy jest to problem elektryczny czy bardziej hydrauliczny
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2009, 14:48   

biegi przełącza dobrze problem jest tylko przy kik-downie i przy dedukcji przełącznikiem OD przy drążku opuźna
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-03-2009, 16:43   

a jak przełączysz z D na 2 lub z 2 na L ? (tylko w czasie jazdy < 100/40 (dla 2>L) kmh bo jesli jedziesz szybciej to i tak nie bedzie to możliwe)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2009, 00:16   

Witam!
Postaram Ci się przesłać jutro scan jak się ustawia "programuje " skrzynię
Pozdrawiam
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2009, 09:00   

Był bym bardzo wdzięczny
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2009, 20:23   

1.Zresetuj kompa przez zdjęcie klemy minus
2.Dźwignia zmiany biegów w pozycji P lub N
3.Uruchom silnik i zostaw do momentu włączenia się wentylatora
4.Po włączeniu się wentylatora odczekaj 1minutę, następnie włącz D na zaciągniętym hamulcu ręcznym i odczekaj 1 minutę, następnie zwolnij hamulec ręczny i zwiększ obroty o około 20-50% (jadąc) tak aby automat przełączył się na najwyższy bieg, następnie jedź pomiędzy niskimi i średnimi obrotami silnika, następnie naciśnij na hamulec i pozwól skrzyni zredukować bieg na niższy, następnie użyj hamulca już jak zwykle do zatrzymania.
Scan prześlę Ci na pw
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2009, 14:29   

Syski jeszcze jedno pytanko czy można to zrobić przy ciepłym silniku
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2009, 19:55   

Wg tej instrukcji silnik jest zimny i ma się nagrzać na włączonym P lub N. Mam nadzieję że doszedł e-mail z instrukcją .
Pozdrawiam
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-03-2009, 17:55   

chodzi o to zeby olej miał temperature odpowiednia..
ja zrobilem wedlug twoich instrukcji i wedlug serwisówki diagnostyke
różnicy w pracy nie zauwazyłem.

Ale jedno napewno jest tak, że puki skrzynia sie nie nagrzeje/albo jakies cisnienie nie jest odpowiednie , to chodzi na awaryjnym/ startowym jakims na poczatku :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2009, 22:14   

Ja ogólnie na zmiany biegów nie narzekam tylko ten kik-down jest z opuźnieniem a to już wkurza
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30-03-2009, 22:36   

jak ciepło teraz jest to spokojnie juz idealnie..

Btw. w diamante nie ma kickdown - jest przez cpu robione :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.