Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
slaba moc przy starcie/glosna praca - co wymienic ?
Autor Wiadomość
pryMASS 
Nowy Forumowicz

Auto: '96 ; 1.6 ; 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: krk
Wysłany: 08-03-2009, 10:48   slaba moc przy starcie/glosna praca - co wymienic ?

Witam,
Po starcie zimnego silnika slychac klekot i nie ma mocy. Po krotkim rozgrzaniu zaczyna normalnie pracowac kolejny tlok, kilka minut pozniej juz wszystkie chodza rowno.
Problem zaczal sie przed jakimiś 3000 km, po "przygrzaniu" go 7tys obrotow. Dzien po tej akcji zapaliła sie kontrolka silnika, potem juz nie bylo zadnych alertow silnika.
Olej byl wymieniony przed 5000 km.
Prosze o info o najbardziej prawdopodobnej przyczynie.
Chce uniknac sytacji w ktorej mechanik wymieni swiece, kable WN, olej, akumulator, a tymczasem wytarczy dobra diagnoza(albo problem jest powaniejszy...).
z gory dzieki
p.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 08-03-2009, 14:21   

Napewno klekocza zawory które masz do regulacji, jeżeli było przegrzanie to mogła ci iść uszczelka pod głowicą.
Odkreć świece i na poczatku je przeczyść.
I jak to sie stało, że go przegrzałeś?? Przecież 7 tys obr ten silnik osiąga
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
adipaw
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2009, 14:44   

Morfi, jemu chodziło o przygrzanie! czyli dostał po garach do 7 tys

pryMASS, zobacz czy kable WN na zimnym silniku nie mają przebicia!! ja miałem podobnie i był kabel walnięty! po wymianie jest ok. weż poprostu zapal zimnego i obmacaj kable gołą ręką jak kopie to do wymiany kabelki! nowe oryginalne do 1.8 sohc z kopułką 680zł ngk około 250 innych nie poleca się.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-03-2009, 15:03   

Same obroty nie przegrzewaja silnika.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
adipaw
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2009, 15:19   

Morfi, no to wszyscy wiedzą tylko on nie przegrzewał !!!!! on mu ostro dał po garach!, wstawił mu! , walnoł odcinkę! , dał w piz.....e! no i jakie tam jeszcze synonimy znamy :)
więc nic nie przegrzał
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-03-2009, 15:42   

No musiał, coś uszkodzić przepalając nagar na tłokach :P
Zdrowy silnik jak mu sie czasem da po garach, to nic sie mu nie stanie i przeciagnie pod odcinke. 8)
Wiele sie mogło zdarzyć he he od uszkodzenia uszczelki pod głowica do zajechania silnika.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
pryMASS 
Nowy Forumowicz

Auto: '96 ; 1.6 ; 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: krk
Wysłany: 09-03-2009, 19:47   

Panowie :) ,
...jest git.

Morfi : silnik dostal ile fabryka dała, ale ze byly tylko dwie zmiany, bo trzecia zachlała, wiec zamiast do 9 tysi ekipa tłocząca doszła do 7000 :P . w kazdym razie dzieki za dobre checi.

Sprawdziłem, kable kopią i są do wymiany; martwiło mnie, ze problem znikał na rozgrzanym silniku => obawiałem się czegoś poważnego....bo niby czemu potem pali normalnie (tu jest Morfi temat do zgłębienia - mowie poważnie - nie kumam zachowania silnika).

adipaw : "około 250 innych nie poleca się" => dla jasnosci tematu : masz na mysli nie kupowac tych ponizej 250zl np SEIWA ?

A zawory i tak bede regulowal :)

big thx
 
 
adipaw
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2009, 19:53   

pryMASS, problem znikał bo jak sie silnik rozgrzeje to kable sie nagrzewają i się uszczelniają!! a jak zimne to twarde i strzelają!!
 
 
pryMASS 
Nowy Forumowicz

Auto: '96 ; 1.6 ; 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: krk
Wysłany: 09-03-2009, 20:03   

nie przekonany, ale terię zostawmy filozofom....

a jak z tym ponizej ? juz wieczór, więc nie zlamiemy savoir-vivre'u jesli wrzucimy temat kasy

====
adipaw : "około 250 innych nie poleca się" => dla jasnosci tematu : masz na mysli nie kupowac tych ponizej 250zl np SEIWA ?
====
 
 
adipaw
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2009, 09:34   

tak naprawde jak masz gaz to kazde siądą!! jak benza to można sprubować tańsze. ale polecają ludzie ngk.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.